{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Vaccinepas {{forumTopicSubject}}

Så kan dem, som lader sig vaccinere, få et Vaccinepas og dermed få adgang til alt det, som er lukket ned, hvordan lyder det ?? - Jo, hvorfor ikke, et Vaccinepas og en lyntest, skulle give adgang til div. arrangementer og m.m.m..

Jeg synes det er OK, vi kan ikke blive ved med at være lukket ned - og dem, som har valgt ikke at lade sig vaccinere, det er deres eget problem, jeg kan kun se, at der i den forbindelse ikke er andre udveje.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaccinepas
  • #1   12. jan 2021 Jetset enig smiley

  • #2   13. jan 2021 Jeg er total ligeglad - jeg skal ikke vaccineres.

    En vaccinepas og en lyntest???

    Man opfordre netop folk til som har fået en vaccination ikke at tage en lyntest - da den vil påvise positiv. Så jeg ved ikke hvor klogt det er.

    Selv lyntest er som at spille roulette, nogen er heldig andre er ikke. Selv et par gamle sutsko kan påvise en positiv resultat.

    Hvis man vil bruge en masse ressourcer på vagter i det offentlige så må det være det - som sagt det rager mig. Jeg kommer ikke til at savne noget som helst offentlig kontakt, da det hele kan ordnes online.

    Koncerter, museer, udstillinger - hvad rager det mig? jeg kommer der ikke alligevel.

    Så lad os da bare dele Danmark op i flere a,b,c,d mennesker.

    Jeg har talt med en i Portugal på skype, at regeringen ikke tænker på at kræve vaccine pas - så i realiteten kan de stoppe deres pisgule fup vaccine op i et meget mørkt sted.


  • #3   13. jan 2021 Polysl, det var da et positivt indlæg #2 smiley

    Det er jo heldigvis også valgfrit vaccine eller ej. Men nej, din test vil ikke vise positiv efter vaccinen, hvor har du det fra ??


  • #4   13. jan 2021 Jetset

    Vaccine er en mild form for det man vaccinerer for, som når man får influenza vaccine, så kan det forekomme lettere ubehag - men det kan stadig påvises - da man faktisk får sygdommen bare uden de alvorlige komplikationer.


  • #5   13. jan 2021 Det er ikke sådan, jeg har forstået det. Vaccinen går ind og styrker dig ved, at hvis du bliver smittet, så nedbryder vaccinen denne virus. Men det vides ikke helt endnu, hvor længe du har den beskyttelse, nogen siger ca. 1 år, hvis du har fået 2 vacciner efter 3 ugers mellemrum. Det er ca kun dagen efter, vi kan få lidt ømhed, der hvor stikket er.

  • #6   13. jan 2021 Jeg tager den vaccine smiley

  • #8   13. jan 2021 Jeg er altid bekymret når jeg møde op hos lægen, for der står på døren: næste patient dør.

  • #10   13. jan 2021 Min mentale stabilitet fejler ikke noget - Så det ville da være spild af lægen tid, for han har sikkert travlt med at vaccinerer alle de hysteriske som har den her lille Corona snue.

    Jeg nøjes med min årlige influenza sprøjte som har virket i 5 år nu, og ikke haft noget som helst sygdom.

    Så den der Corona sprøjte gange 2, kan de stoppe op hvor det er mørkest.


  • #11   13. jan 2021 Alis C jeg har altid været et B-menneske så om det bliver en gentagelse betyder så ment ikke så meget og hvis jeg skulle død af at få den vaccine får jeg da fred og det gør i også smiley

  • #12   13. jan 2021 #7 - er du ikke vaccineret for noget ??

    Jamen, hvis hele DK's befolkning bliver vaccineret, så behøver Polysl og Alic C ikke at blive vaccineret, hvem skulle smitte jer smiley smiley smiley


  • #14   13. jan 2021 Jamen, i det øjeblik problemet ikke kun er dansk, så betyder det vel for de danskere, som ønsker at rejse ud. Skal vi ikke lige tage det første skridt ud af vores egen dør. Jeg tror ikke, at der er millioner i DK der har problemer med immunforsvaret - eftertanke, det er nok dem, som er døde med Corona.

