{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.467 visninger | Oprettet:

Date {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg skal på date med en rigtig sød pige på onsdag. Hun foreslog vi startede med zoo, så jeg ville gerne toppe den, da jeg synes det var et fedt foreslag. Så jeg ville høre om i herinde har nogle gode ideer til at toppe dette bagefter(det skal ikke være noget total crazy).
Hvis i også kender nogle gode steder i kbh, ville det være super ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Date
  • #1   25. aug 2012 Burger King

  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #2   25. aug 2012 Tag et kig ind på Icebar http://www.icebarcph.com/ og få nogle drinks.
    Det er lidt anderledes end hvad man plejer.


  • Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
    #3   25. aug 2012 spild af tid!

    har selv været MEGET aktiv på dating.dk for nogen pr siden og haft omkring 50 dates med forskellige...

    det der virker er : inviter hende hjem og hyg jer med snak!

    alt det andet er noget opreklameret fis og spild af penge!

    gem pengene til hvis hun er nioget og blæs dem så af på hende der... i stedet for at prøve at imponere hende med alle mulige og umulige ting for at imponere hende!


  • #4   25. aug 2012 Swingerklub "se din date blive revet rundt"

    www.swingland.dk


  • #6   25. aug 2012 Enig med nikolai. Bare gå en tur og snak, koster gratis og man skal alligevel bare se hinanden an på første date. Ps har ikke haft en første date uden farvelkys eller mere endnu, så det er længe fint:-)

  • #8   25. aug 2012 Ud at se på stjerner? smiley Hold nu.

    Lyder somom alles erfaringer er bygget på film, tegneserier eller noget i har hørt...

    Det der virker allerbedst (for mig) er at tage hjem til tøsen og være der. Og ligge sammen og se en film, mens man egentlig snakker om hvem man er osv osv.

    Hun føler sig mest tryg når hun er hjemme ved sig selv, og derved er hun også mest åben.

    Men spildt du bare dine penge. På en date kommer du for at fedte dig ind på en pige, og se på hende - sgu ikke for at se en kamel blive fodret...

    At se på stjerner er noget af det lammeste jeg har hørt. Hun vil jo tro du har set for mange film, og ikke kan skælne på film og virkelighed...


  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #9   25. aug 2012 Gør hvad DU har lyst til? Nedern at skulle bruge tid og penge, på noget, bare for at imponere hende? Hvad med at gøre noget, som er en del af din hverdag? Eller måske ikke som sådan. Men mere noget, du kan lide at gøre? Hvis du kan lide at tage i biografen, så gør det. Kan du lide at ligge og se en film, så gør det. Hvis du kan lide at shoppe, tage ud at shoppe? Selvfølgelig skal man da også gøre nogle sjove ting og fede oplevelser. Men det kan du gøre, hvis i forsat stadig vil ses.

  • #10   25. aug 2012 Jeg er enig med de fleste af jer. Jeg har INGEN intentioner om at blæse mange penge af på hende også derfor jeg skrev, at det ikke skulle være noget crazy men bare noget anderledes.

    Det skal lige siges, at vi har været sammen før, det var dog kun til personalefesten.

    Jeg skal bare lige høre om en sidste ting. Er der nogen der kender et sandwich sted tæt på zoo'en hvor man selv kan "bygge" sin egen sandwich.


  • #11   25. aug 2012 De bedste dates jeg har haft, har været når en fyr har sat en super gyserfilm på smiley

  • #12   25. aug 2012 Anders S > SunSet? smiley

  • #13   25. aug 2012 Anders S

    Har i ikke Subway et par stedder i KBH?
    Og ja, jeg synes i skal hygge jer, ved enten hende eller dig. Alt andet kan nemt blive for pinligt.


  • #14   25. aug 2012 Arg Subway er umiddelbart ikke det jeg havde i tankerne, men det var et ellers udmærket godt bud smiley

    Jeg regner med, at jeg finder en god sandwichbar efter zoo'en og så tager vi den med ud og ser den lille havfrue osv. Hvis stemningen er god og hun er heldig, så bliver hun måske inviteret hjem til chocopandekager med regnbue is smiley


  • Jeppe J
    Jeppe J Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #16   13. sep 2012 Find en lille rigtig hygge restaurant hvor i kan flette fingre. Og hvis det ikke skal være hende så kan du sikkert finde en ny at flette fingre med på sensualdate.dk smiley

  • #17   13. sep 2012 Lasertag!

  • #18   13. sep 2012 Jeg ville i øvrigt ELSKE hvis en date slæbte mig med i zoo! Totalt nice!

Kommentér på:
Date

Annonce