{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil
  • #1   30. nov 2013 SGS4 - Jeg ville aldrig vælge en af de andre smiley

  • Nicolai K
    Nicolai K Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   30. nov 2013 Iphone 5 - pænest, mest simpel at bruge og den føles som meget bedre kvalitet

  • #4   30. nov 2013 Htc One er til at lukke op og skide i!
    Har aldrig været så skuffet over en telefon.


  • #5   30. nov 2013 Jeg har næsten lige købt S4.. Er super glad for den, synes den er rigtig lækker smiley

  • #6   30. nov 2013 iPhone 5s uden tvivl.

    Den er perfekt til de ting du nævner du bruger mest og mere til.



  • Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #7   30. nov 2013 Hvis du skal bruge det meget til internet og gps så vil jeg vælge HTC ONE.
    Jeg er selv gået fra Samsung galaxy s3 til Iphone 5s. Vil sige at Iphone er en rigtig lækker telefon, men ikke til internet og gps, og i det du nu har en S3 vil du syntes at skærmen på en Iphone er meget lille + en S3 tager meget bedre billeder og video end en Iphone 5S.


  • #8   30. nov 2013 What she said ^

  • Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 155
    #9   30. nov 2013 I følge So Ein Ding, er det 5S som tager de bedste billeder og film, af telefoner som er kommet efter S3, S4 og HTC One.
    Så at en S3 tager bedre billeder, må vel være læg-mands udsagn.

    Jeg ville nok vælge en S4, der er fede feats. Problemet er bare, den er rimelig stor.


  • #10   1. dec 2013 en s3 tager bedre billeder end 5s smiley der er vidst en der bør tage turen forbi optikeren.

    Hvad angår gps, så kan du hente tomtom til iphone, det har vi brugt på flere sommerferier der i blandt en tur til Paris, det er let og simpelt og dur bare.

    Internet på 5s er langt nemmere og overskueligt end hvad jeg oplever ved samsung, Den eneste fordel ved s4 er at skærmen er har en dejlig størrelse til internet surfing, men at have den i lommen og i hånden er knapt så rart.

    skærmen på iphone 5s har den perfekte størrelse og den ligger kanont i hånden og man behøver ikke special lavede bukselommer for at have den med sig



  • Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #11   1. dec 2013 De billeder jeg har taget med min 5s er ikke særlig gode når jeg zoomer ind, har samlinget med min s3 og den står mere skrab. Min kone har en HTC ONE den tager meget bedre billeder end min 5s.

    Det er min vurdering, om dette emne.

    En anden mobil jeg syntes du skal prøve at kig på er en Sony Z1


Kommentér på:
Ny mobil

Annonce