{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
139 visninger | Oprettet:

Jeg forstår det ikke! {{forumTopicSubject}}

Vi har heldigvis frihed og lov til at leve som vi ønsker det.

Men når det normale bliver unormalt, når lovgivningen hylder det unormale, eller det unormale bliver trukket ned over hovedet på os alle, så mangler der sund fornuft, og nogen der stopper denne mærkværdige udvikling.

Det er nærmest eksploderet med børn og unge, der ikke vil vedkende sig med det køn som de er født med.

Mindst siden 2015 har selv helt små børn på 4-5 år, fået skiftet navn og personnummer, fordi forældrene enten helt bevist opdrog dem til at være kønsneutrale, eller hvis en dreng fx. kunne lide at danse ballet, eller pige der ville have store muskler, så mente forældrene at de var i det forkerte køn. (Eksemplerne er sande).

Men en dreng kan sagtens være 'feminin', en pige 'drengepige', uden at de er i 'det forkerte køn'.

Unge som stadig er under udvikling, i puberteten, får præparater til kønsskifte, uden tanke for hvad det kan betyde for dem senere i deres liv, hvis de skulle ændre mening når de blev rigtig voksne.

Så er der nogle som slet ikke vil ha' noget køn, og vil omtales som dén eller dét.

Hvad med de børn de ønsker, men ikke kan få på normal måde?

Flertalsforældre, 3-4 stk.? Rugemødre?

Man kan måske sige at, okay dem som ønsker at ændre sig så radikalt, leve på den måde, det står dem frit for.

Men LGBTQ har i den grad lobbiet for at loven og vores sprog, for alle, skal ændres for at tilgodese deres egne behov, hvilket de har fået held med.

Vores sprog bliver udfladiget, mangelfuldt og ødelagt, fordi mange ord ikke mere er acceptable. Hvilket også gælder for de 'politisk korrekte' ord. Fx. at problemer ikke eksisterer, kun 'udfordringer'.

Selv DBU er gået med på trenden. Det må ikke mere hedde målmand, men skal hedde 'keeper'. Ikke mere mandsopdækning, men 'markering'.

Det er virkelig noget roderi, og meget forvirrende!

Men hvorfor er der så mange der ønsker/vælger/føler trang til at være trans/neutralkønnede?

Mode fænomén? Opmærksomheds krævende? Manglende trivsel i hjemmet?
Homonforstyrrelse, grundet fødevarer i forældres kost, eller talater i legetøj?


Ihvertfald forstår jeg ikke denne udvikling. Hvilket ikke betyder at alle ikke skal behandles ordentligt, men at det er blevet alt for meget der skal tages hensyn til, for alle som lever normalt.

Hvordan ser I på det?


















Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg forstår det ikke!
  • #1   18. apr Cris
    Godt indspark

    Og der kunne nok skrives bøger om svaret, men personligt.
    Jeg tager det som det kommer og de ma gøre som man har lyst.

    Bare jeg får lov til at bo og leve hvor jeg/vi bor.

    Men,,,, hvis en af vores børn var involveret ville det være andet sag, heldigt virker alt som det skal være


  • #2   18. apr JoJo, oplægget drejer sig ikke om man har eller ikke har et barn/ eller ung i ...situationen.

    Men at vi alle skal indordne os efter den måde som en person betragter sit køn på.

    Uanset om man vil eller ej, så er der kun to køn.

    Neutralkønnede er ligegyldige, og jeg vil til enhver tid nægte at kalde dem, for dét eller dém.



  • #3   18. apr Cris
    Uanset om man vil eller ej, så er der kun to køn.


    Jeg forstår godt hvad du mener, men vi kan jo ikke bestemme over livet, eller hvordan livet udvikler sig.

    I takt med at vi manipulerer med livet igennem kemisk misbrug og hormon manipulation med dyr, planter og mennesker opstår der andre livsformer, du behøver ikke at acceptere det, men det er et faktum at der pt findes flere forskellige former for køn.


Kommentér på:
Jeg forstår det ikke!

Annonce