{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas - udløbet. :)
  • #1   3. jul 2012 Får udstedt et strakspas eller hvad fanden det hedder. Men det kan også være at de siger, ærgeligt, det burde du have tænkt på noget tidligere..

  • Bøøh
    Bøøh Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 16 Følgere: 14 Svar: 48
    #2   3. jul 2012 Man kan i nogen tilfælde få sit pas forlænget, ellers så kan man få et midlertidig pas.

  • Hej Søde <3
    Hej Søde <3 Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
    #3   3. jul 2012 Du kan få forlænget dit pas i lufthavnen på rejsedagen. Henvend dig i information og så fortæller de dig nok på skal på politistationen og så kan de fikse problemet i løbet af 5 min.

    Gjorde jeg selv for nogle år siden.


  • #4   3. jul 2012 gå på borgerservice og få det ordnet, så får du enten et nødpas eller noget.

  • #5   3. jul 2012 Hvor længe har det været udløbet?
    Politiet i lufthavnen kan forlænge det på stedet i 6 mdr.
    Men ellers tag til Borgerservice i morgen og hør hvad du skal gøre


  • #7   3. jul 2012 Claus smiley
    De udløb sidste år engang. smiley


  • #8   3. jul 2012 Midlertidigt pas:
    Du kan i nødstilfælde få udstedt et midlertidigt pas. Vi skal dog gøre opmærksom på, at det ikke er alle lande, som godtager midlertidige pas. Du skal selv undersøge hvilke regler det pågældende land har enten ved rejseselskabet eller landets ambassade.
    Et midlertidigt pas kan kun udstedes i specielle tilfælde.


  • #10   3. jul 2012 Hurtigt på borgerservice i morgen og se hvad de kan gøre med nød-pas, du kan ikke forlænge det når det er udløbet sidste år desværre

  • #11   3. jul 2012 De har lukket i morgen!? smiley hvad gør hun lige der?!

  • #12   3. jul 2012 Har de lukket? Er der ikke normal åbningstid i morgen?

  • #14   4. jul 2012 "Når du fornyer dit pas, får du altid et nyt pasnummer. Det er derfor vigtigt at være opmærksom på, at hvis du har købt flybilletter, og du har oplyst dit gamle pasnummer, så kan flybilletterne være ugyldige. Har du oplyst dit gamle pasnummer, kan du kontakte dit flyselskab, og så kan de måske ændre pasnummeret, til det nye pasnummer, hvis det er nødvendigt."


    Bare lige noget at huske når i får det fornyet smiley



  • Allan -
    Allan - Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Svar: 49
    #17   4. jul 2012 Få det forlænget, Det har jeg tidligere gjort. Det kan du få gjort, hos borgerservice, og husk samtidig at bestille et nyt

  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.181
    #18   4. jul 2012 Problemet med at få en midlertidig pas eller at få det forlænget er, at de måske ikke modtager det i tyrkiet hvor du skal hen.. stod i samme situation, var dog ude i godt bedre tid. Jeg ringede til en lufthavn for at få info omkring italien og hvordan de håndterer sådanne sagde. I italien godkender de ikke forlængede pas, så jeg SKULLE have et nyt pas. Smutter på næste torsdag smiley

    Men undersøg først hvordan andet du rejser til tager i mod sådanne tilfælde, hvilke regler de har osv


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.181
    #19   4. jul 2012 Landet du rejser til* lorte telefon!

Kommentér på:
Pas - udløbet. :)

Annonce