{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.641 visninger | Oprettet:

Virkelig ked af det!))-: {{forumTopicSubject}}

Jeg har nok fortalt jer at jeg kom sammen med en... Men det sluttede så igår /-: Jeg slog op med ham fordi, vi aldrig kunne have tid til hinanden... Selvom han gik på en skole 20 minutter væk fra mig af.. Han skriver så til mig at han ikke havde tid til mig, fordi han spiller fodbold hver dag og han går på en skole hvor de skal bo.. Jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i det.. Meen jeg skriver så til ham at jeg følte han ik elskede mig, og at han kun snakkede om fodbold, hvilket han gjorde!))-: Hver eneste gang jeg sagde noget til ham, så skifter han emne, som så var fodbold!.

Jeg ringede til ham igår og vi kom op at skændes... Han siger så til mig, at jeg bare kan gå ud og finde en anden fyr og tage ham med hjem i sengen osv... Det gider jeg ik finde mig i.. så jeg tog den hårdeste beslutning og det var at sige stop..
Men men, jeg har stadig følelser for ham, og han har følelser for mig.. Jeg elsker ham virkelig overalt på jorden! Men når han er sådan der overfor mig, så kører mine tanker rundt, som bare fanden! ))-:

Hvad syntes i jeg skal gøre?Glemme ham helt? eller vente et par uger også se hvad der sker?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virkelig ked af det!))-:
  • #1   9. aug 2012 Jamen det kan vi jo ikke rigtig svare på ...det er noget du skal gøre op med dig selv ... men mit råd ville da være at vente lidt, og se hvordan du føler omkring det der smiley
    Hvis i så vælger at fortsætte forholdet, så må i jo aftale at i er nød til at finde lidt tid til hinanden, og at i ikke kun behøver at snakke fodbold når i er sammen smiley

    Jeg er ked af det på dine vegne, det er aldrig en sjov situation at stå i, specielt ikke når der stadig er massere af følelser i klemme.


  • #2   9. aug 2012 glem ham helt det andet der kan du ikke bruge til noget hvis han virkelig elskede dig så vilde han ikke sætte sit fodboldt højger en dig og han ville bruge mere tid på dig en det lort også vilde han ikke skifte emne vær gang du sage noget til ham hvis han elskede dig så vilde han lytte og snakke med selv om at han fagtisk var ligeglad

    så jeg syntes du skulde glemme ham helt det er svært i starten men det bliver næmmere og nemmere også kan du altser godt finde bædre


  • #3   9. aug 2012 Hvis du elskede ham så højt, så havde du ikke slået op.
    glem ham, du får ikke noget godt ud af at kravle tilbage nu, og desuden, drenge der ikke har tid til deres piger..de er ikke værd at samle på smiley


  • #4   9. aug 2012 Okay tusind tak for jeres svar! (-:

  • #5   9. aug 2012 et var så lidt mand må jo hjelpe hvor mand kan ikke smiley

  • #6   9. aug 2012 Joo! (-:

  • #8   10. aug 2012 Ronni: Jaaa jeg må ud og lede og glemme ham her drengen.. .(-;

  • #9   10. aug 2012 Du skal ikke lede efter en anden lige nu " Vent" Dyrk dine veninder - fritid " Glæd dig over din familie .... Faktisk skal der ikke så meget til for at henlede sine tanker andet sted. Men 1000 kr svaret er vent og hav tålmodighed

  • #11   11. aug 2012 Glem ham og kom videre... Og find en der kan tænke på andet end sig selv og hans fodbold... Og en der kan tåle at få lidt kritik og ikke bare bliver pigesur og siger du bare kan finde en anden... Og når han siger sådan er det da fordi han er pænt ligeglad og så er han sgu ikke værd at samle på....

  • #12   11. aug 2012 Lillelund: Han ville ikke snakke om tingene? Og han sagde at han ville bare glemme det.. ))-: Meen jaa jeg må komme videre..

    Thomas: Præcis! Og jeg har haft skrevet til ham, da jeg lige havde hørt noget i bussen med en veninde om at han havde kysset med en anden tøs, den dag jeg slog op med ham.. Og der skrev jeg til ham om det var rigtig, og sjovt nok det var det sku.. Så han er bare den største bums jeg nogen sinde har mødt ))-;


  • #13   11. aug 2012 Jeg holder også fast i mit valg, har slettet ham på fb, mobil, skype osv.. (-;

  • #14   12. aug 2012 Årh(-: Mange tak! ((-:

Kommentér på:
Virkelig ked af det!))-:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce