{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Sund kost, men hvad med weekenderne? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne begynde at planlægge min mad lidt bedre og gå mere op i hvad jeg spiser. Men her er det så at jeg tænker hvad så i weekenden, der er jeg jo tit over ved kæresten og så får vi god mad hos hans forældre. Kan man godt bare se bort fra sin kostplan i weekenderne eller hvad gør man? Jeg synes nemlig det virker lidt uhøfligt at takke nej til maden når man er i huset?
Hvad gør i andre? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sund kost, men hvad med weekenderne?
  • Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 29
    #1   10. mar 2015 Lad være med at være fanatisk, det kører du sur i... Spis hvad der kommer på bordet ved dine svigerforældre, (med måde!) og hold dig til din kostplan ugens andre 5 dage..

  • #2   10. mar 2015 Det skader ikke at man en weekend spiser anderledes end resten af ugen.

  • #3   11. mar 2015 Spis du bare det du har lyst til i weekenden. Det sætter din forbrænding i vejret, og livet skal jo heller ikke gå hen og blive surt, Så nyd du din svigermors, eller svigerfars gode mad. smiley smiley smiley

  • #4   11. mar 2015 Om du synder en dag om ugen betyder ikke det store nej. Det er mest mængden du skal passe på med så! Men det er rent tilvænning, den første uge eller 2 vil du alligevel gå og være småsulten hele tiden.

    Kunsten er, hvis du spørger mig, at som hovedregel skal man ikke spise sig mæt hvert måltid, men spise til man ikke er sulten mere smiley generelt spiser vi danskere alt for store mængder mad når det står på bordet.


  • #5   11. mar 2015 Okay tak for svar til alle smiley

  • #6   12. mar 2015 Jeg tror, at man sagtens kan agere sin egen sundhedsapostel, hvis blot man tænker sig om, når man putter noget i munden. Holder man den stille og roligt gående med varieret og ikke alt for fedtholdig kost på hverdage, kan man naturligvis tillade sig at slå sig lidt mere løs kulinarisk i weekenden.
    F.eks. kan jeg sagtens finde på at spise et par stykker steg søndag aften og så slubre en god portion havregrød i mig om mandagen.


Kommentér på:
Sund kost, men hvad med weekenderne?

Annonce