{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.845 visninger | Oprettet:

Mikkel L
Mikkel L
Tilmeldt:
24. dec 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11

Skal, skal ikke??? :/ Hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kæreste nu, som jeg har været sammen med i halvandet år. Jeg elsker hende rigtig højt, og der er slet intet der..

Men jeg er begyndt at snakke med en anden pige. Hun er virkelig super dejlig, og hun nærer samme følelser for mig, og ønsker virkelig jeg slutter det med min kæreste..

Men jeg ved ikke, kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre? smiley

Jeg elsker min kæreste utrolig højt, men hende den anden tænker jeg på heletiden faktisk? smiley
Hvad gør jeg? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal, skal ikke??? :/ Hjælp
  • Mikkel L
    Mikkel L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #1   24. dec 2010 Skal lige siges, jeg opsøgte intet nyt, hende den anden "kom bare ind i billedet" ... smiley

  • #2   24. dec 2010 Sige det på en pæn måde at du ikke har de føles som hun har for dig, også sige du har prøvet at gik det en chance, men kan ikke selv holde det ud, så vil ikke være i forhold med en som jeg ikke elsker, desvære

  • #3   24. dec 2010 Hvorfor skal vi beslutte det for dig?

    Hvis du elsker din nuværende kæreste, og kan se jer to have en fremtid sammen, så blev da med hende.

    Det kan godt være det er fedt at føle en nyforelskelse igen i hende den nye, men er du sikker på du ikke bare er forelsket i forelskelsen?

    Hvis du så beslutter dig for at vælge at blive med din nuværende kæreste, skylder du så til gengæld hende den nye at være 100% benhård ærlig, så hun ikke får med falske forhåbninger.


  • #4   24. dec 2010 Men vil den anden Tøs har noget at gør med dig ?? som ar være kærester, eller er det bare en chance du tager ?

  • Mikkel L
    Mikkel L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #5   24. dec 2010 Dvs, droppe min kæreste og "springe" ud i det er dit råd?

  • #6   24. dec 2010 Vi lever kun en gang smiley

  • Mikkel L
    Mikkel L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #7   24. dec 2010 Hun vil give den hele armen den anden ja...
    Det er ikke en beslutning i skal tage, men jeg har det virkelig svært med det, ved ikke hvad jeg skal gøre, er nok også bange for jeg fortryder hvis jeg dropper hende.. Men alligevel, så ikke? smiley


  • Dannie .
    Dannie . Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 197
    #8   24. dec 2010 Vent 2 uger.. Og se om hun stadig er interessant.. Plejer jo gerne at være alt nyt er sjovt i lidt tid..

  • #9   24. dec 2010 Mikkel L

    syndes du skal giv din kæreste en chance i 14 dag eller mere så se hvordan det står til imellem jer, vis der ikke er sket noget nyt, så må du vælge


  • #10   24. dec 2010 Forlad aldrig den du elsker for den du holder af ..

  • #11   24. dec 2010 DU VED HVAD DU HAR, MEN DU VED IKKE HVAD DU FOR !! tænk på det Mikkel L

  • Mikkel L
    Mikkel L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #12   24. dec 2010 Ja rigtigt, men tænker også bare, skal man blive ved det man ved man har i frygt for det næste ikke er "bedre" ? smiley

  • Mikkel L
    Mikkel L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #13   24. dec 2010 Kristian, er ikke et svin, har i hvertfald altid forsøgt på ikke være det, og det har ikke været min mening det her jo, samt jeg føler mig som et svin nu. Det vil jeg ikke gøre imod nogen smiley Ville selv hade det..! smiley

  • #14   24. dec 2010 jeg ville umiddelbart beholde kæresten. der ved du hvad du har osv.. og fremover se alle andre som venner.. det er noget rod og misforståelser resten.

  • Mikkel L
    Mikkel L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #15   24. dec 2010 jeg er 20.

  • Mikkel L
    Mikkel L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #16   24. dec 2010 Min kæreste, 18 til august
    Den anden er 19 her om 14 dage...


  • #17   24. dec 2010 Hørt hørt Lars S.. Lige mine ord !

  • #18   24. dec 2010 LARS!!!!!!! HØRT!!!!!!!!!!!!!!

    du ved hva du har (din kæreste), du ved ikk hva du får (hende den nye)


  • #19   24. dec 2010 Jeg vil mene du ikke elsker din kæreste bare du overvejer det. Så helt enig med Lars.

  • #20   24. dec 2010 Er din kæreste bare "lidt" orienteret omkring dette?, eller tror hun bare at jeres liv køre på skinder? hvis det er tilfældet vil hun ihvertfald få sig en forskrækkelse hvis du helt random sagde til hende "jeg har fundet en anden..."

