{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.695 visninger | Oprettet:

Hjælp :) Skal have Win 7 på Win8 com :) {{forumTopicSubject}}

.. Kort sagt skal have Windows 7 på min Windows 8

Har lige købt 2 Bærbare igår :

ASUS A56CB-XO204H
Acer V5-531-10076g75

-----------------------------------------

Har Hentet Win 7 , 3 forskellige AIO med ja 32 og 64 bit, Der skal self 64bit på,

Har Brændt 3 forskellige dvd og dvd virker som de skal !
Har prøvet og Lave en USB med det og self også booteble smiley

Alle de ting der vil den bare ikke tage imod det ?

Jeg har 1 gang på Asus fået den til og boote hvor der så står at :

" Tryk på en tast for at fortætte som den altid gør, så tænkte så nu den hjemme og vil starte også loader Windows filer også normalt så kommer den hen så jeg kan sætte den til og formate men den strarter bare Windows 7 starter vinduet også går den bare i stå der smiley
...

Jeg Kan godt finde boot Menu (esc) på asus og f12 på Acer så det er ikke det ..

Har sat alt rigtig til i bios skulle jeg mene ?

Men helt ærligt hvad FANDEN er der galt mener selv jeg har forsøgt alt ! men der er bare intet der vil fungere

Brugte 12 timer på det igår og har søgt på youtube, Google , redtube osv osv smiley

HVAD KAN MAN GØRE !!!

Gir 500,- til ham som kommer og laver det i vejle nu
Skal nok selv hente alle drivere,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp :) Skal have Win 7 på Win8 com :)
  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 911
    #1   6. jul 2013 Hvad er det bærbarene ikke gør? Går de ikke ind i boot menuen?

  • #2   6. jul 2013 1. Har både prøvet og køre med DVD og med USB
    2. Trykker ESC
    3. Vælger den skal boote fra DVD-drev
    4. Trykker enter
    5. Windows loader filer

    Så normalt så vil jeg efter der kunne vælge hvad jeg vil slette og formatere og patationere osv Men istedet for det så kommer Windows 7 logo det som kommer imens den starter op normalt også står den bare der også sker der intet smiley



  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 911
    #3   6. jul 2013 Det lyder mest af alt som om din cd / usb, ikke virker som de skal da de totalt ignorere filerne fra usb eller dvd

    Har du en anden pc hvor det duer på ?


  • #5   6. jul 2013 100000% sikkerhed så virker både DVD og USB som det skal !

    Har brugt den her Windows dvd på 50+ computere,

    Og computerene er HELT nye som jeg vil vil gøre det på har lige købt dem begge igår de havde ikke engang været startet ..

    Har også prøvet med 3 forskellige versioner Windows 7 men den vil ikke tage nogen af dem smiley hvis jeg sætter dem i en gammel computer så virker det med det samme og der ikke noget !


    Overvejer om jeg skal tage HDD ud fra den nye computer og sætte den i en gammel computer også formatere den der smiley men ja lidt nederen og skulle skille 2 spliter nye computere af smiley


  • Mikkel N
    Mikkel N Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 3
    #6   6. jul 2013 Kan du ikk tage nogle billeder af UEFI, også smide dem op?

    CSM kan godt blokere, også quiet boot kan også lave ballade..


  • #7   6. jul 2013 Lars.

    Alt dette er forsøgt og har rodet i bios og sat alt som det skal være smiley


  • #8   6. jul 2013 Mikkel N jo kan da prøve ? smiley

  • #9   6. jul 2013 1.

    profilbillede
  • #10   6. jul 2013 2

    profilbillede
  • #11   6. jul 2013 3

    profilbillede
  • #12   6. jul 2013 4

    profilbillede
  • #13   6. jul 2013 Det var vidst det smiley

  • Mikkel N
    Mikkel N Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 3
    #14   6. jul 2013 Launch CSM i boot skal være Enabled. Hvis det ikke virker, så sig lige til smiley

  • Mikkel N
    Mikkel N Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 3
    #15   6. jul 2013 Også mener jeg bestemt din fast boot skal slås fra.. (Disabled)


  • #16   6. jul 2013 Boot option priority skal være sat til DVD drev som option 1.

