{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Er SÅ sur !!! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er bare så rasende på en "veninde" så det gør helt ondt!

For det første har vi kendt hinanden siden vi var små, og var de bedste veninder ! Men ja det gik lidt i smadder da hun skulle på efterskole.
Men vi begyndte da at snakke sammen igen.

Men så flyttede jeg, og det ødelagde en del igen.
Men det gik først gal da jeg fik en kæreste, da blev hun fuldstandig ikke til at holde ud!

Hun sætter rygter igang om mig og kæresten til mine andre veninder, og det er ikke pæne rygter. Hun kan åbenbart ikke lide ham, selvom han ALDRIG har gjort hende noget .

Men så havde vi fået snakket om det her for en måneds tid siden, og der sagde hun undskyld og at det gjorde hun ikke igen, fordi hun gad sku egentlig ikke det pis mere, og hun var sku blevet mere voksen. Og jeg blev slf. glad, da jeg var ret frustreret over de ting hun gik og sagde. For det pårvirkede også mit forhold til de andre veninder....

Men så her for en uges tid siden finder jeg ud af hun har siddet og kigget i vores private papire her hjemme, og så gået og fortalt alle at min kæreste slet slet ikke var noget for mig, da han havde en kæmpe gæld!

Omg! Jeg er så gal på hende! Og ved slet ikke hvad jeg skal gøre for det ødelægger jo også mit forhold til mange af de andre veninder, da de tror på hende=/ Jeg ved virkelig ikke hvad vi har gjort hende siden hun er blevet sådan. Men det gør mig så sur og ked af det...
Jeg har en rigtig god veninde tilbage som jeg kan stole på, de andre er jeg slet ikke sikker på hvor jeg har, for de tror jo på hende og hvad jeg siger ryger lige tilbage til hende =(

Undskyld længden...
Havde bare lige brug for at komme ud med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er SÅ sur !!!
  • #1   3. jul 2010 Konfrontér ''veninden'' og så se at få hende droppet.
    Sådan noget fis havde jeg slet ikke fundet mig i!


  • #2   3. jul 2010 Kathrine.

    ja var også min første indskydelse. Men kender hende og så begynder hun enten bare og benægte, eller sige undskyld og bla. bla. bla... Men min kæreste har sagt han nok ikke kan holde sin kæft over for hende, hvis han møder hende. og det har jeg ikke noget i mod, da han jo skal have lov at forsvare sig... Men jeg har droppet hende, hun er intet for mig mere... Slet ikke...


  • #3   3. jul 2010 Susanne S:

    Hun havde været hjemme ved os, og ja rodet i mappen "vigtige papir". og opdagede desværre ikke ...


  • #4   3. jul 2010 Max:

    Arh det tror jeg dog alligevel ikke=)


  • #5   3. jul 2010 alt form for bekendtskab jeg havde da jeg gik i folkeskole og alt det fis, der havde jeg sku osse 'venner" alle steder, så kan jeg ud i livet fik arbejde bil dame hund osv. Mens de andre stadig render i deres egen lille verden, jeg snakker med 2 af de ca 100 mennesker jeg havde omkring mig før i tiden, så mit råd hvis de ikk kan gi dig noget og de opføre sig som de gør så ud med lortet for de er ikk til en skid det er ikk venner, forsat go dag... Devin

  • #6   3. jul 2010 Devins:

    Jah det er jo nok rigtig.. Jeg fik jo nemlig også kæreste, flyttede fra "byen", og flyttede i lejlighed med kæresten, og arbejde... Og det var jo netop da dette skete hun begyndte på sit pis..
    jo tak =)


  • #7   3. jul 2010 Det tyder meget på jalousi smiley

  • #8   3. jul 2010 Skum-cat.

    Det tror jeg også det er . For hun er også sådan overfor min veninde som også har kæreste osv.


  • #9   3. jul 2010 Mange har mange bekendte med de færreste har rigtige venner. Hellere få venner end en masse bekendte...

    Hun er absolute ikke en ven set med mine øjne, men som jeg læser det er der vist nok lige lidt flere end hende der skal have sparket ud af døren.

    Just my 2 cent


  • Rasmus a
    Rasmus a Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 79
    #10   3. jul 2010 hun kan ikke tåle at folk kommer videre, men hun stadigvæk hænger fast...

  • #11   3. jul 2010 Er det ikke et spørgsmål om at sige :" hva så " og glemme hende lidt.

    Enten får hun jo ret og du smadrer dit liv med ham når han en dag skrider eller så modbeviser du hende over tid. Det er kun dig der kan afgøre det smiley


  • #12   3. jul 2010 Er det ikke ligemeget om de andre veninder tror hende ?
    Det er da ligegyldigt om din kæreste har en kæmpe gæld.

    Nå men ud med tøsen i hvert fald, og det skal gå hurtigt. smiley


  • #13   3. jul 2010 syntes det lyder som om hun er jalous over at du bruge tid på din kæreste, men syntes nu stadig at det ikke er særlig venskabligt at hun spreder rygter og roder i jeres private papirer... det har hun jo slet ikke ret til.

    Jeg ville nok vælge at holde hende på afstand og lade hende passe sig selv og så bare lade hende sprede de rygter hun ville, til sidst finder folk vel ud af at hun er en løgnagtig gås.

    Og skid da være med om nogen ved at de kæreste har en stor gæld! man er næsten unormal idag hvis man ikke har en eller anden form for gæld.

    Jeg har de en gæld på næsten 350.000 pga. lejlighedssalg som ikke gik så godt + nogle kreditkort der blev brugt lidt for flittigt i mine yngere år og sådan er det! sket er sket og kan jo ikke gøre andet end at betale tilbage så godt man nu kan smiley

    Nææ få da hende ud af dit liv og få styr på sammenværgelsen med din kæreste, og knokler han med gælden så kik evt på Økonomi Centerets hjemmeside.. Husk intet er umuligt smiley

    God weekend og ha en dejlig sommer smiley


  • #14   3. jul 2010 ditte, tror sku bare du må se det i øjeme i er vokset fra hinanden og du er måske mere moden end de andre trunter, og derved sker det sku tit man inten ikk høre fra dem eller de laver lort.

  • #15   6. jul 2010 Rasmus A:

    Det tror jeg nemlig heller ikke.


  • #16   6. jul 2010 Dr perle:

    Hun får ikke ret =) er jeg 100 % sikker på . hun kender ham ikke engang. de få gange hun har set ham kan hun umugeligt nå at lære ham og kende=)


  • #17   6. jul 2010 C K H:

    Ikke helt for så har jeg jo også mistet dem, mere end jeg jo allerede har gjort.

    Ja det er nemlig lige ´meget, og det har han ikke engang. Ja han har da noget gæld men det har jeg altså også. og det er ikke engang en kæmpe en . Så det hun har set har hun så bare forvandlet til kæmpe. tsk...

    Men ja hun er "ude" nu gider hende simpelthen ikke mere.


  • #18   6. jul 2010 Michael W:

    nej det er jo det, for det er jo heller ikke kun ham der har gæld, men også mig. og det er ikke en kæmpe gæld som hun går og siger. ´Men jo mere hun kan fylde på overfor de andre, jo bedre er det for hende. For så vender de sig måske imod ham også, og så kan det jo være jeg dropper ham . Det må være sådan noget hun arbejder på.

    Men nej jeg gider hende ikke mere og har slette hende fra mit liv. Og de andre lader jeg bare være, og så må man jo håbe de engang vågner op, og finder ud af hun er fuld af pis .

    Tak for det =)

    Og god sommer til dig også =)


  • #19   6. jul 2010 Michael S.

    som hvad ??


  • #20   6. jul 2010 DEVIN:
    ´jep =)


  • #21   6. jul 2010 Nina:

    Lige præcis... Hun er ude af mit liv nu, gider ikke finde mig i det mere nu.. Nej det ændre jo ikke på hans personlighed altså! Han er super sød og den bedste man kunne tænke sig. Og så det værdste af det hele, hun kender ham jo ikke engang ordentligt. Hun har da set ham et par gange, men det har været til fester, hvor de ikke har snakket sammen rigtigt. og der kan man ikke lære hinanden og kende.
    Jeg har gjort det klart for dem at jeg ville være fuldstændig ligeglad med, hvad de synes om ham. For det gjorde ingen forskel med hvad jeg føler for ham =)

    Men tror ikke de ændre sig, nu har vi altså været sammen i et år, og det her har stået på lige så længe desværre.


  • #22   6. jul 2010 nina:

    Ja og det er jo ikke kun ham der skylder, men også mig. Og det er altså ikke meget .. Så det er noget pis hun lukker ud, at HAN har en KÆMPE gæld for ingen af delene passer. Ja han skylder lidt penge, og jeg skylder lidt penge.

    jamen problemet er bare at de er sammen med hende her hele tiden, og hun har dem om sin lillefinger simpelthen. Min veninde som jeg kan stole på, fortæller at de sidder hjemme ved hinanden og snakker om os... Og så spørger hende der laver rygterne, om hvad de synes hver især... Helt ærligt det er bare til grin...


  • #23   6. jul 2010 nina.

    Nej det er også det jeg tænker. Og det har hende jeg kan stole på heldigvis gjort. Så hende har jeg i det mindste =) Og ja min kæreste har jo også venner med kærester osv. så dem er jeg jo også begyndt at snakke meget med. =) De bor dog alle i odense, men så tager det bare det lidt længer og lære dem ordentligt at kende. men det behøver jo heller ikke og være en dårlig ting =)


  • #24   6. jul 2010 Nina.

    Ja det gør vi også nu med hende min veninde og hendes kæreste. De har så sent som i lørdags været hjemme ved os og spise og så tog mig og veninden ud og red, mens drengene blev hjemme og spillede pro smiley
    Så hyggeligt =)


  • #25   6. jul 2010 nina:

    jep =)


Kommentér på:
Er SÅ sur !!!

Annonce