{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
140 visninger | Oprettet:

Jojo
Jojo
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 145 Svar: 1.857

At stille træsko med godt samvittighed {{forumTopicSubject}}

https://www.msn.com/da-dk/news/other/fra-2027-vil-de-d%C3%B8de-blive-omdannet-til-g%C3%B8dning/ss-AA12ab51?ocid=msedgntp&cvid=f0554a611c4547f0a04fcd1939a99ad1

Jeg er helt med på ideen, selvom der går nok en par år, så vil jeg gerne støtte fremgang på lige fod som det sker i naturen.

For min skyldt vil jeg gerne ende som madspildt eller bio brændsel.
Hvordan vil du ende dit liv.

Kommentarer på:  At stille træsko med godt samvittighed
  • #1   24. sep Jojo den er jeg helt med på - den gode samvittighed har jeg altså stadig om jeg bliver til muld - biobrændsel eller andet smiley

• #2   25. sep Hvis der er penge på kontoen når jeg dør, så er det en dårlig ende.

• #3   25. sep Poly

Det er lidt uheldigt situation du er havnet ind kan jeg fornemme.

Allerede in 1952 i en lille by kaldet Zug, lidt syd fra Basel tilbragt jeg lidt tid i en fængsel, og her lærte jeg noget som har hjulpet mig hele mit liv.

Dine, eller rettere sagt dengang mine penge skulle altid kunne deles med mindst en person, og helst indenfor familien.

Kan godt være du kan bruge de hele, men det er ellers sjovt at dele

• #4   26. sep Min tro er lidt anderledes. Jeg tror på at krop og sjæl skilles ad ved døden, og jeg er lidt ligeglad med hvad der derefter sker med kroppen. Det er sjælen, der er vigtig, og den inkarneres i en nu krop når tiden er inde.

Det er en så vigtig del af mit verdensbillede, at det skal ingen prøve at ændre. Alle må tro hvad de vil.
    Dog synes jeg der skal være en vis respekt for lig. Jeg ved ikke rigtigt af hensyn til hvem, det er bare sådan jeg føler.

I bjergrige områder hvor man ikke kan grave, lægger man det afsjælede legeme ud til rovdyrene.

Kommentér på:
At stille træsko med godt samvittighed

x