{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.459 visninger | Oprettet:

Ipad 2 vs. Samsung galaxy Note 10.1? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal have fat i en tablet nu her, og valget står mellem en Ipad 2 og en Samsung Galaxy Note 10.1.
Egentlig har jeg aldrig været tilhænger af Apples produkter, og mener ikke, at det er bedre end alt andet.
Men jeg vil gerne have en ordentlig tablet, som jeg kan have glæde af i længere tid.
Hvad er jeres erfaringer, og hvad er godt og dårligt ved de to modeller?

Den skal bruges til:

* Surf på nettet
* Notater i skolen
* Afspilning af musik og muligvis film
* Til at spille forskellige spil (jeg er timeaflaster for et barn med adhd, og det ville derfor være optimal, at den kan køre diverse apps uden problemer)

Og den skal kunne køre på 3G netværk, altså med et simkort, så den får indbygget mobilt bredbånd, men det skulle de to valgte modeller også kunne opfylde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ipad 2 vs. Samsung galaxy Note 10.1?
  • Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #1   2. apr 2013 Har selv den samsung du spørger om, jeg synes den er helt fin, den lagger på ingen måde, den har 4G net, skriveprogrammer osv. er der lige så mange gode på android som iOS, den har en stylus (Nu ved jeg ikke hvad du skal bruge den til i skolen, men er en nifty feature)
    Den holder rigelig strøm, min holder snildt en uge eller mere.


  • #2   2. apr 2013 IPAD !!

    Jeg bruger min mobil som hotspot, fungerer 110% og så spare man en 1000 på indkøbsprisen, Ingen grund til indbygget simkort smiley


  • #5   3. apr 2013 Patrick c. Du er for sej !!! du har en ipad der ikke findes... COOL smiley

  • #15   5. apr 2013 Du er ikke mere teknik nørd Patrick end du også tror der findes en ipad3 .....
    Og derudover er det meste du siger noget vrøvl....
    Udover flash manglen, slår en ipad en note på alle de brugervenlige punkter. android er lige så stabilt som alt andet windows baseret skrammel...


  • #18   6. apr 2013 Sikke en masse beskeder at komme igennem smiley
    Jeg takker for svarene, selvom valget faldt på noget helt tredje, nemlig den helt nye ipad 4 smiley


  • #19   6. apr 2013 Flot Berit... Den findes så heller ikke.

    Går ud fra du har købt den fortrindelige "iPad with Retina display"

    Ufatteligt at så mange ikke gider at udtale det rigtige navn.... smiley

    Når i går på Mc Donalds, så bestiller i sgu da heller ikke en burger 6, der kan i da godt sige " big tasty bacon" .......:D


  • #20   6. apr 2013 Den kaldes da for 4. generationen, så derfor kalder jeg den for ipad 4 - jeg er, som sagt, ikke tilhænger af Apples produkter smiley
    Det rager mig egentlig en pap and, hvad den hedder eller ikke hedder, så længe drm så længe den kan opfylde de krav, som jeg havde smiley


  • #21   6. apr 2013 Den fuckede da vist lidt i sidste besked, men det kan jo smutte det skidt smiley

  • #23   7. apr 2013 Mik s

    Du må ha et trist og røv sygt liv...

    Hvem fuck går op i om man kommer til at sige iPad 3 eller iPad 4.,,,, ud over taber som dig

    Til jer andre:

    Jeg har en iPad 3 med retina skærm og den er jeg glad for.....

    Åh nej undskyld Mik s.....jeg er os en snyder og bedrager når jeg ik kan sige tingene korrekt....


  • #24   7. apr 2013 Hej JUBIIIIIIIiiiiiiiii..

    Næ mit liv er såmænd ok.. Hvad med dig ?

    Jeg bliver bare pissed, over at folk går ufatteligt højt op i nøjagtig hvad for en model der kan hvad, og hvilken der er bedst, og i givet fald hvorfor, og så gider man ikke sætte sig ind i hvad den egentlig hedder.

    Det er nøjagtig det samme med eks, film titler. Der er vi også fantastisk gode til at give numre istedet for at sætte os ind i hvad den hedder, problemet er dog ikke nær så stort som med iPad, for når der er lavet 2 twilight film, så kalder man nok ikke 3eren for 2.

    Men med iPad så er der faktisk en 3er på vej, og det er noget frygtelig rod at kalde 2 vidt forskellige ting det samme.

    Når der kommer en 3er, skal vi så kalde den 5 ? Eller den nye 3 ? Mit forslag går stadig på at kalde dem 1,2, New, New with retina.... Nøjagtig ligesom Apple har gjort, men de har jo nok heller ikke noget liv, eller er ikke vokset op på 17 kartoffelrække hvor en rive sikkert hedder redskab nr 8 ....;-)

    Go søndag kh Mik smiley


  • #25   7. apr 2013 Du kan jo kalde dem hvad du vil og lade andre kalde dem hvad de vil.....??



  • #26   7. apr 2013 Hvis jeg kaldte din mor,datter eller dig selv noget forkert.... Var det så også ok smiley

  • #27   7. apr 2013 Mik S
    Er du helt sikker på at det er en "mobil" du har? Eller kunne det være en "smartphone"???
    Og hvordan får du det til at virke "110%"???

    Bare så vi lige får kaldt tingene det, de i virkeligheden er;-);-)


  • #29   7. apr 2013 Nu er sagen jo den, at der heldigvis er milioner af korrekte betegnelser, selv på baboom smiley så her vil jeg ikke sige "flot" hvergang ( selvom det er super flot når du siger det rigtig Patrick ;-))

    Og i skal betragte det som et kærligt skulderklap og en stille "respekt" fra mig, når jeg ikke kommenterer. I al sin enkelthed betyder det, at jeg tøre en stille glædes tåre af min kind, i ren fryd over hvor smukt ting kan formuleres korrekt.

    % når jeg putter en ny kompressor på min 255hk vandscooter og den derefter yder 280hk så yder den 110% smiley


  • #30   7. apr 2013 Du kunne da tá et lidt mere relevant eksempel ......

    De 2 ting tåler ik sammenligning.


  • #31   7. apr 2013 Vil det så sige at når du sætter et hotspot op på din "mobil" som køre 110%, så køre det hurtigere????
    Uden vi behøver at sætte et større procent regne stykke op, indrømmer jeg gerne at jeg selv både bruger 110% iorden og mobil om min smartphone... Men jeg kalder så også 3gen Ipad for Ipad 3....
    Folk er forskellige... ;-);-);-)


  • #32   7. apr 2013 Thomas

    Det må man altså ik sige iPad 3


  • #33   8. apr 2013 Slap nu af en plat diskussion i har gang i..

  • #34   8. apr 2013 Ja det er 110% plat....:-D:-D:-D:-D

Kommentér på:
Ipad 2 vs. Samsung galaxy Note 10.1?

Annonce