{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Sean N
Sean N
Tilmeldt:
21. dec 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 44

Hvad fanden sker der for DSB? {{forumTopicSubject}}

Jeg fik en afgift i s-toget, da jeg havde købt en zone for lidt (åbenbart)

Jeg købte en billet fra Albertslund til Nørreport. Der er 4 zoner. Men jeg fik en 3 zoners billet i 7-eleven, som ligger på stationen.

Jeg fik så en afgift af en meget emsig kontrollør, som påstod at det var min skyld det hele, og at det er ikke DSB´s ansvar at, de har givet mig en forkert billet i 7-eleven. Selvom den ligger på deres station, og at de sælger billetter derfra.

Jeg klagede så til DSB, og 3 dage efter for jeg en mail, hvor der står at; Afgiften er annulleret, som en service over for mig..


Hvad fanden sker der, der? smiley Hvornår er DSB begyndt at være så venlige. Jeg havde stærk regnet med at jeg skulle betale, da jeg har hørt mange andre som har klaget over en afgift, fik klagen afslået.


En lille sjov historie. Jeg er på ingen måde utilfreds over deres behandling af sagen. Jeg ville bare lige fortælle jer den..
DSB er menneskelige en gang i mellem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad fanden sker der for DSB?
  • Sean N
    Sean N Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 44
    #1   31. mar 2011 Kenneth Larage R


    Mon ikke du skulle finde dig et andet sted at lukke lort ud?
    De skrev også at det var en fejl fra deres side, da det er deres billet-system som 7-eleven bruger.. Så kom igen smiley


  • Sean N
    Sean N Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 44
    #2   31. mar 2011 Baboom´s Haj !.

    Jeg vil ikke ligefrem sige at de er nogle røvhuller. Men ja, altid forsinkelser! smiley
    Næsten hver morgen jeg skal i skole, og lortet forsinket! Men jeg har bare lært at tage en halv time tideligere afsted. Så plejer det at passe smiley


  • #3   31. mar 2011 Det minder lidt om engang da jeg skulle med toget, og min mor skulle så betale med automaten for at få en billet til mig. Da vi har fået valgt billet og mere, vil min mor så betale med sit Dankort, men automaten gider ikke at tage kortet.. Så da toget kommer må jeg stille mig op i døren, og uheldigvis går døren i, og jeg trykker så på knappen for at åbne, men døren åbner ikke!
    Så kørte jeg uden billet, og lige den dag kom togkontrolløren, og han skulle så bruge mit navn og mere. Jeg forklarede ham det endda, men det var han da pisse ligeglad med, og min mor snakkede med ham i mobilen, men jeg fik alligevel en bøde.
    Min mor skrev så ind til DSB og klagede over situationen, i starten afslog de det, men min mor blev pisse sur, så de annullerede bøden..

    Fedt de gør det - men det er simpelthen for dårligt at de ikke ordner det med billetterne ordentligt. Vi havde jo ingen mønter på os, og jeg skulle altså afsted. Og vi har sidenhen oplevet mange gange hvor Dankortet ikke virker. Sidst fik vi endda en togchauffør ud, han kunne så få sit kort i, men alle os andre passagere som havde prøvet kunne ikke - og det er altså ikke iorden! Og slet ikke iorden at de giver dig en anden..


Kommentér på:
Hvad fanden sker der for DSB?

Annonce