{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.347 visninger | Oprettet:

peter H
peter H
Tilmeldt:
10. nov 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Svært ved at komme videre! {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom
.
Vælger at skrive herinde, for at få nogle synspunkter fra pigernes sider, da jeg ikke rigtig får nogle ordentlige input fra mine kammerater. Har dog snakket med mine forældre om det, og de syntes selv hun har forandret sig meget indenfor det sidste ½ år.

Hun er 21, og jeg er 23.

Jeg har været sammen med min kæreste i 3½ år, det er selvfølgelig gået op og ned af bakke som med alle andre forhold, men generelt har vi haft det rigtig godt sammen. Vi har den samme humor, vi klinger godt sammen, samtidig med at alle folk syntes vi passer perfekt sammen, inklusiv vores forældre.
Vi flytter så sammen i april 2011, efter at have været kærester i 2 år, og det er jo noget af en omvæltning for os begge, da vi begge boede hjemme ved vores forældre før, men vi får det til at fungere. Vi nyder bare at vi har vores eget.
I maj 2012 siger hun så til mig, at hun trænger til en pause, fordi hun er i tvivl om det skal være os. Jeg bliver selvfølgelig rigtig ked af det, men tænker hvis det er det der skal til for at redde vores forhold vil jeg selvfølgelig gerne. Det skal lige siges, at hun insisterede på at vi snakker sammen hver dag, selvom hun flytter hjem til sine forældre i de 14 dage pausen står på. Det vil jeg selvfølgelig gerne.

Efter de 14 dage fortæller hun mig så, at hun ikke kan undvære mig, og gerne vil prøve igen, det bliver jeg jo rigtig glad for, og det kommer til at gå rigtig godt igen. Jeg finder så desværre bare ud af at i den tid vi har haft pause, har hun chattet frækt med en fyr, og sendt nøgenbilleder til ham. Det slår mig selvfølgelig ud, og jeg begyndte at tænke på om hun virkelig ville mig.
Hun begyndte at græde, da jeg fandt ud af det, og undskyldte mange gange for det. Spurgte så ind til hvorfor hun gjorde det, og det eneste hun kunne sige var at hun savnede opmærksomhed fra andre fyre.
Jeg gik så i et par dage og tænkte over hvad jeg ville, og det ender med at jeg tilgiver hende, fordi jeg elsker hende alt for højt. Jeg fik hende til at slette hans nr, facebook og alt hvad der havde med ham at gøre.
Vi bliver så enige om at vi bestiller 1 uge til Grækenland i juli 2012 for at komme lidt væk fra det hele, og for at vi kan nyde hinandens selskab. Vi har den dejligste ferie man kunne tænke sig, hvor vi får oplevet en masse sammen, og vi hygger os virkelig.

Der går ikke længe før vi kommer hjem fra ferien, før hendes sexlyst og gode humør begynder at forsvinde stille og roligt. Jeg prøver så vidt muligt at snakke med hende om hvad der er i vejen, men hun ved det ikke selv.
Vi tager en dag af gangen, og stille og roligt begynder hun at ligge op til sex igen, og bliver i godt humør igen, så jeg tænkte sikkert bare at det var en dårlig periode.

Hun starter så på HF i august 2012, hvor hun møder en masse nye mennesker, og de vil jo gerne have hende med i byen hver weekend uden mig. Hun begynder så at feste hver weekend med hendes single veninder eller hendes nye klassekammerater, imens jeg bare sidder derhjemme, eller finder på noget andet at lave. Jeg spurgte hende hvorfor jeg ikke måtte komme med, og til det sagde hun bare at hun trængte til at komme ud at feste med veninderne. Hun er dog ikke typen der er til engangs knald, og da jeg mødte hende gad hun hellere aldrig i byen.
Det ender så ud i, at hun fortæller til mig i september 2012, at hun trænger til endnu en pause fra mig, hun flytter hjem til sine forældre igen, og vil ikke have vi kontakter hinanden i mellemtiden.
1 uge efter skriver hun så til mig at hun gerne vil snakke med mig, og der fortæller hun mig så at hun ikke kan mere, da hendes følelser for mig bare ikke er de samme mere.
Jeg bliver selvfølgelig slået ud endnu engang, og det tager virkelig hårdt på os begge da vi sagde farvel til hinanden da hun hentede nogle af sine ting i lejligheden. Jeg lægger dog mærke til da hende og hendes far skal bære hendes seng ned, at hun får en SMS fra ham hun havde sendt nøgenbilleder til tidligere på året, hvor der stod noget med "Hej frække, dejlige billeder du sendte, håber snart du er væk fra ham din kæreste så vi kan ses"
Jeg bliver sur indvendig, men siger ikke noget til hende, udover farvel da de går.

