{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Vil i stå ved det - de sjove og gode minder. {{forumTopicSubject}}

Ja hvem har ikke prøvet som barn at spise en regnorm eller trillet en masse bussemænd og ja listen ku blive meget lang eksempelvis gik jeg ret meget i søvne som barn og havde utroligt mange marridt og jeg husker specielt to af dem og hvem har ikke leget gemmer - dåseskjul - hinkede - gå på stylter - spillet fodbold - været spejder - løbet lange ture - cyklet lange ture (ikke en elcykel) - lavet mad over et bål - spillet diverse brætspil - fået en eftersidning - kysset en pige - kørt på knallert - leget på Gefionspringvandet samt fundet mønter i dets vand - besøgt Kronborg med skolen - været i H.C. Andersens hus med skolen - været på Dybbøl skanser med skolen - nydt at være ved Tissø og skover der ved + drikke vand fra et vandløb i skoven - jeg tænker tit på alle de gode mennesker jeg har mødt i mit liv og hvordan de har været med til at forme mig til den jeg er - eksempelvis min gode ven Kim der gav mig en 2 kanals hånd walkie da jeg boede øverst oppe på Post gården i Slagelse og det gav lidt ro smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil i stå ved det - de sjove og gode minder.
  • #2   9. mar 2022 Tænk at man skal kæmpe sådan for at få et billede ind måske fordi det er et fredeligt indlæg smiley

    profilbillede
  • #3   9. mar 2022 Jeg vil sige som edith Piaf:

    Non, je ne regrette rien

    nej - Jeg fortryder intet.

    Vores fortid er det "voks" som former os til den man er - det er grundfundamentet, men der kan godt komme nogle udvidelser - som at man bliver klogere. Viden og kritik er det som former en som voksen - man skal bare kunne tåle det. Kritik ser jeg som konstruktivt, hvis det begrundes som logisk og ikke bare som at svine folk til. "bolden" skal være positiv - så man kan ændre på ting - sin opfattelse osv.


  • #4   9. mar 2022 Polysl enig og minder er dejlige smiley

  • #6   9. mar 2022 jojojo så forstod du mit indlæg og du har vel også spist en orm eller to som barn smiley

  • #7   10. mar 2022 Dejligt billede Leon. smiley

  • #8   10. mar 2022 Jeg kan fortælle dig en lille sjov historie om Gefion springvandet.

    Jeg havde en lidt ældre veninde som desværre døde for ca. 2 år siden.

    I 1963, var hun 18 år, og skulle til bryllup i den Engelske kirke, som jo ligger lige op til Gefion springvandet. Det var en meget varm solskinsdag. Men,hun kedede sig gevaldigt, og da vielsen var forbi skulle alle gæsterne drikke champagne udenfor kirken. Det var dog en fantastisk ting for hende at hun for første gang fik lov at drikke champagne.

    Der var ingen ende på alle lykønskninger osv., og hun følte sig lidt halvfuld på grund af champagnen, og det hjalp ikke at det var så varmt.

    Så hun ville køle sig lidt ved at sætte sig på kanten af Gefion springvandet, lade fingrene køle sig i vandet.

    På det tidspunkt var der bare nogle ting som en ung pige altid havde med i tasken. En af tingene var vaskepulver, hvis man nu kom til at spilde på tøjet hvis man var ude, så kunne man hurtigt vaske det væk.

    Ja, I kan nok gætte hvad der skete. Hun vidste ikke engang hvorfor hun gjorde det, men jeps, al hendes vaskepulver lod hun falde ned i bassinet. Hvorefter hun forlod Gefion, og tog med gæsterne videre.

    Gefion springvandet blev forvandlet til eet stort skumbad, hvor skummet flød ud over alle siderne.

    Det kom i alle aviserne dagen efter, for... HVEM havde gjordt det?

    Åh, hun var bange da hun så det, så der gik mange år før hun turde fortælle om det. smiley










  • #9   10. mar 2022

    profilbillede
  • #10   10. mar 2022 Cris7 tak for en sjov historie smiley

  • #11   10. mar 2022 Cris

    Sikke en happening - bare det var mig som kom på den ide.

    Men jeg har en anden historie....

    Var medlem af SID, så ønskede jeg at opsige mit medlemskab og flyttet til en anden fagforening. Det ville de ikke på trods af flere breve - ja tænk sig dengang brugte man breve...Nå men - det blev jeg træt af så jeg stod nede hos dem og skældte dem ud indtil jeg fik et politihold. Så begynde jeg at hælde maling ind i deres postkasse også i døren - herefter blev jeg overflyttet. Det kan for nogle være ekstrem, men hvad fanden kan jeg eller gøre? Men aktionen fungerede.


  • #12   10. mar 2022 smiley
    Jamen altså, Poly. Det gjorde du da ikke. smiley

    Godt gået!


  • #13   10. mar 2022 jo Cris

    Jeg så ingen anden mulighed for at blive fri af SID, når de ikke vil lytte må de føle - jeg er sikker på de har haft en masse mas med at fjerne malingen for det var hurtigtørrende - der er sikkert mange breve der er gået til - men fuck dem og SID.

    Jeg er normal ikke aktivist - men jeg kan være farlig når jeg presses så bruger jeg alle mulige beskidte muligheder.


  • #14   10. mar 2022 Polysl dog så du har været en ekstrem aktivist FYYYYY smiley

  • #15   10. mar 2022 ha ha Leon - aktivist er ikke altid negativt.

  • #16   11. mar 2022 Polysl enig smiley

Kommentér på:
Vil i stå ved det - de sjove og gode minder.

Annonce