{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Jeg tror jeg er smittet af Corona virus....
  • #1   27. feb 2020 Markgreven

    Kan du ikke fjerne (+) for som EB.dk kan man ikke læse hvad du har ornamenteret. smiley

    Man kan også læse at det ikke er til at opdrive håndsprit.....Pyt så bruger jeg bare min Cognac fra 1920 - så kan man virus sikre sig både udvortes og indvortes. Jeg skal her på min vinkælders vegne takke for den mulighed. Når jeg så er total sprittet, så går jeg udenfor og ryger en Corona cigar. Dem fra Cuba gemmer jeg lidt, som er købt i Lissabon på Cafe/bar Rue D. Pedro V. 89/91- lidt ulovlig, men det tager man ikke så tungt i Lisabon.

    Hvis der så kommer en Cuba virus så har jeg både cigarer og Cubansk rom.

    Jeg vil ikke anbefale at man hælder håndsprit eller Cognac på sit tastatur - man gør bare som mig, tager det med i bad - for rigtige mænd har jo et vandtæt tastatur - når man sidder og arbejder og drikker sodavand eller en øl og spiser hvad man lige har ved hånden.


  • #2   27. feb 2020 Markgreven jeg tror på det sidste da jeg kan tale med erfaring smiley

  • #3   27. feb 2020 Polysl jeg nøjes med håndsæbe smiley

  • #4   27. feb 2020 Leon

    Så skal du være kommunal ansat for der er der håndvaske overalt.


  • #5   27. feb 2020 Polysl der fik du mig til at storsmile da jeg udmærket forstod din tale smiley

  • #8   29. feb 2020 Måske skulle han isolere sig nede på bodegaen...? smiley smiley smiley smiley

Kommentér på:
Jeg tror jeg er smittet af Corona virus....

Annonce