    Jeg vil også mene Lars S har fat i noget, men det er synd for din kæreste, hvis hun synes at livet er perfekt lige nu.


  • #21   24. dec 2010 Som andre sige du ved hvad du har du ved ikke hvad du får!
    Vil vædde med af du sikkert har siddet & skrevet søde sms'er til hende den anden hvilket er af flirtet! eller ville du ikke stå i lort til halsen nu!
    Ville seriøst hvis jeg var dig lige tænke på du virkelig såre din dame ved det her! Du må sq os lige spænde hjelmen & tænke på andre end dig selv. Elskede du din dame ville du på INGEN!!!!!!! måder overveje dette!
    Du skriver du ikke vil være et svin, men i mine øjne er du det allerede!.
    Fy for pokker jeg ville ha dårlig smag i kæften hvis jeg var dig!!


  • #22   24. dec 2010 Mikkel. knep hende, og se hvem af dem der virker bedst. Du kommer ikke til at være sammen med nogen af dem til evig tid alligevel.

  • #23   24. dec 2010 danskeren. hold kæft hvor var det der usympatisk sagt. -.- mikkel L.. BEHOLD DEN DU ELSKER !

  • .. .
    .. . Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #24   24. dec 2010 forlad aldrig den du elsker, for en du er forelsket i.

  • #25   24. dec 2010 Hvis du virkelig elsker din kæreste så havde du aldrig stillet det her spørgsmål.
    Græsset er absolut ikke altid grønnere på den anden side af hækken. Du riskerer at smide noget rigtig godt væk ved at starte noget op med den nye, og værst af alt, når først tilliden er brudt, så er den nær umulig at få igen.
    Hvis jeg var dig, ville jeg virkelig overveje om hende den nye er det værd at smide hende du virkelig elsker væk for, for det er helt klart det som vil ske hvis du efterfølger forelskelsen med hende den nye.
    Som de andre siger, du ved hvad du har, og hvad du elsker. Du aner intet om hende den nye, og du har slet ikke nogen anelse om det har en fremtid.
    Og som der også bliver sagt. Første gang du overvejede hende den nye, der har du allerede jokket i spinaten. Jeg håber ikke din kæreste finder ud af det, for så har du allerede mistet det du holder kært.


  • #26   24. dec 2010 Klovn .. Som nogle af de andre siger , du ved hvad du har. Og du ved ikke hvad du får . vælger du løsning 2 og finder ud af at hun ikke er den du troede hun var og vil tilbage til nr 1 . Så håber jeg hun siger... beat´it

  • #28   24. dec 2010 ''Forlad aldrig den du elsker, for en du er forelsket i..''

  • . .
    . . Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 35
    #29   24. dec 2010 det er jo op til dig selv om du vil smide så lang tid væk til fordel for en du ik rigtig kender på samme måde

  • #30   24. dec 2010 hmm, du ved ikke hvad du har, før du mister det smiley !

  • #31   24. dec 2010 Oscar M

    Nej, men når først du har mistet det, så kommer det aldrig igen.


  • #32   24. dec 2010 Bliv hos din kæreste. Jeg lavede samme nummer, med at forlade kæresten for en man kunne lide, og det var da meget sjovt i 2 dage, så var det også det.. Så ud fra egne erfaringer, så væk med hende den nye og lev lykkeligt med den gamle!

  • #35   24. dec 2010 Jeg er enig med en stor procentdel herinde, du elsker IKKE din kæreste hvis du så meget som overvejer en anden pige!



  • #36   24. dec 2010 "jeg elsker min kærste utroligt højt" hehe den var god tror dælme ikke på du ved hvad elsker betyder.. hvis jeg havde en kæreste jeg elskede højt ville jeg sku ikke overveje det bliv ved din dame og se og få hinde den anden ud af hovedet er mit råd

  • Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Emner: 24 Svar: 139
    #37   24. dec 2010 Hvis du elsker din kæreste og i ingen problemer har, så kan jeg ikk rigtigt se hvorfor du skulle bytte hende du har ud? Andet end fordi nyt er sjovere.. Hvis hun føler alt er godt og du ikk har givet udtryk for andet og pludseligt dropper hende til fordel for din flirt, så er du sgu lidt et svin i mine øjne, og hun vil 100% blive dybt såret af det.. Elskede du din kæreste ville du heller ikk stille dig selv dette spørgsmål eller overhovedet overveje den anden tøs, uanset hvor meget hun så tilbød sig.

    Mit råd er at tænke dig seriøst godt om inden du tager dit valg, for vil næsten ikk håbe at hun tager dig tilbage hvis du dropper hende


  • #39   24. dec 2010 Hold nu kæft.

