{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
261 visninger | Oprettet:

Dropper AstraZeneca-vaccinen! {{forumTopicSubject}}

Dropper AstraZeneca-vaccinen!

https://www.dr.dk/nyheder/indland/brostroem-6-grunde-til-vi-dropper-astrazeneca-vaccinen

"Sundhedsstyrelsen besluttede i dag at droppe vaccinen fra AstraZeneca efter alvorlige, men sjældne bivirkninger.

Danmark har ellers 200.000 vaccinedoser liggende klar i fryseren hos Statens Serum Institut og mange flere på vej.

Men på et pressemøde i dag stod Sundhedsstyrelsens direktør, Søren Brostrøm, på mål for beslutningen, som han beskriver som "et svært valg"."

Så blev AZ vaccinen helt droppet og Johnson og Johnson vaccinen sat på pause i går, mens at Enhedschef i Lægemiddelstyrelsen Tanja Erichsen kollapsede og faldt ned på gulvet under den direkte tv udsendelse!

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2021-04-14-chef-i-laegemiddelstyrelsen-faldt-om-under-pressemoede

Retssager er på vej af folk som har fået alvorlige bivirkninger af AZ vaccinen ifølge medier!

Hele forløbet om disse uprøvede vacciner bekræfter hvad jeg hele tiden har sagt, at myndighederne ikke ved hvordan de vacciner virker på de vaccinerede!

Man har på verdensplan haft travlt med at producere vacciner mod denne helt nye virussygdom på under et år, og få det sprøjtet ind i folk, som et forsøg på at standse virussen!

USA har helt skrottet Johnson og Johnson vaccinen, og mit bud er at dette gør Danmark sikkert også!

Din mening?

Kommentarer på:  Dropper AstraZeneca-vaccinen!
  • #1   15. apr Ja, det er virkelig et dilemma at tage stilling til. Uha.

Sagen er at hvis man ikke havde haft så travlt med at fremstille vacciner, så havde sygdommen fået overtaget, og det havde været endnu værre. Mange flere havde fået permanente men eller var døde.

Man har været nødt til at droppe den sædvanlige fremgangsmåde med kun at sende vacciner på markedet der var gennemprøvede og sikre. Til gengæld er der brugt mange ressourcer på at analysere og opdage evt. skader i tide og reagere på dem.

Det er ikke så nemt at svare på, hvad man så skal gøre nu med alle de vacciner, der bliver i overskud. Jeg stemmer mest for at lade folk selv vælge, men det skal være i grundigt samarbejde med en læge.
    En anden mulighed er at forære de overskydende vacciner til lande, der ikke selv har haft råd at købe, men der synes jeg også det skal være i grundigt samarbejde med en læge, der kan vejlede og vurdere risiko.

Man skal ikke bare kassere de vacciner, for vi er altså truet af en ubehagelig og dødelig pandemi, som vil gøre mere skade end vaccinerne. På nuværende tidspunkt.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 9 Følgere: 226 Emner: 711 Svar: 8.895
    #2   15. apr Syntes at de skrottede vacciner skulle bruges i de betændte ghettoer som elsker at sprede deres sygdomme rundt i parken og omegn.

Skulle der ryge et par i svinget så fred være med det.

Men det som er endnu værre er at dem som har fået første stik med det lortevaccine er tilbage til 0 - da man ikke må blande de forskellige vacciner. Men hvor længe er den kasserede vaccine i kroppen? det ville være rart med den info. Men mit bud er nok 3 mdr. så man starter altså fra 0 - puha endnu et helt år med mundbæ og et DDR kort og et DDR politi som skal kontrollere om massøren også håndhæver DDR passet.

Vi må indse at alle ikke er vaccineret i år 2021 - nok snarere i 2022 August. Så vi må stadig til den tid rende rundt med en beskidt ble over kæften som det er bevist ikke har en skid effekt. Jerngrebet holdes, nye love som udfordre grundloven dukker op - bliver vedtaget og snart kan grundloven bruges som lokumspapir. Montreret er tomt på borgen for grundloven er sendt til Kommunekemi.

• #3   15. apr Nej, Polysl, de kasserede vacciner skal ikke bruges efter hvem vi kan lide eller ikke kan lide. Heller ikke i udlandet, det skal være lægeligt forsvarligt og frivilligt.
    Der er jo også behov nok til at vi skulle kunne komme af med dem.

• #4   15. apr Norge har nu også droppet AZ-vaccinen.

OT - min mand er modig, han blev for ca. 2 timersiden vaccineret med AZ - desværre kunne jeg ikke tale ham fra det, jeg håber bare, han ingen bivirkninger får.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#5   15. apr Alis

Selvmål....

Det er ikke forsvarligt at bruge vaccinen, men du har så ikke noget imod at den sælge til andre lande -

• #6   16. apr Polysl - hvis nu du koncentrerede dig om emnet i stedet for at angribe meddebattører så begik du måske ikke så mange fejl.

Jeg taler ikke om at sælge vaccinen men om at forære den til lande, der ikke har haft råd at købe tilstrækkeligt vacciner, og jeg pointerer at det skal være lægeligt forsvarligt.
    Der er fattige lande, hvor folk dør som fluer. Hele sagen om corona har hele tiden været at veje den ene risiko mod den anden. Der findes inden brugervejledning angående pandemi. Så hvad giver flest ulykker? Pandemien eller en usikker vaccine.
    Jeg forestiller mig at læger uden grænser ville være de rigtige til at vurdere, men overlader det iøvrigt til fagfolk.

