{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Date :)
  • #1   19. sep 2011 Hvis man ikke kan nyde en middag sammen uden der kommer en masse tidspunkter med "pinlig tavshed", så passer man bare ikke sammen. Selvfølgelig siger man ikke alverden de første 10-15 minutter, men når den første nervøsitet er øvre, så burde det bare køre, mere eller mindre...

  • .... .
    .... . Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 44 Svar: 148
    #2   19. sep 2011 det var os for at lave noget andet end at gå ud og spise smiley

  • #3   19. sep 2011 Okay, så er det jo noget helt andet der ligger til grund smiley
    - Der findes alverdens muligheder. Udforsk hendes fobier/grænser smiley


  • #4   20. sep 2011 der er os biograf svømmere gocart

  • #5   20. sep 2011 Ja, men det er så normalt/klassisk smiley

  • VESTEGNEN *
    VESTEGNEN * Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 211
    #6   20. sep 2011 Tag hende med ud og springe bungy jump smiley

  • #7   20. sep 2011 Tag hende i hånden og gå en lang tur i naturen, og fortæl hende en masse løgnhistorier om hvor god, sej, smart og rig du er. Øv dig i en masse vise sætninger, og når der så bliver nat kan i ligge på ryggen på et tæppe og kigge på stjerne - her skal du så lyve om hvor mange stjerner man kan se på himlen, og fortælle en masse crap om hvad de forskellige tegn symbolisere.

    Hun tror du er verdens klogeste mand, og forelsker sig i dig bagefter.


  • .... .
    .... . Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 44 Svar: 148
    #8   20. sep 2011 bungy jump eller fladskærmsudspring vil hun ikke :b

  • #9   20. sep 2011 Gør det alligevel?

    På Jagt A
    Der er ikke noget galt i at pynte på sig selv, men at fortælle at man er rig er nok ikke smart, hvis ikke det er tilfældet - det finder hun i hvert fald hurtigt ud af.


  • #10   20. sep 2011 Nå, jamen så alt det der, bare med sandheden frem fra løgnen.
    Romantisk ik? - det er vist kun på film det virker.


  • #11   20. sep 2011 Nope smiley

  • #12   20. sep 2011 Joo, der er sgu ikke mange natur-piger i kære lille Danmark. De vil kun drikke sig en kæp i øret, og kneppes af tilfældige fyre, og være deres kærester utro.

  • #13   20. sep 2011 Sørgeligt du ikke har mødt dem endnu så. Min kæreste er bestemt ikke som du beskriver ovenfor smiley

  • #14   20. sep 2011 Ja det er sgu lidt sørgeligt, at jeg ikke har mødt dem, når jeg faktisk ér orienteret om at de findes.

    Overdrivelse fremmer forståelsen, som man så tit siger.
    Jeg vil egentligt gerne sige mig selv lidt imod, for jeg har da set at de rent faktisk har eksistens.

    Der jeg kommer fra er der ikke andet end piger der kun tænker på hvornår de skal på druk igen, og vigtigst - hvordan de ser ud.
    Det er lidt sjovt.
    De piger der bruger flest penge på sig selv, er som regel også altid de billigste.


  • #15   20. sep 2011 ^^

Kommentér på:
Date :)

Annonce