{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.559 visninger | Oprettet:

Er så ked, og singel.. {{forumTopicSubject}}

Så er mig og kæresten gået fra hinanden.. Det er virkelig hårdt.. Det virker bare ikke som om det er særlig hårdt for ham, han sidder allerede og skriver sammen med alle mulige piger, især en speciel.. Han har bare røvrendt mig så meget, fandt ud af det var slut imellem ham og mig og at han ville flytte den dag, ved at jeg læste en besked på hans tlf, som han havde skrevet til hende tøsen.. Han havde intet sagt til mig, så en anden tøs fik afvide at det var slut imellem os, før jeg selv fik det afvide..

Hvorfor skal næsten alle fyre sådan? Hvorfor er der ikke nogen der har nosser nok til at sige sandheden og fortælle hvad de føler...

Er bare et kæmpe spørgsmål´s tegn lige nu.. Er bare så ked..

GIDER INGEN DUMME KOMMENTARE!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så ked, og singel..
  • #1   25. maj 2008 kender følelsen... ved mig var det bare omvendt det var min kæreste der var total koldt og brændte mig af.... men livet går videre. idioter findes der nok af

  • lasse e
    lasse e Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   25. maj 2008 er du ked?

  • #4   25. maj 2008 Han lyder da godt nok som en idiot :s

  • #5   25. maj 2008 Lorte indlæg. Hvis du ikk vil have dumme kommentarer så lad være med at opret et..
    - idiotisk... ;s


  • #7   25. maj 2008 Fordi jeg vidste at han havde snakket sammen med hende der, mens vi kom sammen.. Han havde så lovet mig at han ville droppe at skrive sammen med hende for han ville hellere have mig.. !! Derfor tænkte jeg der jo nok ikke var noget at skjule på hans mobil når det var mig han ville være sammen med .. Kan ikke se hvorfor man ikke må kigge på kærestens mobil, for de burde meget gerne ikke have noget de skulle skjule.. Det skal lige siges at det er første gang jeg har gjort det..

    Men sys det er okay man gør det hvis man er i tvivl, og er glad for at jeg gjorde det ellers havde jeg jo ikke vidst en skid!


  • #8   25. maj 2008 øhhh... hold lige op med at sige "næsten alle fyre er sådan..." ... den får du squ ikk noget medlidenhed for...

  • #9   25. maj 2008 Manden de kaldte bamse: Ja lige min mening.. !

    Lasse E: Ja er meget ked..


  • Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

    Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #10   25. maj 2008 Jeg synes det er svineri at glo i andres mobil - man har sku lov at have noget for sig selv..

  • #11   25. maj 2008 hvorfor dog læse hans beskeder?
    det gør man altså ikke smiley jeg kan personligt ikke have når folk bare tager min og begynder at læse !

    men altså, det forhold i havde duede jo ikke, så kom videre ! jeg ved det er svært, har selv lige stået der smiley og navnligt når han har noget kørende med en anden er det hårdt:( MEN that's life .

    du må lede videre efter lykken, den er der et sted


  • #12   25. maj 2008 Well, livet fortsætter. og tak for lidt lille generalisering? . ja vi drenge kan ikke nøjes med en. vi skal sku være i forhold også skrive med flere imens, det sådan vi klarer os ....... hmm NOT

  • #13   25. maj 2008 Michelle H, Personligt ville jeg mene det da heller ikke rager dig hvad han skriver på sin mobil?

  • #14   25. maj 2008 også LÆS ALDRIG ANDRES BESKEDER

  • #15   25. maj 2008 Mikkel J: Det rager mig da at han sidder og skriver sammen med en pige mere end han skriver med mig.. Og det rager mig da om han har noget kørende med andre mens han er sammen med mig.. !! Kunne jo ikke rigtig finde ud af det på andre måder.. Han fortalte mig det jo ikke ligefrem selv!!

