{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Virus
  • #1   18. mar Det var da en sød Virus smiley

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 9 Følgere: 210 Emner: 565 Svar: 7.393
    #2   18. mar Ny forskning i prutologi har påvist at Corona også smitter via prutter. Jeg håber at Mette Fup informere nationen om den nye opdagelse. Der er behov for en ny lov om at folk ikke må prutte i nærheden af andre mennesker - overtrædelse vil blive straffet med fængsel - og hvor kosten består af nyslået græs. Dem som efterfølgende ikke overholder loven vil få banket en korkprop op i røven - og skal til kontrol hos en tilsynsværge hver 3 dag for at sikre at proppen ikke er fjernet.

• #3   19. mar #2
    Du er dum at høre på!

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#4   19. mar Nu når folk er indespærret pga. Corona.

Det er nu dag 3 uden fodbold i flimmerkassen. Jeg fandt en kvinde i sofaen ved siden af mig. Det var åbenbart min kone, hun virker sød.

I går nøs jeg i banken. Det er første gang, jeg har fået så meget opmærksomhed fra bankens side.

Kinesiske forskere har nu identificeret patient nul til coronavirus. Hans navn var Ah-Chu.

Bare rolig, coronavirussen er snart ødelagt. Den er jo 'made in china'.

Siden alle er begyndt at vaske hænder har barens peanuts mistet smagen...

• #5   19. mar

profilbillede
  • Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#7   19. mar Glæde hos de gamle - som EB skriver - har Dexter Gordon doneret 8000 ruller lokum papir til de ældre så de kan få tørret røven..

Så nu står man over for et problem hvem der er mest trængende.

Hvis man er mere end 1.1 million over 65 år og kun koncentrer sig om de på 70 derover - så bliver den en kamp i både rullestol, stok, og de 4 hjulede med elmotor.

profilbillede
  • #8   19. mar Polysl, er du dum smiley smiley smiley smiley smiley

Kommentér på:
Virus

x