{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Flok immunitet {{forumTopicSubject}}

Tanken med denne strategi er, at man skal gå efter det, som kaldes ”kontrolleret flokimmunitet”. Kort fortalt: Man må satse på, at så mange danskere smittes med corona-virus, at danskernes i vidt omfang bliver immune over for sygdommen. Vel vidende, at smitten vil koste mange menneskeliv.

Det er Mette Fup's plan.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flok immunitet
  • #1   8. apr 2020 Jeg synes nu Mette F gør det udmærket.

    Jeg véd ikke rigtig med den flokimmunitet, for jeg bryder mig ikke om at tænke på dem som mister livet i købet.

    Samtidig så muterer denne virus sig jo også, og så er man lidt lige vidt.

    Når man åbner op, så må man gøre det meget kontrolleret, altså så alle stadig beskytter sig så meget som muligt.

    På et tidspunkt kommer der jo en vaccine, og så må vi se.

    Som en sygeplejerske fra New York fortalte, så opfører denne virus sig uforklareligt. Patienter ses i bedring, og pludselig 10 min. senere er de døde.







  • #2   8. apr 2020 Polysl.

    Du har fået noget galt i halsen, det er ikke regeringens politik at få flokimmunitet der kræver at 60% bliver smittet.
    Se i stedet til Sverige hvos Løfven og hans sundhedsdirektør, går efter det. - Skolerne er åbne, restauranter og cafeer og så videre.

    Jeg er godt klar over du ikke kan fordrage regeringen, men vær nu seriøs for fanden.


  • #4   8. apr 2020 Man skal ikke være bange, for det nytter intet. Jeg er ihvertfald ikke det mindste.

    Man skal bare være påpasselig og tage sine forbehold, ikke kun for ens egen skyld med især andres.

    Jeg tror det ville ha' været mere klogt at vente til 14 dage efter påske med at åbne op, for det lader til at det gode vejr, samtidig med påskefrokoster, ferie i sommerhus, er noget som flere går meget op i, og når sprutten går ind, så går forsigtigheden ud.



  • #6   8. apr 2020 Nej, frivilligt skal det ikke være, enten gør man det, eller ikke.

    Hvis det er frivilligt vil der ikke komme nogen, og så har man bare spildt en masse tid, penge, resoursser som kunne være brugt bedre, lidt senere.





  • #7   8. apr 2020 Cris7 netop regeringen gør det godt - jeg er dog af den mening at folketinget står sammen og jeg er nu heller ikke bange for den virus - men vi skal jo bare tænke os om og respekter hinanden smiley

  • #9   8. apr 2020 Ingen er tvunget til at sende deres børn i skole, for vi har ikke en skolepligt - men en undervisnings pligt - så forældre kunne i realiteten selv undervise deres børn ud fra retningslinjer fra undervisnings ministeriet.

Kommentér på:
Flok immunitet

Annonce