  • #16   25. maj 2008 Hvorfor må hun ikke læse sin KÆRESTES beskeder ?? . når de kommer samm , må hun da godt læse hans beskeder ? hva sku han holde skjult fra hende? . hun fandt jo bar ud af det på den måde? lad dog pigen være.. i er helt færdige.. hun sidder og er ked, og alligevel kommer i med dumme kommentarer.. skam jer ! smiley

  • michael h
    michael h Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #17   25. maj 2008 Michelle H
    du er ikke den eneste det samme gjorde min i torsdags der fandt hun en anden efter 4 år har lavet en video med hende tjek den smiley


  • michael h
    michael h Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #18   25. maj 2008 ** HJEMMESTUDIE TIL SALG ! SLÅ TIL GUTTER!! *
    OSSE MINE ORD


  • #20   25. maj 2008
    ** HJEMMESTUDIE TIL SALG ! SLÅ TIL GUTTER!! *

    Hvis VI skal lade hende være hvorfor fuck har hun så oprettet et indlæg så vi kan kommenterer det.. Prøv at brug hovedet..


  • #22   25. maj 2008 ** HJEMMESTUDIE TIL SALG ! SLÅ TIL GUTTER!! * - heh, hvis man behøver læse kæresten beskeder, er det fordi man ikke stoler på personen. og det der er i besked indbakken indgår under, hvad hun/han ikke ved, har han/hun ikke ondt af.

  • michael h
    michael h Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #23   25. maj 2008 Mikkel J
    hallo prøv og læs hvad hun skriver GIDER INGEN DUMME KOMMENTARE!


  • #24   25. maj 2008 Hjemmestudie til salg.... : Taak!!

    Michael H : Ja det er sku surt.. Hvis de så bare kunne slå op og gå et lille stykke tid og have lidt kæreste sorger, i stedet for bare at finde en ny med det samme, det er nok det der er mest hårdt...


  • #25   25. maj 2008 k P.. men hvis hun har mistanke, så er der jo ikk noget galt i det? smiley

  • #26   25. maj 2008 ** HJEMMESTUDIE TIL SALG ! SLÅ TIL GUTTER!! * - handler stadig om man tror på hinanden, selvom mistanken er der. så må man bare stole på at personen taler sandt. ellers er det fordi personen ikke ønsker være i forholdet mere men bare ikke tør/ved hvordan man skal slå op også hoppe videre på den næste man så havde skrevet med. smiley

  • michael h
    michael h Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #27   25. maj 2008 Michelle H
    ja det sys jeg osse det er det er rigtig hårdt


  • #28   25. maj 2008 michael H, så kan hun lade være med at oprette et indlæg hvis hun ikk kan tåle andre folks meninger. smiley

  • #29   25. maj 2008 Tjaaaa. hvis du kigger i hans beskeder, fortjener han også at være sammen med en anden.


    michael H: Pigen gør dumme ting, og får dumme kommentarer. Det må gå lige op. Hendes fyr, havde jo heller ikke bedt om at få læst sine beskeder, men det fik han alligevel.


  • #30   25. maj 2008 ** HJEMMESTUDIE TIL SALG ! SLÅ TIL GUTTER!! *:
    man læser ikke kærestens beskeder lige meget hvad!!! så er man jaloux eller viser mistillid . om der så er grund til det, det er en anden side a sagen .
    men som JYDEN sige , det kunne godt lyde som om noget jalousi har kvalt jeres forhold:/ og hvis der er noget der kan smadre et forhold så er det jalousi . jeg havde en jaloux kæreste, det holdt 3 uger???? kunne ikke klare den mistillid der altid var


  • #31   25. maj 2008 Jyden: Nej det burde han bestemt ikke være kørt surt i .. For han var selv ligeså jaluox, hvis ikke mere.. Jeg har droppet og skrive sammen med et par enkelte drenge fordi han var så jaloux, og ville såre ham så det droppede jeg.. Og ja så er han sådan en røv over for mig.. Det er bare ikke i orden..

