{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

Sverige - Hjælp {{forumTopicSubject}}

Sverige er ved at drukne i problemer med den indvandring som de sidste 20 år eller mere har tilladt. Mange områder er nu overtaget af muslimer, hvor man startede med at jage jøder ud af Malmø som så måtte flygte ind i landet eller til Israel. Flere områder er allerede overtaget af muslimer med No Go Zoner.

Så kan man spørge: Hvorfor er der ikke sket noget? Jo Sverige accepterer - bøjer sig - retter ind.

Svensk Politi - Hjælp os -

Med hvad?

Vi vil fandme ikke importerer jeres problem til Danmark, det må i sgu selv klare og kan i ikke det så er i det mest jammerlige folkefærd på denne jord.

Hvis i ikke kan klare det problem så må vi jo sprænge broen for vi vil ikke overrendes af svenskere som i den grad selv har været en del af problemet.

//citat

Sverige er, som følge af muslimsk indvandring, midt i et ægte sammenbrud. Islamistiske grupperinger erobrer stadigt større landområder og den eneste grund til, at det ikke er kommet til større væbnede konflikter i det førhen så trygge og fredelige land er, at den svenske stat frivillig afgiver land til de religiøse separatister fremfor at tage kampen op.

//citat

Er i total åndssvage?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sverige - Hjælp
  • #2   24. jun 2017 Jeg må godt nok indrømme, at den borgerkrig trækker ud....

    Svenskerne er dumme.... Det må være konklusionen.


  • #3   24. jun 2017 Jaaa jeg ser gerne hvor grænsen går og Danmark er da også godt på vej smiley

  • #5   25. jun 2017 Så hvor er forskellen?
    Forskellen ligge i at Sverige har flere årtier forspring i at invitere befolknings grupper til sig, der ønsker at etablere sig som en satellit, med mindst mulig tilknytning til deres nye hjemland.
    Vi skal nok nå dem, hav blot tålmodighed, så får vi svenske tilstande også her til lands.


  • #7   25. jun 2017 Ronald

    Det er netop den form for benægtelse som er farlig, bare fordi man ikke har oplevet noget på tæt hold. Det samme høre vi flere etniske danskere sige om Vollsmose - men fordi man ikke har oplevet noget så betyder det ikke at problemet ikke er der.

    Og der skal sikkert også være nogen i Århus som ikke mener de har et bande problem fordi de ikke har oplevet skyderier.

    Det ville være lige så tåbeligt at benægte som hvis jeg lavede en statistik hvor jeg satte mig i 7 timer foran gadedøren i min opgang og tælle hvor mange sorte der kom forbi - og kommer der ikke nogen sorte forbi på 7 timer så er der ikke nogen sorte i Danmark.

    I Sverige skriver pressen heller ikke etnicitet vedr. forbrydelser, fordi de mener det kunne opstå en hetz. Så hvis hele samfund benægter og politikere ikke gøre noget så gør de ikke svenskere en tjeneste men de ikke etniske.

    Statistikker kan til tider være meget misvisende som har et formål f.eks. at man har sagt at rygning i Danmark er markant faldende for det viser statistikker ud fra en gruppe som er blevet spurgt.

    Problemet er at man kun har spurgt folk med en længere varende uddannelse som for flere år siden er bevist at de ryger mindre end ufaglærte og ledige og bistand klienter. Så her er et helt klart bevis på manipulation for at få ens udsagn til at stemme. De statistikker bruger man i anti ryger kampagner uden at tjekke lødigheden af undersøgelsen.


  • #9   26. jun 2017 Ole...... har vi en hetz mod jøder fra muslimsk side? Jeg kender til omkring 21 jøder i Odense og de er ikke jaget ud endnu - og der er sikkert masser på landsbasis men der er ingen hetz imod dem til forskel for Sverige hvor de dumme husere.

    På en måde kan jeg godt lide rockere for de går ikke efter etnicitet men efter hvem der truer deres markedet - til forskel for nogle muslimske kolbøtter som har en hel anden agenda.


  • #11   27. jun 2017 Ole har du et link til den side hvor man kalder en italiener for asylansøger?

  • #13   27. jun 2017 Ok Ole tak for linket - ja det giver ingen mening at kalde en flygtning med italiensk statsborgerskab.

  • #17   28. jun 2017 Gas Geben Mein Freund

  • #25   29. jun 2017 #10 - ole S - spis lige brød til.

    Jeg kan slet ikke forstå, hvordan du kan sammenligne Sverige med Danmark, men selvfølgelig, hvis du kun lige kan se Malmø, så kan du da godt sammenligne med Aarhus.

    Men nu består Sverige jo mere af Malmø, det er faktisk et kæmpe land, vender vi Sverige på hovedet, kan det nå ned til Barcelona.

    Sverige ligger som redt, de har været mere end naive, ikke sagt fra i tide og nu har de kæmpe problemer og derfor skriger de om hjælp.

    Hvor mange "flygtninge" har Sverige ift til Danmark ?? ved du det, eller har vi lige mange ?? og har vi de samme restriktioner ift "flygtninge" ??


  • #27   29. jun 2017 Det må være herligt at bo i Ulfborg her hvor jeg bor, er der kun en familie, så her har vi heller ikke nogen problemer. Men kunne du forestille dig et Danmark, hvis også vi havde ladet porten stå åben, der er trods alt blevet sat en stopklods op, det burde Sverige have gjort for længe siden og hvad med familiesammenføring, svenskerne er for gode og nu har de masser af problemer, den havde de ikke set komme.

  • #29   29. jun 2017 ole S - der er så meget at tage hensyn til d.d., bl.a. EU og alle de konventioner, så det er blevet umuligt at være rationel, vi skal ud af al det, så vi igen kan begynde at handle rationelt, vi skal ikke spørge nogen om lov, vi skal handle ud fra, hvad der gavner vores samfund bedst.

    Men det kan være, jeg så ikke rigtig har fulgt med, men er Danmark ikke blevet et transitland, for jeg mener ikke, at dem der "flygter" vil hellere til Sverige, for der kan de få familiesammenføring modsat i DK og ja, mange af dem, har familie i Sverige og der skulle det ikke være noget problem.

    Jeg mener, DK har bedre styr på det ift til Sverige.


  • #30   29. jun 2017 Jeg er for at sverige er åben - de elsker det så hvorfor ikke, fint at DK er transit land mere af det. Man skal så sætte en prop i som i en elektronisk modstand one way

Kommentér på:
Sverige - Hjælp

Annonce