  • #17   7. jul 2013 Mikkel N smiley Hold da op !

    Du for sej! altså normalt kan jeg lave alt smiley Meeeeen lige denne gang der kunne jeg sku ikke have gjort det uden dig smiley

    - Blev dog nød til og formatere 2 gange på asus fordi der var så mange "sikrings" ting for at man ikke skulle smide win 7 på smiley men det lykkes, den ville ikke lade mig bruge Win 7 loader ellers da der var noget på bios som gjorde programmet ikke kunne læse det smiley

    Men nu virker det smiley

    Skulle dog også sætte det det Legacy ting til smiley men det virker nu på begge computer og alle drivere er hentet og alt spiller bare nu smiley er fucking glad


  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #18   7. jul 2013 Nu behøver jeg nok ikke sige dette, men gør det alligevel, du skriver du har hentet og brændt tre versioner af Windows 7, og har brugt den til mange computere.
    Den lyder ikke helt lovlig, så pas på, især med at skrive det på offentlige forums.

    Derfor må jeg også undre mig over at du vil ødelægge et nyt og lovligt fabriksimage af Windows 8, for at installere et ældre styresystem. Jeg ved Windows 8 kan bære irriterende, når man skal vende sig til det. Men så er der muligheden med Classic Shell, og senere kommer første store opdatering (8.1), og der skulle startmenuen komme tilbage... smiley

    For din egen skyld håber jeg du fik lavet recoverydiske, hvis du engang vil have gang i din lovlige licens (fx ved salg af maskinerne). Det er trods alt nemmere når alt er klar efter en opstart, i stedet for at man skal lede efter drivere til en ældre computer når man skal af med den... smiley

    Selvom Windows 8 er anderledes, så er der nogle ting der er forbedret, fx er små detaljer som en graf over hastigheden ved filoverførsler, den er hurtigere til opstart, og fungerer bedre med standby, metro-interfacet er svært at vende sig til, men for de der får den første computer, eller andre der ikke er brændt fast i vaner som os andre, kan det fungere ret godt smiley


  • #19   7. jul 2013 ... Nej men nu skrev jeg det, også må de jo sende en bøde hvis de vil det, så kan de bare lægge det oven i det andet, de får ikke en krone ! skal ikke betale for at få windows 7 på en computer hvor der windows 8 som er noget fucking skrammel !

    Ja ja man kan ændre det så det NÆSTEN kommer til og ligne windows 7 men det vil aldrig komme til og ligne helt, og desuden der den blevet Noget hurtigere nu hvor der windows 7 på + den har fået 1.5 time længere batteri tid ved og få windows 7 på smiley


    Nej har ingen recoverydisk for skal aldrig have windows 8 igen aldrig nogensinde
    jeg har driver genius pro som er et program som selv finder alle drivere til hele computeren og alle de nyeste drivere vel og mærke også kan det bruges når man skal opdatere så finder den alt selv !

    Der er jo licens kode med så kan bare brænde windows 8 og smide det på en cd også burge min licens kode så den lovlig, så det er heller ingen problem

    Altså nu det sådan når jeg overføre 500gb film så gør jeg det om aftenen når jeg går i seng sidder ikke og kigger på mine filoverførsler imens og skal se det grafiske over det ..

    Hustigere ved opstart ? det er den så bare overhovedet ikke den er noget hurtigere nu, min computer skal ikke på standby ? så seeder den ikke enten så den tændt ellers så den slukket, har en Macbook air den tænder på 10 sek hvis jeg lige skal bruge noget som skal tænde hurtig,

    Jeg elsker windows 7 det er det bedste styrrestystem der lavet næst efter XP det spiller bare og alt fungere som det skal, har ikke brug for alle de der Windows store, og sky og alt det der pjat som jeg ALDRIG kommer til og bruge da min telefon selv overføre billederne til min computer i forvejen også skal jeg ikke logge på med min mail så alt kan ses af alle så snart de lige logger på min computer ! og nej skal heller ikke have flere brugere på min computer,

