{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Stå ikke i bolig køen. {{forumTopicSubject}}

Jeg må lige informere jer om at det nu er unødvendigt at skrive sig op til en bolig, spring køen over og bliv kriminel.

Jeg betragter ikke mig selv som en negativ person, men jeg bliver saftsusemig knotten og gal når jeg erfarer at kriminalitet nu bliver belønnet.

4 familier i Gjellerup Parken får en ny start fordi deres børn er blevet kriminelle.
Er vi nu ikke ved at være langt ude når utilbørlig opførsel skal belønnes.
Vil dette geniale træk fra statens side ikke danne præcedens og bevirke at mange vil blive kriminelle.
Vi der har opdraget vores børn til nyttige samfunds borgere står og måber, der var ingen lejligheder at få til dem, de måtte selv købe sig til den.
Det er den helt omvendte verden, der er mange mennesker på ventelisterne skal de så bare vente. Det er ikke retfærdigt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stå ikke i bolig køen.
  • #1   20. okt 2015 nej, og jeg skal informere at alle lovlydige medborgere, som står på ventelister til almennyttige lejligheder, betaler mindst 150 kr. om året i ca. 10 år-15 år. smiley smiley

  • #4   20. okt 2015 Hvis man følger lidt med i sådan en ting som i politi arbejdet i ovennævnte kvartere. Ser man hurtigt at også der halter det. På grund af at de ikke vil skabe "tilspidsede situationer" forholder de sig absolut neutrale. Danmark er forrykt.!! Kommuner køber private boliger til de helt forkerte. Ja vi skal hjælpe. Og hjælpe gør de. Men i min optik de forkerte. Hjælp vores ældre som har skabt rammerne for det er muligt at hjælpe. At give nyt hus og nye vilkår til kriminelle og deres familier. Så burde de sørme forbyde ved lov at være syg af alderdom og forbyde lyst til livet og sund og nærende frisk lavet mad. Samt rengøring. For så ville vores svage ældre være kriminelle. Og derigennem få hva der retsmæssigt og menneskeligt tilhøre dem. Ikke at sige at der ligger danskere som suger på lappen. Og de samt deres forældre burde kigge sig selv efter i sømmende og hanke op. For de fortjener bestemt heller ingen ting før de fonder ud af hvordan en rigtig arbejds dag forholder sig.

  • #5   20. okt 2015 Det er hovedrystende - hvis ikke en danske kan få en lejebolig - så kan de kriminelle og såkaldte "flygtninge" få en lejebolig med det vuns, det kan de på bekostning af os, der virker for samfundet, jeg gider sq snart ikke mere.

  • #6   20. okt 2015 Ja det er forrykt, her kan man tale om omvendt racisme, men det må man ikke sige. Men forskels behandling er det ihvertfald. smiley Tak Søren fordi du tænker på de gamle, det er et pænt træk, smiley

  • #7   21. okt 2015 Jamen der er jo ikke noget nyt i dette!!! Det er har foregået i årevis.

    Måske kan nogle af jer huske en sag for nogle år siden. En familie med 5-6 børn, spredte stor uro i en boligblok. Tyverier, og alt muligt.

    Istedet for at smide denne familie af ...............til, fik alle andre beboere tilbudt en anden lejlighed.
    Det gav stort ramaskrig overalt.

    Det endte med at denne familie blev flyttet, men de blev flyttet til et kæmpehus, nærmest palæ, for alle børnene skulle ha' eget værelse osv. osv.

    Det er vanvid. smiley


  • #8   21. okt 2015 Ja tænk at det kan lade sig gøre. Jeg er dybt harm, målløs og ude af stand til at finde en mening med at fortsætte med at betragte Danmark som Danmark.

  • #10   21. okt 2015 Jeps, Lone. Det var i mingler-tiden. smiley

    Men der kom jo derefter også flere episoder, hvor hensynet til fremmede stod højere, end hensynet til danske borgere.

    Den hensyntagende er skadelig, ikke kun for integrationen, men også for os som borgere.
    Ikke mindst koster det hver gang rigtig meget, som vi danske skatteborgere betaler, og som kunne være brugt bedre.






Kommentér på:
Stå ikke i bolig køen.

Annonce