{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Post Danmark.
  • #2   17. jul 2012 Den skriver bare det samme? smiley

  • #4   17. jul 2012 Du kan chatte med kundeservice på postdk's hjemmeside. skriv og spørg dem - de ved det sikkert bedre end os herinde tror du ikk?

  • #5   17. jul 2012 Det er sikker nogen herinde der ved det, når jeg kan fortælle den var kommet til omdeling imorges - tror du ikke? smiley

  • #6   17. jul 2012 som de andre siger plus den kommer jo når den kommer er du utolmodig så betal ekstra for ekspres om deling

  • #7   17. jul 2012 Danny - Ja du har jo fået super mange svar på dit spørgsmål indtil videre. Det er ikke forbudt at tænke selv før man spørger andre.

  • #8   17. jul 2012 René H
    nemlig det samme jeg tænkte haha men dumme spørgsmål besvares med dumme svar og når han får et svar regner han med at vi vil finde ud af det for ham i stedet for og kontakter post dk selv DOH man som om vi lige ved hvordan de omdeler i hans område lol var det i her så havde jeg fået den i dag når den var i omdeling.. men hans pakke indholder nok noget vildt sejt så tror post dk har valgt og beholde pakken selv og giver den til en af deres børn hehe. com on pakken kommer når den kommer


  • #9   18. jul 2012 HAHA! hvad fanden ved i om det var vigtigt eller ej man? i satme seje herinde, hatten af for i er såååå seje på babom. i må da have slået hovedet ned i bordkanten da i fyrede de lamme kommentare af smiley sov godt prinsesser.

Kommentér på:
Post Danmark.

Annonce