{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygestop
  • #1   5. sep 2011 Både mig og min kæreste er gået over på E-cigaretter her for 4-5 uger siden, og vi har ikke haft lyst til at ryge siden. Faktisk røg min kæreste kun på dem i 2½ uge, så har hun heller ikke rørt dem siden.

    Men det har fuldstændig taget lysten til at ryge for mig, og man kan stadig gå ud med folk på arbejde, og hyggesnakke, selvom man ryger på dem.

    Og så er det billigt, meget billigt, vil skyde på efter indkøb af "gear" koster det ca 17kr om ugen at ryge.

    Og de virker skide godt, der kommer mindst lige så meget røg ud, og det afgiver hverken farve eller lugt, og er meget meget sundere end alminde smøger


  • #2   5. sep 2011 Anders: Tak, det vil jeg lige nuppe det råd, troede bare det var en ny måde at hustle folk på


  • #3   5. sep 2011 men har ikke ting mig og købe hjælpe midler '
    men det er bare når man får rygetrængen hvad skal man så gøre?


  • #4   5. sep 2011 skær ned på hvvor meget du ryger om dagen, det hvad jeg gør lige nu og på et tidspunkt så kan du stoppe
    og det virker
    MEN
    hvis du ikk har viljen til at stoppe kan du heller ikk


  • #5   5. sep 2011 e-smøger er noget shit. vi prøvet det i 14 dage nu. og stiller slet ikke lysten til nikotin

  • ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #6   6. sep 2011 Rygrad.

  • #7   6. sep 2011 Superkid! her ret

    Det er noget med at sætte dig op at nu skal du stoppe,
    Prøv i løbet op til, og spørg dig selv lige inden du skal tænde en smøg om du virkelig har behov for den?

    Men ja balls og selvstændighed er det meste i det der..


  • #8   6. sep 2011 Thomas B. Det kommer rigtig meget an på hvor du får din E-smøg fra, hvis du køber dem der er til salg i Brugsen, Bilka osv herhjemme, ja så er de godt nok dårlige, og fås vist faktisk ikke engang med nikotin, men køb en af de ordenlige, de virker over alt forventning, ihvertfald for os.

    Men jeg tror så heller ikke det er for alle. Men for os har det virket rigtig godt.


  • #10   6. sep 2011 Julie P - Det gjorde jeg også første gang. Stoppede i 11 måneder, men desværre en dag til koncert, godt vejr, fad-øl osv, så tænkte jeg, hvad kan der ske ved en enkelt..

    Og så var jeg hooked igen. Og siden dengang har jeg ikke kunnet gøre samme trick desværre, ved ikke om det er noget psykisk, men syntes det har været betydeligt sværere denne gang desværre.


Kommentér på:
Rygestop

Annonce