{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Svært ved at sove :( {{forumTopicSubject}}

Er jeg bare den eneste der har skide svært ved at sove?.

Jeg er meget ude menneske og rimlig aktiv med sport osv, men når jeg skal iseng ca 22.30 og op kl. 7.00 kan jeg aldrig sove ?. Er der noget man kan gøre.

Nogle nætter sover jeg slet ikke, bare hvor jeg er vågen hele natten også næste dag i skolen har jeg ond i hovedet osv. Hvad kan det skyldes. Og er der noget man kan gøre så man falder nemmere i søvn?.

Tobias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært ved at sove :(
  • #1   18. dec 2008 sluk computeren 2 timer før du skal sove så sover du som en sten;) tro mig ! har selv prøvet det:)

  • #2   18. dec 2008 har samme problem

    jeg går i seng 05.00 om hverdagen, og er helt død når jeg skal op og i skole.


  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #3   18. dec 2008 man ska bare lukke øjnene og slappe af smiley

  • #4   18. dec 2008 Hvis du ikke kan falde i søvn, så tag et eller andet i din hånd, (en bold eller lign) og hold det ud over sengekanten... på et tidspunkt er du faldet i søvn, og taber bare bolden ned på gulvet...

    Eller os kan du prøve at vende dig om i sengen, så du har hovedet i fodenden, og fødderne hvor du normalt har hovedet...


  • #5   18. dec 2008 sluk computeren 2 timer før du sover, og har du fladskærm så tag og sæt dig så langt væk som muligt og brug metoden: 26" = 2.6 meter væk, 42" = 4.2 meter væk.

    Det virker !


  • S e b M
    S e b M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 180
    #6   18. dec 2008 Hvis du spiser meget slik eller lignende med sukker.
    Eller drikker meget sodavand (Hvilket jo også indeholder sukker) kan det nemt være med til at påvirke til det.

    så hvis dette er tilfældet skal du skærer lidt ned på sukker forbruget.

    Ellers hvis du bruger din computer en del, så skær lidt ned på det og vær aktiv eller se fjernsyn eller noget istedet for, det bliver man mere træt af smiley


  • #7   18. dec 2008 jeg har 50" og ligger 6m fra det når jeg ligger i sengen, jeg kan stadig ikk sove. smiley

  • #8   18. dec 2008 Ja jeg dyrke en del motion ;). Og drikker ikke rigtig slik og sodavand i hverdagen og sådan. Tak for hjælpen, især til dig SK N. Det var virkelig hjælp jeg kunne bruge!

  • #9   18. dec 2008 Ups HAHA. Og drikker ikke rigtig slik og sodavand. Mener self. drikker ikke meget sodavand og spiser ikke meget slik

  • #10   18. dec 2008 Det kan jeg så bekræfte at det har jeg ikke smiley

  • #11   18. dec 2008 Bil Nørd> Man skulle ikke tro det virker, men det gør det... Hvert fald for mig... Kan også ske du har hovedet fyldt med tanker, så hav en blok og blyant liggende ved sengen, og så skriv ned når noget "popper" op... Kan være totalt ligegyldige ting, men det hjælper os...

  • #12   18. dec 2008 Hør afslapnings musik... det hjælper rigtig meget... Ved godt det nok ikke lige er det man får en dreng til.. men det bare min måde at falde i søvn på når jeg ikke kan sove

  • Lise
    Lise Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 16
    #13   18. dec 2008 Det at du er på computeren eller ser fjernsyn, er faktisk videnskabeligt bevist, at det er med til at holde dig vågen. Så drop elektronikken (;

  • #14   18. dec 2008 - EN KÆMPE NEGER FRA ELFENBENSKYSTEN - -

    hehe, det er jo det vi ikke kan smiley vi lider af søvn besvær. Jeg kan lukke øjnene og få ondt i dem fordi det ikke hjælper smiley
    Nogen skal ligge i 5 minutter og så er de helt væk

    Jeg kan holde mig vågen i en hel nat uden problemer, men det lykkes altid for mig at falde i søvn med 05.00 tiden


  • #15   18. dec 2008 SK N

    huh? det var da nok den dårligste hjælp han kunne få! smiley
    det ville jo være det samme, som bare at lægge sig i sin seng, og på et tidspunkt ville man falde i søvn? :-s


  • #16   19. dec 2008 Alexander> Ja umiddelbart tror man det... Men jeg har ofte haft succes med det... Det er noget psykologisk...

  • #17   19. dec 2008 Tusind tak SK N. Det virkede !!!. Tog en rulle tape og kørte mellem mine fingere og det virkede bare for godt. Tusind tak til dig!. Og go jul og nytår

Kommentér på:
Svært ved at sove :(

Annonce