{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.190 visninger | Oprettet:

Stening {{forumTopicSubject}}

Jeg så et grufuldt drab på facebook, en ung pige var blevet forelsket i den forkerte mand, ihvertfald efter hendes forældres mening.Jeg behøver vel ikke at nævne hvor det fandt sted.

De to havde længe holdt det skjult, deres kærlighed var stærk, så de håbede at få forståelse for forholdet. Men pigen var lovet væk i et arrangeret ægteskab.

Omgivelsernes reaktion var at hun skulle stenes og han bortvises fra byen. Hendes skam var "selvfølgelig" større end hans, hun havde jo lokket ham til at deltage i denne forbrydelse, at blive forelsket i den forkerte.

Man gravede et dybt hul, her satte man kvinden ned i, så kun hendes hoved stak op.
Herefter kylede mændene unge som gamle sten på hende, hun bønfaldt og tiggede om nåde, men det rørte ikke mændene. Der var oven i købet nogle der stod og optog hele dette rædsels scenari med deres Iphones , der kan man tale om at fortid og nutid mødes på en grotesk måde.

Er der nogen der kan klandre mig i at mene at det er så langt fra alt menneskelighed og et levn fra fortiden der skulle straffes med udøvernes egen død. Hvordan kan man retfærdiggøre sådan en handling ved at sige at det er Allahs ønske. Sikke en gud at dyrke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stening
Kommentér på:
Stening

Annonce