{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

Galaxy Note VS. Ipad Air {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..

Sidder og taler lidt med kæresten om vi skal give os selv en fælles julegave.. Vi har længe talt om en tablet, så dette er oplagt..
Dog ved jeg ikke helt hvad det skal være for en.. Har både kig på galaxy note og ipad:

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/tablets-ipads/SMP6000ZKANEE/samsung-galaxy-note-10-1-16-gb-wi-fi-2014-sort

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/tablets-ipads/IPADMD792KNA/ipad-air-32-gb-wi-fi-cellular-fri-fragt

Ved dog ikke helt hvilken jeg skal vælge.. Jeg har selv iphone og har tidligere haft HTC og kæresten har HTC nu.. Vi har det sådan set begge fint med begge systemer, så det er ikke en slåskamp om at jeg vil have iOS og hun vil have Android, men mere en tvivl om hvad der er nemmest og bedst..

Håber i vil komme med lidt inputs til hvad man skal vælge og gerne begrunde jeres svar..
"apple er bare bedst" - er ikke særlig konstruktivt.. Så folk med erfaring inden for disse tablets må meget gerne byde ind..
Andre forslag er selvfølgelig også velkommen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Galaxy Note VS. Ipad Air
  • #1   2. dec 2013 Skal du KUN bruge den til apps, vil jeg mene Apple er lettest..

    Men skal du derimod smide film, e-bøger, musik og meget andet på, samt rode lidt rundt med den, fordi du ikke kan holde din nysgerrighed på afstand, så tag Android smiley


  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #2   2. dec 2013 Køb begge, efter en uge går i ned med den i mindst kan lide,

  • #3   2. dec 2013 Køb begge og så aflevere en af dem.. Hvor kan man dog benytte sig af sådan en service.? Den tror jeg ikke holder..

  • #4   2. dec 2013 den service hedder fuld returret i 14 dage

    dvs køb prøv aflever tilbage smiley


  • #6   2. dec 2013 Bestil dem begge på Elgigantens hjemmeside, hent dem i butikken. På den måde har du 14 dages returret.

  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #7   2. dec 2013 Moderator 1

    Først og fremmest ændre dit navn.

    For det andet, har elgiganten, samt samtlige danske E-butikker som min. 14 dages returret.


  • #9   3. dec 2013 Moderator 1 >>

    Undersøg nu reglerne der er udstukket af forbruger ombudsmanden inden du spiller klog på noget du tydeligvis intet ved noget om.


  • #10   3. dec 2013 er du låst på at det skal være enten Ios eller andriod?

    jeg har anskaffet mig
    (link fjernet)

    den funker bare! og fordelen er at der også ligger en rigtig computer bag den, dvs, du kan få fuld office til den.

    men nu ved jeg ikke hvad jeres behov er, men som allround synes jeg surface er genial. Desuden får du 200 GB skydrive plads og 12 mdr gratis skype abonnement med.


Kommentér på:
Galaxy Note VS. Ipad Air

Annonce