    Sonia: Ja lige mine ord..!! Og ja piger er heller ikke en skid bedre selv.. Men hvis man kan lugte der er utroskab i luften må man gøre hvad man ville..

    Og jeg ville da også sige at jeg fik noget ud af at læse den der besked.. !


  • michael h
    michael h Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #32   25. maj 2008 Mikkel J
    jamen så må i jo osse vise hensyn til når hun ikke gider og have DUMME KOMMENTARE jeg sys det er fuldstændig latterlig af jer


  • #33   25. maj 2008 går du i hans telefon, er du ikek værd at samle på. Eller stole på.

  • #34   25. maj 2008 Søren V
    tænkte liiige det samme


  • #35   25. maj 2008 .. Mette H

    Hun har da ret til at læse i hans beskeder hvis det er det hun vil ! .. Hvem skulle dog stoppe hende? :. drengen ? .. så er det jo fordi at han skjuler noget ? ..


  • #36   25. maj 2008 Snøvsen: Er det mig der ikk er værd at samle på?? Nu må jeg sku grine det er da ham der har været et svin over for mig!

  • #37   25. maj 2008 michael H .
    Det er sku da dig der er latterlig. Hun kan sku da ikke regne med at når hun opretter noget hun kun for positiv respons.


  • #38   25. maj 2008 er da glad for at se jeg ikke er den eneste der ble stødt over at blive fejet med ind under kategorien "svin"....

  • #39   25. maj 2008 ** HJEMMESTUDIE TIL SALG ! SLÅ TIL GUTTER!! *: At man ikke synes hun skal ælse ens beskeder, er ikke ensbetydende med at han fx skjuler utroskab.


    Hun skal skam ikke læse hans private beskeder igennem. De er jo ikke gift smiley


  • #40   25. maj 2008 Søren V - bare rolig er også under den kategori. samt mange andre ^^

  • #41   25. maj 2008 k P - hehe...;)

  • Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #42   25. maj 2008 nu ligger landet jo sådan at vi alle er forskellige og nogle har ikk noget imod at man læser hinandens beskeder mens andre ikk fatter at man kan finde på det. Jeg går ikk i mandens tlf uden at han ved det, men han er da velkommen til at gjo i min alt det han lyster! Jeg sys ærlig talt det er en smule sørgerligt at se en pige der har det af h til fordi kæresten har været et svin og haft en anden, og ikk engang gør opmærksom på at han flytter skal nedgøres. Måske nogle mener hun ikke burde ha gjort det, men det er da mere forkasteligt at han har haft en anden og ikk engang har nosser til at lade hende vide at han bare uden videre skrider fra hende.

  • #43   25. maj 2008 Sonia
    Måske har det været svært for ham og få det sagt? smiley
    Måske har han gået og tænkt over hvordan han sku få det sagt.


  • #44   25. maj 2008
    - [Team 7870] - © - fuldtstændig enig. også dagen efter for man undskyldningen " det var fordi jeg var stiv, ku ikke styre mine små trusser" . smiley


  • #45   25. maj 2008 Sonia: Ja men det er sku bare svært.. For hader og elsker ham bare samtidig.. Har tit stået og tænkt på hvad jeg skulle gøre hvis det var at han kom og spurgte om han måtte komme tilbage.. For ved at han ville gøre det igen, så det et klart nej.. MEN ... Holder jo også af ham.. Men jaa det er sku svært.

  • Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #46   25. maj 2008 jeg sys nu ikke det at"de" måske ikk ved hvordan man får det sagt er en undskyldning. Kan man ikke ærligt og redeligt droppe sin kæreste så er man ikk voksen nok til at have en kæreste.

  • #47   25. maj 2008 og angående forhold, så længe der ikke er en ring eller børn indblandet, så kan man altid komme videre hurtigt efter.