Nu sidder jeg så her. Snart 1 måned efter vi har slået op, savner hende meget da hun altid har været den bedste kæreste mod mig, indtil det med ham fyren.


Har slettet hende på facebook, da jeg ikke kunne holde ud til at se alle de fest opdateringer og fest billeder der blev lagt op hver weekend. Hun virker til at have det godt med at være kommet væk fra mig.

Håber det gav mening, det blev lidt længere end forventet, men håber i forstår det.

Tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært ved at komme videre!
  • #1   10. nov 2012 det lyder som om i har haft noget af en tubulent omgang.
    Jeg er lidt i tvivl med det der pause halløj var i enige om at i ikke måtte se andre eller snakke med andre imens i holdte pause ? for hvis ikke kan du jo faktisk ikke tillade dig at være sur på hende, selvom det selvfølgelig er et brud på din tillid at hun har gjort det, men en pause kan betyde mange ting og ikke altid det samme for folk.
    Det kunne godt lyde som om hun er ved at opdage en nyere side af sig selv og sit liv, nu som studerende med nye venner.
    En ting er sikkert selvom det gør ondt når man har følelser for nogen, det er at du kan ikke tillade dig at blive sur på hende for at snakke med en ny fyr efter i er gået fra hinanden, g hvordan fandt du ud af den sms ? for det vil være mere end frækt hvis du har snaget i hendes mobil efter i har slået op.
    Jeg er ikke helt sikker på hvad du vil i denne situation, vil du hører om der er chance for at i finder sammen igen ? eller vil du have ret i at hun har forandret sig eller du evt er blevet uretfærdigt behandlet ?


  • #2   10. nov 2012 Ved sgu alt for godt, hvordan du har det...

    Og tro mig, hvis du ikke smider alt ud, hvad der har med hende at gøre, så går der meget tid, før du kommer dig over hende. :s

    Taler desværre af erfaring..

    Der er en masse fisk i havet, men når man stå i sådan en situation, virker alle de andre "fisk" ligegyldige.
    Så lad være med at søg noget, men taget det stille og rolig! så vil du en eller anden dag, finde ud af, at du faktisk er ok, med at hun ikke er i dit liv mere.
    Selvom man godt kan tænke tilbage på den tid, man har haft sammen, og blive glad, så skal man ikke hænge sig i fortiden, for så kan man ikke komme videre i fremtiden!

    Det er hvad jeg har lært, ved at miste min ex.
    Det er nu et år siden, at det var helt slut, og jeg er først nu, blevet mig selv igen. Pga. at jeg har hængt mit i hvad der har været smiley

    Lyt til noget trist musik, og få det ud, du har opbygget. (det skal der også være plads til, nu her.)

    http://www.youtube.com/watch?v=b4vpQ_VuyJU


  • peter H
    peter H Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   10. nov 2012 Hej Sjenne.
    Vi blev enige om i pausen at vi ikke måtte ses med andre.
    Ang det med mobilen så jeg bare den lå i stuen og da skærmen tændte kunne man ikke undgå at se det der stod på skærmen. Så jeg har ikke kigget hendes tlf igennem.
    Jeg tror grunden til at jeg skrev dette indlæg var nok bare at komme ud med det. Jeg prøver så vidt muligt at tænke på at vi ikke finder sammen igen, men jeg har nok stadigvæk det lille håb inde i mig, der håber inderligt at hun skriver til mig på et tidspunkt at hun savner mig.


  • #5   10. nov 2012 Okay, nej så er det på ingen måder iorden det hun har gjort.
    Det kan være svært, jeg har også taget mig selv i at læse med når min daværende kæreste skrev sms og jeg lå op af ham, det behøver ikke en gang at være fordi man frygter at de skriver noget at de vil skjule, øjne finder bare mobilen.
    En ting er helt sikkert, i har haft en turbulent om gang sammen, men hvis jeg var i dit sted, vil jeg ikke forvente noget, men være åben for muligheder og vær ærlig for dig selv og hende om hvad du kan håndtere og ikke kan håndtere


  • peter H
    peter H Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   10. nov 2012 Mikkel B > Du har helt sikkert ret, og selvfølgelig er der andre fisk i havet. Det er bare ikke nemt, når man kun har øjene for ens første rigtige kærlighed. Håber dog snart det ændre sig smiley

    Marie > Jeg prøver også så vidt muligt at acceptere at hun er et andet sted end mig, jeg har heldigvis nogle rigtig flinke venner og veninder som hjælper mig med at lave alt muligt smiley


  • peter H
    peter H Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   10. nov 2012 sjenne > Jeg vil hellere ikke forvente noget, prøver jeg også at sige til mig selv, men det er ikke altid nemt syntes jeg.
    Bonderøven > Så er det da spild af 3½ år af hendes liv hvis hun har haft det sådan. Og det har det slet ikke virket til.

