{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
273 visninger | Oprettet:

Ronald G
Ronald G
Online Tilmeldt:
20. dec 2015
Følger: 9 Følgere: 30 Emner: 39 Svar: 2.055

Solen skinner {{forumTopicSubject}}

Ja det gør den . fra en skyfri himmel 33 gr. og det er sundt. derfor denne kategori.
Vi har et helt utroligt klima. jeg vil ikke sige eftersommer. for her kører sommeren jo bare videre et stykke tid endnu. og alt blomstrer. det er dejligt, undtagen min ene cannabis plante. den ser ud til at være gået ud.
Men nu efter Bente ikke er mere. så skal jeg jo heller ikke bruge den .
Et år for noget siden . sad vi da ude på vores balkon Juleaften, med Rapand på bordet. og vi sad i korte ærmer, for det var varmt. - det forventer jeg faktisk også i år. med det vejr vi har.
og så mangler jeg selvfølgelig et billedet af det. men sådan var vore udsigt.

Kommentarer på:  Solen skinner
  • #1   3. sep Mer global opvarmning....

• Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

#2   3. sep Og kolde Øller Tak.

• #3   3. sep Syntes at global opvarmning ikke skal gælde EU, men også Afrika, joken er at de har store læber fordi de siger puuuuuha det er varmt.

Og de har ret - så det lorteland gider jeg ikke, så hellere ned i Muslimistan hvor de har air konditions overalt.- Hvis man vover sig ud i ørknen så er der kun kamelens hale som virker som en luftfrisker - nogle gange.

• #4   3. sep Solen skinner også hos os i Berlin meeeen vi har 'kun' 28 grader, desværre er der ikke ret meget, der blomstrer, træer og buske mister allerede deres blade, og dem der sidder på træerne endnu er allerede i efterårets farver, vi har ikke haft mere end et fingerbøl's regn siden april.

Skønt billede Ron - det får mig til at tænke på dengang, vi boede i troperne, vi fik godt nok andesteg juleaften, vores juletræ var pyntede palmeblade, dem havde jeg pyntet med hvide og røde sløjfer .

• Evse
    Evse Tilmeldt:
    aug 2018

Følger: 13 Følgere: 4 Svar: 2
    #6   3. sep Hvor står der hvad kategorien hedder ?
    Sundhed eller ?

• Ronald G
    dec 2015

#7   3. sep Ja sundhed . jeg skulle bare skrive et eller andet. så hvorfor ikke sundhed.

• Evse
    Evse Tilmeldt:
    aug 2018

Følger: 13 Følgere: 4 Svar: 2
    #8   3. sep

• #9   3. sep ja dejligt med sol dog ikke for meget

• Ronald G
    dec 2015

#10   4. sep Gudskelov og Tak --- fordi der endnu er noget vi menneske ikke bestemmer. Men det kommer nok også en dag ---- til den tid er jeg her nok ikke mere.
    Men hva, jeg ønsker jo også at Menneskeheden bliver udryddet -- Der kommer nok nogen efter os, som der har være så mange gange før.

• #11   4. sep Jamen, solen skinner også her, det er det skønneste smukkeste vejr, og så kan vi tænke, arbejde og stortrives i det også, lækkert uden at svede herligt

• #12   4. sep Var en tur i Helsingborg igår med min søster, skøn sejltur med færgen, solen skinnede og der var masser af tilbud i butikkerne til halv pris og kursen er jo så lav at vi yderligere fik alt til 70% af det nedsatte. Dejlig frokost ude med frisk presset appelsinsaft til, kosmetik blev fratrukket moms, det har vi ikke prøvet før. Retur til Kronborg og i bil hjem af den smukke strandvej....dejlig dag.

• #13   5. sep Elizabetta - det var da bare en win win tur - og det er lige så herligt vejr i dag, vi må suge det sidste til os

Kommentér på:
Solen skinner