  • #48   25. maj 2008 - [Team 7870] - © - præcis smiley

  • michael h
    michael h Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #49   25. maj 2008 Mikkel J
    okay men så siger vi det seje


  • #50   25. maj 2008 Mikkel J : Nej men han havde sku ingen problemer med at sige det til hende der.. Hm han kunne sku da i det mindste have vist mig bare en lille smule respekt ved at have fortalt mig sandheden og fortalt mig den før han sagde det til andre..

  • #51   25. maj 2008 michael H, du er så smart smiley

  • #52   25. maj 2008 ** HJEMMESTUDIE TIL SALG ! SLÅ TIL GUTTER!! *:
    man går ikke i en andens telefon !!!!! det gør man bare ikke ! sådan en omgang mistillid ! jeg kan personligt ikke have at andre rør min mobil! også selvom der intet interssant er i den !
    jeg ville heller ALDRIG kunne finde på at gå i kærestens mobil! så meget tillid har jeg alligevel til en fyr . og er den der ikke skal man ikke være sammen . ellers må man spørge ham direkte !

    og på den besked hun skrev så lyder det som om de begge var jaloux ! så bliver det jo ikke værre:(


  • #53   25. maj 2008 Sonia: Ja tror også helt bestemt at han gør det samme mod hende.. Det er sørgeligt at han skal være sådan!! Hm Det væreste ved det hele er at vi har prøvet at få børn sammen.. Og han kom op i mig dagen før han skred, og sagde at han elskede mig og det var det her han ville ... Derfor man blir endnu mere ked..

  • #54   25. maj 2008 Michelle H - Men tag i byen med veninderne også tag den derfra. det snart sommer forhelvede, så det bare på stranden og en masse have fester. gem sorgene til vinteren.

  • #55   25. maj 2008 hvis du opsøger sorgen ved at læse hans beskeder viser det ham jo bare at du ikke stoler på ham og det giver ham så meget desto mere grund til at slå op... er ked på dine vegne, men ikke alle drenge/mænd er idioter, måske skulle du sætte forventningerne lavere næste gang, og elske en personlighed og ikke en krop, (ingen hentydning til noget) kunne være du så fandt hvad du søgte

  • #56   25. maj 2008 Michelle H , så siger jeg tak for info. DU behøver ikke sidde og uddybe dig sexliv her smiley

  • #57   25. maj 2008 Man kan ikk sige Boys would be boys...
    På den lyse side, kan man sige det var godt du ikk nåede og knytte dig endnu mere til ham, da han jo er en idiot... (:


  • #58   25. maj 2008 mikkel,

    du kan da finde vejen væk fra emnet hvis ikke du har noget konstruktivt ?


  • #59   25. maj 2008 Men jeg syntes du skal get over it, og så vise ham at du ikke savner ham, og finde en lækker fyr. :b

  • #60   25. maj 2008 Det er mere det at han gør det dagen inden han skrider.. !! Hm vi har prøvet mange gange nu, så en fortrydelses pille ville ikke hjælpe i denne her situation..

  • #61   25. maj 2008 michelle h: prøvede at få børn , så er han da ekstra fucked op med det han har gjort ! han er bestemt ikke det værd .

  • #62   25. maj 2008 det ville da være komplet gak i låget at få et barn som alene mor? helt ærligt, kan du selv sætte dig ind i slidet? sammenhængende med et arbejde eller en skolegang?

  • #63   25. maj 2008 Mette H : Ja lige præcis.. Jamen vi har kendt hinanden siden vi har været en 14 år.. Hm ved ikke engang rigtig hvor længe vi har været sammen, for det gik sådan lidt op og ned i perioder.. Men også pga mig ikke kun pga ham .. men kun siden oktober ville jeg gætte på..

  • Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #64   25. maj 2008 du skal da være glad for at han selv er skredet istedet for en dag at skulle stå og selv smide ham ud fordi han er sådan en nar. Man kan da ikke tillade sig at prøve og lave barn med en og så gøre som han aher gjort! Han tænker da kun på sig selv og er ikk dine tanker værd! Det er nemmere sagt end gjort at komme sig over, men jeg sys skisme du skulle give ham den kolde skulder til evig tid og lade som om det kun er godt at det er sket. Det er vist til dit eget bedste selvom det måske ikk ser sådan ud lige nu for dig.

  • #65   25. maj 2008 TrustNo1 - Tak ved godt jeg et svin. Undskyld.
    Kvinder har brug for 4 husdyr:
    en tiger i sengen,
    en mink i skabet,
    en jaguar i garagen og
    et gammel svin til at betale det hele...


  • #66   25. maj 2008 ' * Sonia * ' | gLuK Lii MiiNe aNNoNCeR | - smiley kunne ikke lade være, når lejligheden var der smiley



  • #67   25. maj 2008 det har været i retten det der.. kæreste anmeldte sin kæreste for at have kigget sine mobil beskeder igennem.
    det er nu blevet gjort ulovligt da det er det samme som at læse en andens post.
    sagen blev vundet..
    synes det er svinet at læse andres beskeder.
    men også svinet at anmelde sin nuværende kæreste.


  • #68   25. maj 2008 Hvis ikke kæresten vil lade dig se sine beskeder, så er der ligesom et eller andet, der tyder på noget..

    Min kæreste og jeg er ligeglade med, at vi kigger hinandens telefoner..


  • #69   25. maj 2008 Anne M: det er også sådan det skal være, for ved man at man sagents kan ved man at der ikke er noget at skjule.. Og hvorfor skulle man så egentlig gide og kigge kærestens sms´er ...

  • #70   25. maj 2008 Det er jo ikke alle fyre der er sådan vel smiley

  • #71   25. maj 2008 Michael.: Nej det har du ret i.. Men de fleste er sku... !! Har sku prøvet det mange gange nu.. Fyre kan bare ikke det der med at fortælle sandheden, og de fleste er sku så dumme at de ikke tror de blir opdaget... !! Hm det er bare synd at NOGEN fyre skal ødelæggge det for alle fyre ved at gøre sådan at man ikke stoler på dem og tror at alle er fulde af lort.. '!

  • #72   25. maj 2008 Michelle --> Nej det er sku noget skidt noget det der . Kender det alt for godt . min x droppede mig og tog min bedste ven og det vidste jeg ikke . nu kommer jeg aldrig til og snakke med ham igen


  • #73   25. maj 2008 Ja det er sku surt.. Har bare snart lært at man ikke kan stole på andre end sig selv.. Og kan man overhovedet stole på sig selv.. Hmm ja delte meninger...

  • #75   25. maj 2008 synes da heller ikke man burde have noget at skjule når man er sammen.
    men så bare lige husk på ikke at misforstå det andre skriver til os når i læser vores beskeder..

    Men Michelle H.
    synes nu også det er pænt svinet af ham det der.
    man skal altid kunne stole på den man er sammen med.
    mangler tilliden så er der bare ikke noget at hente i forholdet.


  • #76   26. maj 2008 piv piv piv piv piv piv piv

    Jeg har ikke nogen venner, og alle hader mig, og min kærste vil heller ikke have mig. piv piv piv piv piv piv piv piv

    Så mand dig dog lidt op, kvindemenneske!


  • #77   26. maj 2008 Piv piv piv, har du ikke andet at fortage dig end at komme med dumme kommentare.. ?

  • #78   26. maj 2008 Stakkels tøs, så køn.......

    Jeg ville ikke have noget i mod at en kæreste læste mine beskeder, hvis det altså var gengældt...


  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 120
    #79   26. maj 2008 Min kone og jeg, læser hinandens sms´er...

    Det er der ikke noget galt i, da vi ikke har noget at skjule for hinanden..

