{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Dennis M
Dennis M
Tilmeldt:
11. jul 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35

Post Danmark. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle..

Jeg står i den situation jeg har købt en ps3 af en bruger herinde fra.. Jeg har så overførthalvdelen af pengene.. og så sender han pakken i fredags.. Undrer mig lidt over der ikke bliver registreret noget på det track & trace nummer jeg får. og da den så ikke dukker op mandag blir jeg jo sådan hva fanden nu..
Jeg ringer så i dag til posthuset den er indleveret på. De har den ikke.. og Postdk har problemer med deres track&trace. hvad kan man gøre i sådan en sag ?

Kvitteringen ligger jo i pakken. Så vi kan vel ikke kræve erstatning.

Og hos postdk kan de kun sige de ved ikke hvor pakken er og de kan ikke finde den da deres system ikke fungerer..

Skal lige siges der er god dialog med sælger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Post Danmark.
  • #1   24. jun 2008 Tror det er ham der ikke har sendt den, stoler 100 % mere på postdk end private folk over nettet.

  • #2   24. jun 2008 Dennis M sælger har fået en kvittering på han har afleveret den og så kan i kræve erstating da i jo skal have det som den koster/ du skulle have givet f.eks. pga. det er post danmarks skyld, han har fået kvittering på han har afleveret den som pakke ergo er der forsikring på.

  • Dennis M
    Dennis M Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
    #3   24. jun 2008 Lyst. Nu har jeg siddet og læst deres retningslinier..

    Man skal kunne bevise prisen på Det der er i pakken med en købsfaktura.. Som jo af gode grunde ligger i kassen.


  • Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 50
    #4   24. jun 2008 De er da mongoler hvis de ikke kan finde ud af hvad en ps3 koster ?

  • Jøgge
    Jøgge Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #5   24. jun 2008 Det er slet ikke usædvanligt at Post DK ikke kan finde pakker eller deres system ikke virker. Langt de fleste dukker op efter et stykke tid.
    Det med at du skal kunne komme med kvitering holder ikke og det ved de også hos Post DK. Hvis afsenderen har den kvittering med TT nummeret på er den automatisk forsikret for et beløb.

    Post DK er et elendigt firma med der er desværre ikke ret mange andre muligheder for private,


  • #6   24. jun 2008 Post dk skal da betale hvis pakken er blevet væk, det er jo netop derfor man sender som forsikret pakke....

  • Dennis M
    Dennis M Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
    #7   24. jun 2008 **PRINCESS *
    Ja det skal de, Men der er nogle omstændigheder der gør at de ikke er ret nemme at rive pengene ud af.. Fra nu af blir det satme GLS eller DPD !! Lorte postdk


  • #8   24. jun 2008 De pakker jeg har modtager / sendt - der har track 'n' trace nummeret ikke virket... Men det er kun tirsdag i dag, prøv og vent til i morgen, og se om den kommer..

  • #9   24. jun 2008 GLS er ikk meget bedre.... der har jeg mistet flere pakker og nu er det snart 2 år siden men har ingen erstatning fået selvom jeg har rykket mange gange...

  • #10   24. jun 2008 Dennis M: Ja jeg bliver godtnok også mere og mere træt af Post-dk!
    Skønt hvis nogle af de andre portselskaber kom mere på banen X)


  • Dennis M
    Dennis M Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
    #11   24. jun 2008 Ved pakker er GLS faktisk godt med.. De mindste pakker koster 46 og De største 95. Og de måles i længste side + korteste.. Dvs en kvadrat på 1m x 1m koster kun 95 kr at sende selvom den vejer 50 kg,
    Should have gone with B :XX



  • #13   24. jun 2008 BRUG GLS..GLS pakker..koster 50 kr, samme service samme ydelser med trace.osv....skal bare afleveres ved shell eller blockbuster....
    har os prøvet at pakken forsvinder ved post dk...os med track nummer...den var bare væk, gik ca 2 mdr, fik så fuld erstatning af post dk.


  • Dennis M
    Dennis M Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
    #14   24. jun 2008 *Raptusmus*

    Det var da godt at høre :S Postdksagde bare at når den ikke var fremme dagen efter skulle der laves efterlysning :S

    Forresten. Tillykke med a3eren smiley
    Det Hygs fætter her smiley


  • #16   24. jun 2008 .

  • #17   24. jun 2008 har du ikke lige travlt nok, hvis den først er smidt på posthuset i fredags... så vent lige til imorgen med at blive vildt i hovedet...

    de skal da også lige have tid, er det så en forsigtig pakke, tager det måske lige 1 dag mere...

    mit råd vent og se til imorgen...


  • benjamin b
    benjamin b Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Svar: 31
    #18   24. jun 2008 der er rigtig mange problemr med post dk.. står også i avisen idag.. man skulle fandeme tage kampen op med dem..

  • Dennis M
    Dennis M Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
    #19   24. jun 2008 benjamin B
    Hvad avis står det i ?


  • Jøgge
    Jøgge Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #20   24. jun 2008 Dennis M:
    Prøv at læse den her:
    http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=12282024


  • Dennis M
    Dennis M Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
    #21   25. jun 2008 Lilleupdate..
    Ingen pakke endnu og intet registreret på Track and trace


Kommentér på:
Post Danmark.

Annonce