{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  børn mishandlet
  • #1   30. jan 2011 du rinnger til politiet

  • #2   30. jan 2011 altså.
    har tit set hende slå og rive i hendes børn. samt at hun bander af dem.

    et eksempel i morges klokken halv 7

    gik drengen (8-10 år) ud på opgangen og stod og stor tuede

    hun gik så ud og råbte at han skulle skride ind og lukke døren og stop det tuderi.

    han blev så stående og efter hun have kaldt ham det ene og andet gik han så ind. så 10 min efter kunne man høre hun stod ved døren og siger så. "hvorfor helvede har du ikke låse døren efter dig din fede idiot"..

    ved ikke med jer.. men det er aldrig en måde jeg ville opdrage mine børn


  • #4   30. jan 2011 Mark K

    det du har oplived der er at børn prøve grinsen af over fra sin mor og far

    nogen tag det rollit og børen får love til at tude aldet det de kan.
    hvor andre tag leder mer fadt og robe igen og kalla ens anj børn aldt mullit

    jeg har sel en datte på 3 snadt 4 og hun har også sine tur OG DET HAR ALLE BØRN

    men nu min datte får de tur blive hun sadt en på sidt værlse og så kan hun seder der og tude ca efter 10 min komme hun ud og sig unskyl far og så er dag god igen .

    det gelle om at sette grinser får sine børn


  • #5   30. jan 2011 john - problemet er at det har stået på HVER dag siden jeg flyttede ind d. 15 dec sidste 2009 og hun bander af dem hvergang. det er nogle gamle lorte lejligheder så isoerling er der næsten ingen af så man kan høre alt.

  • #6   30. jan 2011 Mark K

    at melle en får at bander af sine børn er ikke nogen grun jeg banne dag også af min datte nå hun lave nogen hun ikke må så som at ten på tv elle helle saftvand ud over der helle ja så bander jeg sku også .

    men jeg løfter ikke en hon på hinne hun får en skide balle og så en på sidt værlse og det er ikke sjove hvjgern får mig eller hinne.

    jeg kune få står at du ville melle dem vis de blive tevedt hvad dag men der har du bag ikek nogen at hille i .

    og får de du kan hør dem i gemme en væg med et glas på elle hvad fan man går ja så give det dig ikke nogen grun .

    vis kummun skulel tag sig af alle de der robt og bander af sine børn ja så kunen de jo ikke lave anne


  • christian s
    christian s Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 22
    #7   30. jan 2011 Hvis jeg ser nogen slå deres børn griber jeg ind med det samme! ! de er jo vanvitige, en voksen er jo ca 4 gange større end et barn !!! det er i øvrigt også forbudt ved lov

  • #8   30. jan 2011 John - jeg håber filme ikke at du står og kalder din datter for en fed kælling, fordi hun ikke har låst døren ?!

    Derudover .. Når TS har set moren stå og rive i børnene og slå dem. Så er der da ikke noget at diskutere ?! De børn skal væk.


  • #9   30. jan 2011 It's a talking beaver! ¤


    jeg sige helle ikke at jeg vil slå min datte og jeg vil helle ikke men hun fra en skid balle nå hun gø noget hun ikke må og linge er den ikke ja hun tude bag efter.

    hun komme på sidt værlse en til hun kan opfjør sig pendt igen det går ca 10 min så komme hun ud og sige unskyl

    jeg har ikke sagt at jeg slår min datte

    men en skid balle kan de kun tålle at få


  • #10   30. jan 2011 Mr. W

    nej det jeg kalle hinne nå hun lave det hun ikke må er

    mug unge og så noget det anne er noget man sige i ful skab så det komm ejeg ikke til dag jeg ikke drikke


  • #11   30. jan 2011 Uanset om man er fuld eller ej, så skal man ihvertfald ikke kalde sine børn sådan nogle ting, som den mor TS skriver om! Det er uacceptabelt!



Kommentér på:
børn mishandlet

Annonce