    Flipper hun derimod ud, hvis jeg tager hendes tlf. JA, så må der være noget galt i Saxogade..

    Godt du fandt ud af det, ellers er der ingen der ved, hvor længe du skulle ha´ levet sammen med stodderen.. Det er bedre at være foruden, end at leve på en løgn..


  • #80   26. maj 2008 Michelle H: Som sagt, du gør dumme ting, og får dumme kommentaterer. Du er jo ikke værd at samle på for ham, når du går rundt og snager i hans ting. Nok derfor han gik efter en bedre og yngre model smiley

    Alpha: Køn?


  • #81   26. maj 2008 Altså helt ærligt, dig og din kæreste er gået fra hinanden. Prøv dog lige at tage det som en kvinde i stedet for som en pige. Du kommer jo ingen vegne med at sidde herinde og pive løs, fordi hele verden nu er brudt sammen.
    Smid alt ud, der minder om ham, gå i byen med veninderne, og så er det jo overstået i løbet af rimelig kort tid.
    Så gør noget aktivt ved det, i stedet for at tude herinde. Det får du jo intet ud af.

    Så burde den vist være gået ind på lystavlen.


  • Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #82   26. maj 2008 Nu er det jo ikke alle der er helt følelsforladte, kolde og ligeglade med dem de ahr været sammen med, hvilket betyder at heller ikk alle har lige nemt ved bare at glemme det. Er det en man virkelig har holdt af så går eet som regel ikk over på en weekend.

  • #83   26. maj 2008 Tina S: Rimelig kort er også en måneds tid eller måske to smiley
    Men det jeg vil frem til, er at det jo ikke hjælper noget som helst, at sidde herinde og prøve at få medfølelse. Det kan jo kun få hende til at tænke endnu mere over det, når hun kan blive ved me at læse om det, herinde.
    Det er bare med at komme videre i livet, selvom det måske ikke lige kan klaret på en weekend eller tre.


  • Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #84   26. maj 2008 Diktator Ulrik O: Ja det ahr du så ganske ret i;-)

  • #85   26. maj 2008 Christian F: Helt enig med mig.

  • Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #86   26. maj 2008 nej men man kan jo godt være enige om at det er ok at læse hinandens beskeder mennesker i mellem. og det er jo så op til mennesker selv at have hver sin mening om hva man dermed mener er ok.

  • #87   26. maj 2008 At gå i en andens telefon er lige så dumt som at lytte: man hører noget men ikke skulle have hørt. Og ja, det er dig der er dum.
    Hvad du ikke ved, har du ikke ondt af.


  • #88   26. maj 2008 det er efterhånden sagt så mange gange ens kaereste's tlf er privatpersonlig ejendom uanset hvad......



    meeeeen er det svaer og stille ham spørgsmålet ''må jeg ikke se din tlf'' siger han nej ACCEPTER det


  • #89   26. maj 2008 diktator ulrik: Hm dun kan ikke tillade dig at sige noget om mig udsende når du ikke selv har billede på...

    hm, jeg sys det er okay at man kigger i hinandens tlf bare det ikke er overdrevet.. men hver sin mening..


  • #90   26. maj 2008 hvorfor er det du kun svarer på halvdelen af de konstruktive henvendelser

  • #91   26. maj 2008 Michelle H: Jo, det kan jeg da? Og i øvrigt har jeg da også billede på MCG smiley

  • #92   27. maj 2008 det er nemlig korekt som kajak siger det !


    og er 100% sikker på hvis en ven skriver noget er det nemt og misforstå


  • #93   27. maj 2008 Sabrina S : En der hedder Martin jørgensen... hm hvem er du? smiley

  • #94   27. maj 2008 Fra haslev... hm nej det siger mig intet.. heh... hvor har du set mig henne?

  • #95   27. maj 2008 hehe nå okay

Kommentér på:
Er så ked, og singel..

Annonce