{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Vores børn. {{forumTopicSubject}}

Så vil jeg starte det første indlæg.

Jeg er mor til Luca på 11 mdr. Han bliver allerede et år d. 13 marts...hvor tiden dog går hurtigt!
Han er en dejlig og nem dreng, der charmer alle med sit søde smil.
Luca er startet i dagpleje, hvor han hygger sig med de andre børn.

Fortæl lidt om jeres børn!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores børn.
  • #1   13. feb 2007 Jeg kan godt forstå, at i glæder jer! Det er en kæmpestor ting, at få et barn.
    Ens liv bliver lige vendt på hovedet og rystet godt og grundigt...på den gode måde!


  • #2   13. feb 2007 Min ældste søn på 4 går jo i børnehave, han er meget glad for traktore/landbrugsmaskiner, biler, og motorcykler, alle både i legetøjsmodeller og den ægte vare smiley
    Den bedste film lige for tiden er "cars"

    Min yngste søn på 2 år har lige skiftet dagpleje igår d.12-2 pga. en meget dårlig dagplejer. Han foretrækker alt legetøj med hjul på, og værktøj, af film ser han helst "byggemand bob" og "cars".


  • #3   13. feb 2007 Hvor er det bare dejligt, at der er så mange fædre der vil være med!!!

  • #4   14. feb 2007 hey alle sammen. jeg har en knægt på 10år (weekend far) og så har fået den ære at der er en ny på vej "termin 13 august" og som det ses på billede slægter den lille sin far på mht. biler... c;

  • Carina  K
    Carina K Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
    #5   16. feb 2007 Jeg er har termin d.5/4-07 og hun er den første. Så der er nok der skal ordnes smiley

  • #6   19. feb 2007 jeg er alene mor til jamie oliver på 3½ år,fuld fart på hele dagen,han har altid været nem og utrolig glad.

Kommentér på:
Vores børn.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce