{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Oplevelser ? {{forumTopicSubject}}

Da mig og kæresten ikke er ret gode til at få hygget os, har vi nu lavet en aftale hvor vi hver 14 dag skal planlægge noget for den ene.

Det er mig der starter smiley

Jeg mangler nogle ideer til nogle oplevelser på Lolland, falster, og sjælland - lige nu er jeg ligeglad med hvad det koster, det kan jeg altid pille fra smiley
Ingen overnatninger eller noget derhen- det er pengene ikke til. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oplevelser ?
  • Dennis W
    Dennis W Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 99
    #1   31. jul 2010 Du er ligeglad med hvad det koster, men vi skal ikke foreslå noget dyrt...?


  • #2   31. jul 2010 Lalandia :D!

  • #3   31. jul 2010 Dennis W - Kan du ikke læse ?
    Prisen er ligegyldig lige nu - jeg vil gerne se hvad der er af foreslag i det hele taget, og derfra kan jeg selv bedømme om det er for dyrt, for kedeligt osv smiley
    Så er det vist skåret helt ud smiley

    ToBeN - Never! smiley

    Lars S - Jeg håbede på seriøse svar.


  • #4   31. jul 2010 Lars S - Ja smiley
    Jeg kan bare ikke selv komme på noget der er interesant både for mig og ham - derfor jeg søger en masse forslag - det kunne jo være der kom noget op, som jeg ikke selv havde tænkt på. smiley


  • #5   31. jul 2010 gør nogle af de ting som han, syns er skide sjovt, noget som du måske opfatter son totalt åndsvagt:) hvis intr for det,

  • #6   31. jul 2010 Lærke P - problemet er bare at han er utrolig svær at finde ud af, når det kommer dertil :s
    Jeg ved ærlig talt ikke hvad han vil smiley

    24 og 25 år.
    Jeg er til det meste, men det er værre med ham, og jeg ved det faktisk ikke, så det er bare om at finde noget, som jeg kunne forstille mig han kunne synes var interesant. smiley


  • #7   31. jul 2010 okej, så kan jeg godt se det er svært, men hvad med tur i en rc-bil?? hvor han selv køre?

  • #8   31. jul 2010 Lærke P - Det tror jeg faktisk heller ikke er noget for ham. smiley

    Men det bliver nok bare en tur i næstved zoo, grille herhjemme og en god film senere smiley
    Så kan jeg da ikke gå helt galt. smiley


  • #9   31. jul 2010 nej, det lyder som en god ide..:) held og lykke med det.

  • #10   31. jul 2010 Lærke P - Jo tak smiley
    Så må jeg se om det bliver en succes smiley


Kommentér på:
Oplevelser ?

Annonce