    Jeg har hellere ikke presset på med børn, blive gift osv. Det er der ingen af os der har været klar på endnu. Og heldigvis for det.


  • peter H
    peter H Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   10. nov 2012 bonderøven > Der skal nok være nogle piger der er som du nævner. Men den indstilling har jeg slet ikke haft af hende smiley

  • #10   10. nov 2012 Woow bonderøven det er godt nok nogle stride tøser du kender hvis det er din opfattelse af kvinder ?

  • Hej Søde <3
    Hej Søde <3 Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
    #11   10. nov 2012 Er hun lækker?
    Hvis ja, så del lige de der nøgenbilleder smiley


  • #12   10. nov 2012 Bonderøven: lyder skisme ærgeligt, men nok også en af de grunde til at jeg ikke gider følelser og forhold, for det gør ondt når det slutter

  • #13   10. nov 2012 det lyder som om I er vokset fra hinanden? Hun har et behov for at komme ud og feste lidt, rende hornene af sig og være ung, og du vil gerne bevare jeres gode forhold, som det var. Og det lykkedes sjældent, når man vil forskellige ting.

    Jeg forstår godt at det sårer dig, at hun genoptager kontakten med en fyr, I tidligere har haft en kontrovers om, men han er nok bare en rebound. Under alle omstændigheder har det ikke noget med dig at gøre.

    Piger har ofte brug for at komme under en ny fyr, for at komme over den gamle. Og det er det hun gør.

    Du virker som en sød og fornuftig fyr, så brug lidt tid på dig selv og dine venner, så skal du nok stille og roligt finde dig selv igen, og lære hvordan det er at være og bo alene.
    Det er svært i starten, når ens forhold brister og de planer man har, render ud i sandet. Men man kommer over det, det gør man. Og de følelser man havde for vedkommende, forsvinder stille og roligt.

    alt held og lykke til dig smiley


  • #14   10. nov 2012 Bonderøven,
    men at kvinder og mænd har forskellige reaktionsmønstre, er jo ikke ensbetydende med at den ene part nødvendigvis forsøger at manipulere den anden.

    Vi ER forskellige, og vi reagerer forskelligt. Der er ikke altid en bagtanke. Nogle gange sker det bare. Vi kvinder er ofte lidt mere i vores følelsers vold, end I mænd er.


  • #15   10. nov 2012 Bonderøven: nu har jeg ikke været inde i jeres situation, men for mig kunne det godt lyde som om at du er lidt nærtagende ? og hun derfor ikke skal gøre særlig meget for at ramme dig, fordi du simpelhent tager tingene som angreb på dig alt for nemt ?


  • #16   10. nov 2012 Bonderøven: wauw sikke en reaktion når man spørge indtil om du evt kunne være lidt nærtagende ?
    Nej jeg lider ikke af tvangstanker, dit udfald imod mig kunne jo give rimelig god grund til at tro at du var nærtagende.


  • Michael W
    Michael W Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 3 Svar: 6
    #17   28. apr 2013 vil gi Marolle ret i -> Kommer tid, kommer råd, og så ellers husk på at det er hende der har svigtet din tillid og ikke omvendt...

  • #18   29. apr 2013 Hvor har jeg ondt af dig...
    Synes du ska tá dig tid til at komme dig over hende.
    Det er ok at værre ked af det og græde os selvom man er mand....
    Forstår dig så meget. Man føler sifs lidt "snydt" ik at hun sikkert ik er en god pige... Men hun er ik god nok til dig...
    Hun må ha en dårlig selvtillid sidden hun har brug for at sende nøgen billeder til en anden fyr,mens hun har dig i vente position....

    Synes hvis du ik har det bedre om noget tid at du ska sige den lejlighed op, for den minder dig jo om det i havde sammen.
    Og nu kommer sommeren snart og der kommer masser af søde piger ud....
    Du må for Guds skyld ikke tá den her dårlig oplevelse med i dit næste forhold,.. Ikke alle piger opfører sig så uansvarligt...



Kommentér på:
Svært ved at komme videre!

Annonce