    Lur mig om deres næste styrre system som 100% kommer inden alt alt for længe at de så har lavet det hele om fordi der er så mange som er trætte af det,



  • #20   7. jul 2013 Som du kan se finder den alle drivere, og ja de nyeste og kan opdatere, tager ca 4-5 min og hente drivere til hele computeren også henter den selv alle sammen fra dem som laver dem

    profilbillede
  • #21   7. jul 2013 Jeg er heller ikke fan af det nye tablet interface halløj i win 8, men har efterhånden vænnet mig til det, og ved mig er det hurtigere end 7'eren, og kan rigtig godt lide den nye fil overførsels menu, hvor man kan samle ting og sætte dem på pause osv :).

    Men det er jo en smagssag smiley


  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #22   8. jul 2013 Tryk her. >> det lyder som om du er ude på noget af et skrå plan, og hænger fast i det gamle.
    Jeg er enig i at Windows 7 indtil videre er det bedste, men der er ting i Windows 8 der er bedre. Der trods alt sket en udvikling siden smiley

    Der vil ikke være problemer med drivere i starten, men det skal nok komme senere, men der er de vel skiftet ud alligevel, og solgt til en eller anden stakkel...


  • #23   8. jul 2013 Nå men så det da rart vi er så forskellige at jeg ikke følger med bare fordi det er nyt og smart, nogengange er de gamle altså bare bedst og sådan vil det altid være !

    Bruger skam min computer og kan ikke se hvorfor jeg skulle skifte den ud ! når jeg færdig med den så kan min søn få den og bruge,

    Nej der vil aldrig være problemer med drivere smiley som sagt dette program vil hele tiden finde de nyeste drivere ..


  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #24   8. jul 2013 Tryk her . >> Der bliver helt sikkert problemer med driver på et tidspunkt, men det kan være du har skrottet dit udstyr til den tid... smiley

    Det er meget sjældent det gamle er bedst, men du mener vel også at en gammel Mercedes eller Volvo er sikrere end nye biler (det er de ikke!)


  • #25   10. jul 2013 ... Har mine comptere i 1 max 2 år så væk, køber bare en ny jo ?
    og vil du så også mene hvis jeg smider Xp på så vil jeg også få problemer med drivere? altså de alle sammen virker nu og min sidste pc smed jeg da XP på noget tid, og det fungeret udemærket og den havde da i5 , 8gb ram, 750hdd osv osv var også ny smiley

    Nej mener bestemt ikke at det gamle altid er bedst men da min iphone 5 gik i stykker og skulle til rep der tog jeg op og købte en ny iphone 4 i mellem tiden da den var til rep og da det nye ios fylder mere og der flere ting i så var den iphone 4 også noget sløvere i forhold til det ældre ios !

    Men mener ikke at en mercedes eller volvo er mere sikker nej nej mener heller ikke at windows 8 er mere sikkert end windows 7 smiley

    MEN, mener at de gamle biler de er mere pålidedelige og fungre bedre da tingene på de gamle biler er mekanikse og der ikke er el håndbremse og bremse selv funktioner, klima , massage , osv osv så er der mere i de nye biler også der også mere som der kan gå i stykker og også mere som får dem til og flyde mere og veje mere smiley

    Lige som nu , win 8 er fyldt med alt muligt jeg ikke skal bruge til en skid ! det

    Windows 8 bliver lige som Vista var !

    ifølge benchmark test på 7 og win 8 på den samme pc scoret windows 7 også højest

    Photoshop fungre heller ikke godt med windows 8

    og ifølge Computerworld.dk siger det også at windows 7 er bedst smiley

    Så altså, vil sige at jeg er gladest for windows 7 og det beholder jeg også må du hygge dig med dit windows 8 som 100% ikke kommer til og se sådan ud næste gang, smiley det bliver et flop lige som vista


Kommentér på:
Hjælp :) Skal have Win 7 på Win8 com :)

Annonce