  • #15   13. jan 2021 Dem der ikke kan tåle vaccine mod den lille snue, kan ikke løses, de må så bare blive inde i deres kælder med sølv papirhat på. De er alt for farlige at lukke ud i samfundet.

    Hvis de bliver inde i hele 2021 og kigger på Barneby på DR for 1000 gang, så vil de blive klar til at blive lukket ud i 2022 - men pas på fodgængerovergange - de er sgu farlige.


  • #17   16. jan 2021 Alis alle dine forbehold, de er til at få lange ...... af - skal samfundet Danmark tage hensyn til de få eller hva ?? - du er perfekt til det negative ved alt.

    Vent bare, du behøver slet ikke at koncentrere dig om vaccine, du har jo isoleret dig, så du bliver ikke smittet med noget, lad du bare det danske samfund om div. virus'er.


  • #18   16. jan 2021 Alis

    Vaccinepas....

    Folk skal have kørekort.
    Folk skal have et trucker kort
    Folk skal have et traktor kort
    Hunde skal have en vaccine pas
    Folk skal have en vaccine erklæring når de rejser til lande med krav.
    Flere lande har vaccinations krav

    Der er ingen tvang.

    Folk har deres frie vilje til at blive hjemme i deres kælder, eller få de papirer som er nødvendigt for at rejse rundt i verden.

    Hvis der bliver krav om at Portugal kræver Corona attest - så er det op til mig om jeg vil være surmulende og sige fuck dem - min ret - ,men så kommer jeg så bare ikke afsted.

    Så der er ikke nogen tvang - der er kun valg.


  • #21   16. jan 2021 Alis

    Nu tror jeg at folk er ligeglad med hvad andre mener, ikke baseret på alle de sølvpapirhatte dommedags artikler, men på et personligt grundlag.

    For dig personligt er der ingen fare, du kommer ikke ud så man kan ligeså godt spare serum på dig og alle andre som ikke kommer ud. Men lad være med at tro at dine online kø smitter når du får papkassen hjem.


  • #22   16. jan 2021 #20 Alis

    Hold nu op med det bavl om at det er frivillig tvang. Hvis man har lægelige anbefalinger til ikke at tage vaccinen så må man undvære.

    Masser af mennesker kan ikke rejse til lande som kræver en bestemt vaccine, fordi de får bivirkninger - det kan da ikke være landet problem. Skal de så begynde at lave attester om at de fraskriver sig ethvert ansvar?

    Hold nu op med det flueknipperi.

    Du skal være en smule mere syg, før at samfundet stiller en helikopter til din rådighed når du vil flyves til Spanien og bæres i guldstol ned til stranden.


  • #24   16. jan 2021 Alis

    Folk er også blevet hundesyge af influenza, har selv prøvet det, med tilstødende lungebetændelse - for mere end 5 år siden.

    Selv en forkølelse er folk blevet hundesyge af, ja selv en snue.

    Ifølge min læge så er der ingen bivirkninger med en influenza vaccine som gør at man ikke får snue, influenza, lungebetændelse eller andre småting. Et mega gennemtestet vaccine.

    Jeg her endda været sammen med smittede med Corona - jeg er stadig i live uden så meget som en snue.

    Problemet er at det stort set kun er folk med et dårlig immun forsvar som bliver smittet, samt at de har mange andre luftveje sygdomme.

    Hospitaler holder kæft med at lave en liste over de døde og hvilke sygdomme de havde i forvejen.

    Ikke en kæft er død alene af Corona - det hedder altid med. - så er den hellige kæft bevaret.

    Det skal ikke undre mig at en som dør i et trafikuheld med corona ryger over i kategorien død af Corona. Folk skal ikke gå i panik over at der nu er en afrikansk og i morgen er der en fra hulabulla land og så videre....Jeg er dødtræt af det hysteri og jeg er ikke den eneste - vi ser det med grydelåg og gryder foran borgen.

    Og jeg tror ikke at folk er så dumme at de tror på alle de sølvpapirhatte teorier, men går ind på SSI og danner deres eget billede - selvom SSI jo er statens panik apparat.


Kommentér på:
Vaccinepas

Annonce