{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

Pruttepude {{forumTopicSubject}}

Et britisk firma har udviklet en pude som kan absorberer prutter,

Der skrives at så kan man bare prutte løs - så kender de ikke mine prutter som ikke alene stinker men er som elefant trut.

Der står så ikke noget om at der er indbygget lyddæmper.

Nå væk med det sjove så kan det være en hjælp for folk med tarmproblemer som er nød til at trutte løs.

Men når man så rejser sig fra puden så sidder den i undertøjet, men det har firmaet også tænkt på med undertøj som er lugt absorberende

Hvem er det som siger at man ikke kan både blæse og have mel i munden.

Kommentarer på:  Pruttepude
  • #1   15. okt Ja Polysl for dem der har problemet vil jeg mene at sådan pruttepude er velkommen og ja det skulle ej heller være sundt at holde på sin prut

• #2   16. okt Der kommer med jævne mellemrum gode historier om dette emne og jeg synes stadig at den med fløjten var den bedste.
    Fløjten placeres ml. balderne og kan købes i flere varianter fra den højeste piften til det dybeste elsdyr brøl.
    Forestil dig hvor mange flotte piger der har vendt sig om til lyden af en pifteprut
    Den mest solgte var den der lød som dyb snorken og blev anbefalet til brug i off.transport.
    Skribentens egen favorit var den der lød som en and og fik tilhørerne til at glo efter rapanden.
    Lugten kunne den ikke gøre noget ved, men historien var sku morsom i sig selv fordi den satte gang i forestillingsevnen hos folk

• #3   16. okt Flyt til Kalundborg -- efter sigende kan man der prutte alt det man vil. intet kan overgå deres nye anlæg i byen ---

• #4   17. okt Jeg nøjes med at prutte om prisen

• #5   17. okt Moppe-sandaler - go ide, måske jeg skulle lave mig et par. hæhæhæ

• #6   17. okt De må være perfekte, når flisegulvene skal vaskes

• #7   17. okt Ja det er faktisk en skide go ide, bare lettere fugtige, og så futte lidt rundt engang imellem. de katte smider jo nogen hår. - det gør jeg, i morgen skal jeg på indkøb. for jeg vil lave mad til dem søndag --- Avocado-suppe. det er jeg nemlig go til, og så skal vi have Norsk Laks. dampkogt i ovnen med Hvidvin og Dild. dertil små kartofler, vendt i Honning, det er nemlig guf. Og så den bedste hvidvin fra Tenerife. intet er for godt til de to rare venner.

Kommentér på:
Pruttepude