    De er 18-19 og 20. det er jo hverken den første ellers sidste kæreste nogen af dem har. og der skal skiftes ud, når man finder noget der er sjovere, sådan er det. ellers ville det sku være kedeligt, når man skulle leve sammen med kæresten fra børnehaven resten af livet. SÅ er man helt sikkert gået glip af meget i sin ungdom, og det skal så afprøves senere i livet.

    og for damene er det lige inden de bliver 30, fordi, de går i panik over den spildte ungdom, nu når de bliver 30 er de jo pisse gamle. deraf panik alderen.

    for mændene kommer det somregel senere. men det kommer, især hvis man har været sammen hele ungdommen.

    så knep hvad du syntes. og husk samtidig at dem du pisser på når du kravler op, pisser alle på dig når du falder ned.


  • #40   24. dec 2010 Danskeren : hvorfor overhovedet spilde din tid på af bakke ham op??? s: - det viser jo bare du er ET af de SVIN! vi alle sammen på ingen måder gider. bliver man pisset sån der på af en fyr mister man tillid. mister man tillid kan man ikke have et ordenligt forhold efterfølgendee!!!

    Jeg er 19 & min kæreste 22 jeg VED inderst inde jeg skal være smamen med ham resten af mit liv. ikke kun fordi jeg bære på hans barn. men sådan er der altså nogen der er !!


  • #41   24. dec 2010 Danskeren - Tja jeg er 19 og er sammen med min kæreste på 26, vi venter barn til februar og har været sammen siden sommeren 09..
    - Jeg håber da vi skal være sammen MANGE år endnu, men man ved jo aldrig..

    Men fik jeg bare mistanke om der var en anden, ville han blive strittet ud til højre


  • #42   24. dec 2010 Ida H jeg var sammen med en i 6 år, og har en datter på 4. og de er ingen garanti for at man skal være sammen til evig tid. og det kan godt være du tror det nu. men tro mig, hverdagen bliver kedelig, og ingen ved hvad der sker om 10 år.

    og jeg er ikke et svin, jeg er ærlig og klog af erfaring. efter som jeg ikke er helt ny mere.

    CNN. det er det jeg mener, og hvem siger ikke at det er damen der finder en fyr der er sjovere og mere spændende.


  • Mikkel L
    Mikkel L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #43   24. dec 2010 Nogle gange er det måske også bare lidt "det samme".. Og syntes vi skændes en del, vi har det pisse godt sammen når vi ikke gør.. Men et skænderi er der hvert 14. dage i hvertfald vil jeg sige.. smiley
    Er det normalt?


  • #44   25. dec 2010 Mikkel - Jeg ELSKER min kæreste, vi kan have perioder hvor vi skændes hver dag. Jeg er også ekstra slem lige pt pga hormonerne.

    Der er også forskel på skænderi og diskussion.


  • Mikkel L
    Mikkel L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #45   25. dec 2010 Ved jeg, men det er ikke diskussion, det er sku skænderier smiley

  • #46   25. dec 2010 danskeren .
    Hvis hverdagen bliver kedelig, så beviser det vel blot, hvor uinspirerende du er, som person... Kun dumme mennesker keder sig, og lever et liv i rutinernes tegn!


  • #47   25. dec 2010 bing. livet er en rutine, med små afvekslinger. det går ud på at lave penge, hygge med familie/venner og sove. men når du en dag bliver ældre, så vil du opdage at levet ikke er lutter harmoni og baboom.

  • #48   25. dec 2010 danskere.
    Hvordan kan du overhovedet udtale dig om min alder? Du er jo bare et ynkeligt eksempel på en person, som lever et rutine liv, og er misundelig på alle andre!


  • #49   26. dec 2010 bing, fordi du er ca 12år.

    ynkeligt nej, rutine ja. og i den række følge jeg har skrevet.

    hvad gør du som gør dig unik??


  • #50   26. dec 2010 Lars S jeg er 34 og har det samme, dog uden kone. det har jeg selv valgt fra, hverdagen bliver sku noget sjovere og mere flexibel.

  • #51   27. dec 2010 danskeren .
    12 år? Okay tro på det, siger jeg bare...


  • Mikkel L
    Mikkel L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #52   29. dec 2010 Det sluttede så, nu må jeg så se hvordan det går, har endnu intet fortrudt smiley

  • Mikkel L
    Mikkel L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #53   29. dec 2010 I øvrigt, den nye Viser endnu mere interesse for mig nu, da jeg er single og jeg dermed har vist jeg også vil have hende! smiley

  • #54   29. dec 2010 Så elskede du hende jo heller ikke.. Der bliver også hverdag med din nye kæreste. Og de daglige rutiner bliver de samme ( mere eller mindre )

    Som en go gammel engelsk kammerat engang sagde " They are all pink inside " Og der er noget om snakken smiley


Kommentér på:
Skal, skal ikke??? :/ Hjælp

Annonce