{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.833 visninger | Oprettet:

anonym a
anonym a
Tilmeldt:
29. dec 2007
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 47

piller som jeg kan tage på af ????? {{forumTopicSubject}}

hey er en ung fyr på 20år er ca 178høj vejer kun 59kg nogen som kender nogle piller jeg kan tage på gør ikke noget de er ulovlige ups det sagde jeg ikke men det gør ikke noget de e ulovlige i dk bare de er det i andre eu lande kun seriøse svar tak og godt nytår til jer alle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  piller som jeg kan tage på af ?????
  • #1   29. dec 2008 Det findes ikke.

    Det du søger er kalorie overskud.



  • jakob h
    jakob h Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 40
    #2   29. dec 2008 jeg kigger lige med

  • anonym a
    anonym a Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 47
    #4   29. dec 2008 har kigget der kan ikke hitte ud af den side hehe er ikke så go til computer

  • anonym a
    anonym a Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 47
    #5   29. dec 2008 ja jeg kanslet ikke tage på har vejet det samme i næsten 2år nu og lægen vil ikke gøre noget

  • Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 267
    #6   29. dec 2008 Anonym hvorfor skulle lægen gøre noget når du ikke engang selv vel..
    Kcal overskud som de andre siger ..


  • #7   29. dec 2008 bodyhouse.dk

  • Mads L
    Mads L Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #8   29. dec 2008 Weightgainer .. fås både som shakes og bar. det er vel det nemmeste!
    Hvorfor gøre det ulovlige, når det sagtens kan gøres lovligt?

    Du kunne også prøve at spise lidt mere, eller smøre lidt mere smør på dit brød.
    alfa omega er vel at du spiser flere kalorier end du bruger smiley

    mvh. M.Larson

    ps. lær at sætte punktum eller endda komma. Det vil gøre dine indlæg mere forstålige


  • anonym a
    anonym a Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 47
    #9   29. dec 2008 hehe ved jeg godt ikke så go til det i må lige bære over med mig men jeg spiser fed mad altid og smør i lange baner

  • #10   29. dec 2008 Har selv det problem men vejer godt nok lidt mere:)
    Men jeg spiser og spiser men tager ikke på..
    Og laver ikke meget i løbet af en dag da jeg køre lastbil.
    Så kun os være rart hvis man kun gør noget:)


  • #11   29. dec 2008

    jeg skal tabe mig... du kan få mit når jeg har tabt det.. det må da være en win win

    mvh


  • pm k
    pm k Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Svar: 8
    #12   29. dec 2008 Mariekiks er vejen frem knægt

  • chris j
    chris j Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 46
    #13   29. dec 2008 anahexi de er godt nok ikke lovlige men dem tager du på

  • chris j
    chris j Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 46
    #15   29. dec 2008 peter j oxy-er er sku det værste man kan tage

    Oxymetholone er desværre også det mest skadefulde steroide. Ved brug kan mange alvorlige bivirkninger forekomme. Siden Oxymetholone er I 7-alpha alkylated er den meget giftig for leveren. Mange brugere kan for vente patologiske ændringer i deres levertal efter bare 1 uges brug. Stigningen i GOT og GPT værdier er indikationer på hepatitis (lever betændelse) og kan ikke undgås. Efter endt brug af Oxymetholone vil levertallet sædvanligvis vende tilbage til normalen


  • #16   29. dec 2008 Jinan Winstrol 100*50mg

    Jinan Dbol 100*10mg


  • chris j
    chris j Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 46
    #17   29. dec 2008 winstrol taber man sku sig af

  • chris j
    chris j Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 46
    #18   29. dec 2008 kræver selvf at du trænner

  • #19   29. dec 2008 Wins , er for folk med spise besvær som anoraksi , og det hjælper dem med og tage på !

  • #20   29. dec 2008 bare drik en portion protein inden du går i seng smiley har prøvet det og det hjælper virkelig hurtigt !!

  • #21   29. dec 2008 Drik du tre store shakes om dagen, lavet af 100gram druesukker, nogle bær, og sød mælk, så nægter jeg at tro at du ikke tager på

  • #22   30. dec 2008 3 ord..

    Test og deca


  • Marc E
    Marc E Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 104
    #23   3. jan 2009 Piller skal du holde dig fra du tager kun på hvis du spiser normalt. Spis sundt og ja resten kender du jo nok hvad din mor nu ville sige. men det er det eneste der virker

  • Anonym U
    Anonym U Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #24   23. maj 2015 Det er noget pis at folk siger: spis noget mere smør! og fedt!
    Det forkalker dine åre, og giver blodpropper.
    Og så siger folk: spis noget mere, bla bla bla..
    det er også bullshit!
    jeg er en pige på 14, som har kæmpet med at tage på. jeg vejer 36 kg, og er derfor meget undervægtig.
    Jeg har ikke en spiseforstyrrelse, men har ikke altid så meget plads i maven.
    Jeg kæmper med at tage på, jeg vil ligne de andre, have en "god røv" som alle de andre piger, når folk møder mig på gaden laver de store øjne, vender sig om, eller i værste fald råber ting af mig eller tager billeder af mine ben, det er sket adskillige gange at nogle snottøser råber stankelben efter mig, dem som er for overvægtige gør nar af en og kalder en stankelben, men hvordan ville de have det hvis man kaldte dem en fed ko? ikke godt!
    ingen skal behandles på den måde..
    og jeg/vi "slanke" mennesker bliver ligså kede af det når folk konfrontere os med det som når man siger til en overvægtig dame at hun er for tyk!
    jeg har ingen råd til dig da jeg selv kæmper med vægten, den her kommentar var bare til alle de idioter derude der ikke ved hvad personer som dig og mig kæmper med!
    -hav en god weekendt smiley


  • House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

    Emner: 6 Svar: 251
    #25   23. maj 2015 Anonym - Emnet er næsten 6 år gammelt.

    Folk der siger de ikke kan tage på er uvidende. Meget endda. Jeg var det selv for ikke engang et halvt år siden. Jeg har vejet de 60-65 i jeg ved ikke hvor længe. Jeg begyndte at træne og få mig et kalorieoverskud og efter 7-8 måneder kom jeg op omkring de 74-75kg.

    Anonym U, det er fordi du spiser mad der mætter i stedet for mad, med et stort kalorieindhold. Det også noget lort at sige at fedt forkalker blodårene. Det kommer helt an på om det er mættet eller umættet fedt.

    I "kæmper" ikke med en skid. I er bare for dovne til at lave en gang havregrød. I spiser måske en skål yogurt til morgenmad (hvis i overhovedet spiser morgen) 2 bananer til frokost og en pizza til aften og forstår ikke hvorfor i ikke tager på.

    Din krop er ikke SÅ avanceret igen. Kalorieoverskud - Tager på i vægt.

    Kalorieunderskud - Taber sig.

    Kalorie ligevægtsindtag - Holder vægten.


Kommentér på:
piller som jeg kan tage på af ?????

Annonce