{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

ny mobil {{forumTopicSubject}}

Min kone skal have en ny mobil. Valget står mellem Samsung galaxy A3 2017 eller Iphone SE 32 gb. Hvad er jeres kommentarer til disse 2 telefoner? 🤔

Kommentarer på:  ny mobil
  • #1   17. jun Jeg kender ikke meget til lige de to mobiler, men det er to forskellige systemer. (Ios & Android)
    En god ide vil være at købe en telefon med samme system, som den gamle, så hun ikke skal ud og købe nye. Har hun ikke nogle apps, kan det næsten være ligemeget.

• #2   17. jun Jeg kan heller ikke svare. jeg bruger LG. --jeg foretrækker samme mærke når jeg skifter.--tit er et mærke jo et modefænomen. som f.eks. Apple.- og så er der også lige prisforskellen.

• #3   17. jun prøv at kigge her:

https://telepristjek.dk/den-bedste-kameramobil/

• #4   17. jun Hvis det er kameraet i mobilen det drejer sig om. så er kvaliteten ikke bedre i nogen af dem.end hvad fotografen tillader.
    Her er et skud fra LG. det var blomsten det drejede sig om-

• #5   17. jun Det kommer da an på optikken om det er Zeiss eller et eller andet ukendt.

• #6   17. jun OK. så stopper jeg. Polysl, du kan gøre dig til Verdensmester i alt for min skyld ingen alarm. men begynder du nu også på mit fag.. så stejler jeg.
    Jeg har haft med foto at gøre siden 1953.

• #7   17. jun Ronald

tag lige en slapper, jeg udfordre ikke din viden men hvis du har arbejdet med foto så ved du også at optik type og kvalitet hænger sammen, jeg er så også imponeret over at med en mobil kan tage knivskarpe billeder, men man kan også se forskellen på ældre mobiler og de nye som også bliver bekræftet af dette link:

https://mobil.nu/test-guides-af-smartphones/guide-mobiltelefon-bedst-kamera-76086

• #8   17. jun Det er ikke det jeg hentyder til --- hvis du ikke forstår det. kan det være ligemeget.
    Jeg syntes her har været mange langvarige og ligegyldige debatter,eller hvad man vil kalde - og det holder jeg mig fra. også her.

• #9   17. jun Jeg finder ikke den her debat ligegyldigt hvor jeg prøver at hjælpe med link til forskellige sider med undersøgelser specielt hvad man skal kigge på når man køber mobil.

Foto med et rigtigt kamera kan heller ikke sammenlignes med det man bruger i mobil, for med et godt digital kamera har du mange flere muligheder end hvis det er foto fra en mobil.

• #10   17. jun #2

Jeg er ikke enig med dig i at Apple kun er et modefænomen.
    Iphone (Og ipads for den sags skyld) er de eneste enheder med IOS, hvilket er et ret godt, men meget lukket system. Desuden hvis der er en bestemt app som kun kommer til IPhone, så er du låst hvad det angår.
    Android er det andet store system og det er i næsten alle de resterende mobiler. Her kan man måske tale om mode fænomen, hvis man absolut vil have den største og dyreste Samsung.

• #11   17. jun #4

Det er næsten svært at fucke et billede op, taget med en mobil, hvor der stort set ikke er nogen indstillinger man kan ændre på. Så skal du da direkte prøve at tage et billede af solen.
    Men hvis du bare tænker dig lidt om, hvad fotografering angår, så har kameraet da stor indflydelse.
    Min nye Iphone 7 plus er (Hvad jeg ved) den eneste med to gange optisk zoom og der er generelt sket en kæmpe forskel de sidste 5-7 år, hvad digitak fotos angår.

• #12   17. jun Ronald

Nu har jeg selv leget lidt med foto som ung ca. 15 år hvor jeg havde en Canon med 6 objektiver til forskelle formål - jeg var medlem at klubben Click'it som er for amatør fotografer som også gav gratis adgang til koncerter som en jeg var på i Odense hvor Abba optrådte - Jeg fremkaldte også selv mine fotos, men kun sort/hvid resten indleverede jeg i butik. Men alt mit udstyr og billeder gik tabt i en brand da mine forældre købte Klintebjerg pakhus for at lade det ombygge til lejligheder - nogle unger inde fra Klintebjerg børnehjem var brudt ind og stukket hul på en dåse shelllak og så futtede det hele af.

• #13   17. jun #4 Ronald

Har du et link til din LG telefon? Mangler en ny telefon og er interesseret.

• #14   17. jun Ikke andet end at den hedder spirit. nummer det aner jeg ikke. men den er et par år gammel. så den står til udskiftning. hvis der er en ny model. det har jeg ikke undersøgt endnu. - men jeg er udmærket tilfreds. og skifter ikke navn.
    Nu har jeg lige været inde på deres hjemmeside. fandt ud af at min åbenbart er ældre end jeg kunne huske. det er en 4K. - så jeg skal have noget helt andet, men samme navn. Det snakker jeg med forhandleren om næste gang jeg besøger dem.

• #15   17. jun Takker!

• #16   20. jun Hun valgte Iphone, da den er den mindste, men kors hvor er den tung at arbejde med i forhold til Samsung.

• #17   20. jun #16

Det er en vanesag. Jeg er vandt til Iphone og syntes Android er tung of forvirrende at arbejde med.

Kommentér på:
ny mobil