Dit forslag derimod, at begynde at vaccinere med usikre vacciner i ghettoområder, og så skidt være med at der ryger et par stykker i svinget er derimod direkte uanstændigt. Danmark har råd til at sikre sig at alle får helt sikre vacciner, så vi behøver ikke at løbe nogen risiko.

Det samme kan man desværre ikke sige om fattige lande. De må veje den ene risiko mod den anden.

Forstår du det nu, eller skal jeg skære det yderligere ud i pap.

• #7   16. apr Annella, din mand er modig, for har der været alvorlige bivirkninger fremme i pressen, vil det altid ligge i baghovedet.

Hørte i dag i tv, at Angela Merkel også havde modtaget AstraZenica...

• #8   16. apr ja ja Madonna den ene høje politiker efter den anden bliver vaccineret med AZ, det meddeler pressen, men om det nu også passer, det tvivler jeg på, ingen får jo at se, fra hvilken ampulle fra hvilket firma, vaccinen bliver taget fra.

Ja min mand er modig, men han sgisme også stædig smiley ihvertfald føler han sig godt tilpas i dag, så jeg håber det holder ved, 2. vaccine får han den 21. maj.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#9   16. apr Alis

Du behøver ikke at skære ud i pap, da vaccinen ikke er fundet forsvarligt da flere lande har indstillet brugen af den - så den er så ikke forsvarlig - for lige at skære det ud i pap.

Vi skal hellere ikke som et forslag, at give den til frivillige, da man så frasiger sig evt. erstatning da den er givet frivillig.

Brænd det lort og kom videre - evt. vente til der er en mere forsvarlig vaccine som kan gives uden at der opstår mystiske blodpropper specielt hos unge sunde mennesker.

Man kan så i bagklogs klare lys give modstandere ret - da de allerede i starten af udviklingen var bange for at noget skrammel og dårlig udviklet vaccine blev brugt.

Sverige køre videre med skidtet - for ryger der nogle i svinget så opvejer det fordelen som de siger. Så er man godt nok afstumpet - men det er jo også det nye Mellemøsten hvor den enkelte ikke er så vigtig som flertallet.

Så når der vælter folk ind med blodpropper i hjernen så får de en hel masse savlende kørestols brugere. (note) husk at investerer i kørestol produktion.

For mit vedkommende så rager den vaccine mig - det er ikke aktuel selvom man skal vise en DDR attest for at få en latte - jeg tror jeg overlever uden. Faktisk kan jeg ikke se brugen af en DDR attest da jeg ikke gider det offentlige. Jeg nøjes med de udstillinger a litografier hvor jeg kender dem så fuck den DDR attest.

Jeg kan også vente med at rejse til det her Mette Fup show er overstået.

Tænk på hvor mange penge folk har sparet i det her show i mere end 1 år. det er milliarder - som også afspejles i hushandler som boomer som ind i helvede. Positivt da mange udbetaler mere end de ville gøre før det her Mette Fup Show.

Så rent økonomisk er det en fordel for den almindelige lønmodtager hvor deres bankkonti vælter rundt i penge. Personligt har jeg nok sparet omkring 100.000 kr, så hvis Mette Fup forsætter sin slingrekurs så spare jeg endnu mere.

Et stort tak til Mette Fup. HURRA HURRA HURRA.

• #10   16. apr Nej, man får ikke lov at se ampullerne, jeg fik jo PfizerBiontech, og bad om at se det, men de blander efter sigende op med saltvand, der er jo noget med de får flere portioner ud af det.

Men det var godt organiseret med masser af P-vagter o.a. personale, og meget venlige og imødekommende, og en stor hal, hvor de vaccinerede skulle vente de påkrævede 15 min..

• #11   16. apr Hvad om du smed alle de sure agurker ud, Polysl.

Vi er angrebet af en pandemi, og der er ingen nemme løsninger. Ingenting at gøre ville have endnu større negative konsekvenser.

Hvis nogen vil tage den az-vaccine frivilligt så må man have nogle retningslinier angående forsikring. Al lægehjælp er jo frivillig, men der udbetales forsikringer alligevel.

Og lad så være med at nedgøre mennesker, der har haft blodpropper. De har det hårdt nok uden at de skal udsættes for hån også. Det er dem, det er synd for, det er ikke dig.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#12   16. apr Alis

Jeg har aldrig spist en sur agurk, det er vist kun gravide der æder det lort.. Og jeg kan af biologiske grunde ikke blive gravid - så jeg har ikke noget at smide ud.

Nej - vi er angrebet af hysteri og forsigtigheds hysteri, som slet ikke ses når, der faktisk dør flere om året med influenza som også smitter af helvede til - som også er påvist senfølger a la Corona.

For mange år siden blev vores IT afdeling total affolket, da en mødte op med influenza - dog med en god mening om at færdiggøre et projekt. Her var der flere som havde smagsforstyrrelser, som rettede sig efter 3 mdr.

Dengang væltede det ind på hospitaler med folk som havde influenza - men ikke et pip fra regeringen. Faktisk var hele EU berørt hvert år med influenza. Ikke et pip fra regeringen - det var jo bare en influenza.

WHO har skrevet om det og man vurderer at mere end 980.000 dør af influenza, speciel EU er hårdt ramt hvert år. I Danmark pt. har vi ikke influenza, for det kaldes bare Corona så er den ged barberet.

Kommentér på:
Dropper AstraZeneca-vaccinen!

x