{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
363 visninger | Oprettet:

Muslimsk indvandring? {{forumTopicSubject}}

Muslimsk indvandring?

https://denkorteavis.dk/2024/nu-skal-du-ikke-have-din-bh-af-afghansk-bestyrer-doemt-for-voldtaegt-af-14-aarig-pige-paa-hendes-foerste-arbejdsdag/

“Skal du ikke have din BH af?” Restaurationschef fra Afghanistan voldtog 14-årig på første arbejdsdag".

"En pige på 14 år var blevet ansat i Durum Bar i København.

Her var en afghansk bestyrer. Og det gik helt galt på pigens første arbejdsdag.

Nu er han dømt for voldtægt. Det skriver B.T.

Da pigen ankom skulle hun klæde om.

Det kan åbenbart være svært for mænd at slippe det kvindesyn og hele den kultur, selv om man bor i Danmark."

Hvorfor tillader vi så den muslimske indvandring til Danmark? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muslimsk indvandring?
  • #1   11. feb Her er en sag fra Tyskland

    https://denkorteavis.dk/2024/afghaner-voldtog-sovende-kvinde-i-tog-nu-skaendes-politikerne-om-han-skal-udvises/

    Mærkeligt at politikkere kan skændes om det! Der er jo kun en vej, og det er ud.

    Ham fra dit link Polle, er også udvist, men har anket, og mon ikke han får lov at blive på tålt ophold i stedet?

    Det er helt uforståeligt at nogen kan forsvare sådant et menneske, ikke mindst at nogen menneskeret kan gælde for sådan et dumt svin.





  • #3   11. feb Det er faktisk ret ligegyldigt om artikel er fra den korte avis. For sand er begge artikler.

    Jeg har været enlig kvinde siden jeg var 25, og jeg kan fortælle, at danske mænd ikke opfører sig bedre end muslimske. Hvor skal vi så sende danske mænd hen?
    jvf. Alis


    Så tager du fejl.

    De af danske mænd som opfører sig forfærdeligt er vores problem, og det må vi selv håndtere.

    Men at importere mennesker, som i den grad går ind for kontrol i yderste potens, påklædningstvang for mange, med tvangsægteskaber, selv flerkoneri i det skjulte.

    Ikke mindst meget mere kriminelle end danskere, og som overfylder fængslerne til toppen.

    Som forsøger at undgå at betale skat, med alle kneb. Som i den grad bruger illegal arbejdskraft.

    Steder, ghettoer, hvor det stadig er besværligt at komme grundet 'vagter', som spør' ud til hvorfor man er der. Hjemmehjælpere der ikke kan passe deres arbejde grundet dét.

    De muslimer der virkelig gør en indsats og ønsker at leve et normalt liv som os andre, bliver truet til at rette ind, men kan ikke gøre noget, dem burde du ha' ondt af.

    Jo da, sikke en sød flok!

    Alis, du har selv fortalt at du blev 'tvunget' til at gifte dig med din fætter, for at få mere frihed, som du også fik et barn med. Et barn som du senere ikke havde kontakt med ret meget.

    Du har været udsat for tvang, som du har fortalt om, så hvorfor vil du ikke anerkende at sådan ser hverdagen også ud for flere muslimer, der bliver truet af deres egne?


















  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 60 Svar: 675
    #4   11. feb Søreme godt vi har den halv ulovlige korte avis Polle, de levere altid når det drejes sig om udlændinge smiley

    Jeg kommer lige tilbage fra en besøg af min demente ven og for at det ikke er løgn så kom der også en kvindeligt sygeplejerske på besøg for at dryppe øjene og for at at ikke er løgn havde hun en tørklæde på.

    Hold fast, det er godt jeg var der for at beskytte min ven, det kunne havde gået grueligt galt

    Men vi kunne vel aldrig høre om de solstråle historier om indvandre fra Pittelkov vel


  • #5   12. feb Hvorfor tillader vi så den muslimske indvandring til Danmark?

    Godt spørgsmål, men muslimer er velkomne og det har de været de sidste halvtreds til 6o år, og det er de fordi der er politisk flertal og flertal i befolkningen, trods utalige røster i mod i alle årene.
    Og muslimer vinder på sigt, de får simpelt hen flere børn end vi gør.
    Gad vide hvordan de få etniske Dansker der er tilbage om 100 år vil blive behandlet.


Kommentér på:
Muslimsk indvandring?

Annonce