{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Undrer det nogen? {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/camilla-plum-lukket-ned-af-myndighederne/8177793

Dem, der har fulgt Camilla Plum og hendes tv-udsendelser tilbage, kan vel næppe undre sig over sundhedsmyndighederne skrider ind, pga hendes manglende hygiejne?!

Man kan kun undre sig over, at det ikke er sket noget før...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undrer det nogen?
  • #1   25. jun 2020 Hun er bare en dejlig gammeldags kogekone - hvor hendes madkunst er glemt af hipster og andre som elsker Imam tærter og andet skrald som takeaway.

    Folk skulle fandme kigge på deres eget køkken hvor mange skære grønsager sammen med kød uden at rense det.

    Mange hykler løs til den store guld medalje og glemmer at kigge indad.

    Folk køber glædeligt hurtig mad fra køkkener som hvis man selv fik selvsyn så ville man løbe skrigende væk. Der har efterhånden været utallige sager forskellige steder med de rene bakterie bomber. Men det er nemt og hurtigt og det koster kun en uge på tønden hvis man er uheldig.

    Hvis jeg var politiker så ville jeg lave en lov om at alle som køber mad fra køkkener skulle have en rundtur i køkkenet før de køber - det kunne fandme luge gevaldigt ud i deres svineri.


  • #2   25. jun 2020 #1

    "Folk skulle fandme kigge på deres eget køkken hvor mange skære grønsager sammen med kød uden at rense det.

    Mange hykler løs til den store guld medalje og glemmer at kigge indad."


    Ingen i min omgangskreds skærer grøntsager sammen med kød, du må kende de forkerte mennesker!!!

    Det Plum har vist på tv, indikerer at hun er et stort sv*n mht. tilberednngen af madvarer, for at sige det som det er...


  • #3   25. jun 2020 Jeg er også når der skal laves mad lidt hys så ja det er ok at hun må lukke.

  • #5   25. jun 2020 Nu elsker jeg gårdbutikker hvor man ikke køber en kylling som en idiot har bræet over for at gøre den til halal -

    Jeg elsker det landlige køkken som jeg fik snerten af da jeg som dreng var på sommer ferie i 4 uger på en gård. Her smagte flæskestegen anderledes - her kunne man få lov til at hakke hovedet af høns. Med til slagtning af større dyr.

    Men folk skal da bare blive ved med at købe deres pumpede lort i supermarked - 5 kyllinge skrog for 100 kr i Bilka. Den her fra jord til bord er helt væk fra unge i dag som tror at kakaomælk kommer fra brune køer, og æg som man plukker fra en ægplante. den gamle kogekunst er ved at blive arkiveret til fordel for karl smart mad som kræver at der er en pølsevogn i nærheden bagefter.

    Rottefødder i en skum piskes af sperm fra en okse. Folk siger: Jeg spiste på en meget fin restaurant til flere tusinde kroner og var lige så blank i maven som da de kom ind. Jeg kan godt se det som kunst men som noget man bliver mæt af, så skal man ikke komme de steder. Har spist på de fleste store steder i Danmark og jeg er ikke imponeret andet af selve udførelsen og det visuelle - men jeg ser ikke det som et parameter mere som et minus når man er lige så sulten som da man kom.


  • #7   26. jun 2020 #5

    Du må lige forklare, hvad dine udgydelser har at gøre med Camilla Plums hygiejniske standard og nedlukningen af uhumskhederne at gøre?!

    "Rottefødder i en skum piskes af sperm fra en okse"......???

    Bortset fra at dit ordvalg er lige så svinsk som Camilla Plums køkkenhygiejne.


  • #8   26. jun 2020 tja..skriveriet løb lidt løbsk for mig...

  • #9   26. jun 2020 Jeg har aldrig brudt mig om Plum’s “skærmydsler” som ex.vis da hendes datter dansede barfodsfandango i bolledejen.
    Hende og cirkusklovnen Elbæk ville udgøre et perfekt match smiley

    Hvad angår Polysl og hans sprogbrug er jeg stor beundrer af hans evne til at omforme ord til en malerisk situations beskrivelse smiley


  • #10   26. jun 2020 #9

    Ja, du ret, den tanke har ikke streifet mig, Elbæk g Plum vi være et perfekt match, og måske kunne de finde et bofællesskab i Christiania, der ville passe. smiley

    Mht sprogbrug, så bare vent, der bor vist en havnearbejde og en borebisse i os alle, selvom vi kan jo opføre os pænt offentlige steder, det har pastoren ikke kunne lære Polysl, og jeg nok ville fortrække at følges med en fra de grupper, fremfor ovennævnte. smiley smiley


  • #11   26. jun 2020 Madonna...du skal nok opleve ironi på et eller andet tidspunkt.

  • #12   27. jun 2020 Live fra Bremen lavede en sketch over fru Plum.
    Det skulle forestille at være suppe, og for at give den lidt ekstra god smag, måske amami, så pissede de og spyttede i gryden.

    Godt kællingens restaurant er lukket ned.


  • #14   27. jun 2020 tja...Brødrende Prise serverede også dårlige østers til gæster som blev syge, de mente de bare var simulanter og slog det hen som i Gyldenkål hvor man simulerede sygdom for at slippe for regningen.- så er der igen en sag hvor 20 gæster bliver syge af østers som var inficeret af Novovirus - så jeg kan dårlig forstille mig at 20 gæster tænker på Gyldenkål.

    Så det er vist ikke kun Plum som det er gal med, som man i flere år har kunne læse på EB om mange steder med enten dårlig mad eller dårlig hygiejne.

    Da jeg var barn var der ikke den store fokus på køkken hygiejne og sjovt nok ikke en kæft blev syge.

    I dag kan folk blive syge af det mindste.

    Spelt forældre pakker poden ind og beskytter, og gør dem sterile igennem barndommen og når de som voksen møder en lille baksille så bliver de syge. De har slet ikke erkendt at baksiller er nødvendigt i barndommen til at modne deres immunforsvar. Så i realiteten opfostre man pivlinge som ikke kan tåle lidt modvind.


  • #16   28. jun 2020 Jeg så et billede af Camilla Plum hvor hendes fødder var så ulækre med lange sorte negle at jeg var ved at brække mig, Fedtet hår og en hud som en arbejds mand der havde været på havearbejde hele dagen. Føj.
    Jeg er dog ingen tilhænger af steriliseret mad, Der skal nogle baktusser til at opbygge et immunforsvar men så svinsk som i det beskrevne, der sætter jeg grænsen,


  • #17   28. jun 2020 Kisser

    Jeg har også set billeder af dronningens fødder,hvor man har tilkaldt en bilmekaniker med en vinkelsliber.


  • #18   28. jun 2020 #17

    Totalt irrelevant kommentar, da Dronningen er mig bekendt ikke hverken er tilbereder af føde i tv eller andre steder.


  • #19   29. jun 2020 EJJH---- Polysl der kom du vist lidt langt ud.

Kommentér på:
Undrer det nogen?

Annonce