{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

JETSET. {{forumTopicSubject}}

Ja Jetset min gode bloggerveninde da jeg læste din blogs om rosiner kørte jeg fluks op og købte en posefuld der er ting vi glemmer på vores ældre dage de små ting der kan gøre dagligdagen en smule lettere og ja det blev også til en vandmelon som skal nydes her i varmen selvføleligt lagt i køleskabet i går smiley


Kommentarer på:  JETSET.
  • #1   8. aug 2018 Ja, vandmeloner, hvor er de skønne, iskolde og så har de fundet ud af at dyrke dem uden alle de sorte kerner, jeg går også til den, Leon, vi bliver bare så sunde smiley smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 331 Svar: 3.288
    #2   8. aug 2018 Oh ja, vandmeloner. Mums, det er har jeg også spist idag. Det er skønt i varmen.

  • #3   8. aug 2018 Jaaaa der var ikke mange kerner i sådan melon smiley

  • #4   9. aug 2018 Jeg havde ellers en beslutning om, at jeg ville prøve at lave sprængt kyllingebryst, babymajs med timiansmør, men jeg orker det ikke alligevel, jeg drikker en kande isvand med citron i stedet smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 331 Svar: 3.288
    #5   9. aug 2018 Har det ligesådan. Har ikke lyst til at spise ret meget.
    Lige på nær at jeg lige nu spiser en bakke fantastisk danske hindbær. Uhm.


  • #6   9. aug 2018 Ja, det er altid dejligt med frisk frugt, der er koldt, men skulle det ikke blive skybrud senere på aftenen, det ville være noget så dejligt, vi trænger så meget til vand smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 331 Svar: 3.288
    #7   9. aug 2018 Ja, men ikke skybrud. Vandet kan ikke synke ned, men flyder ovenpå.

    Vi trænger til en uges stille regn.


  • #8   9. aug 2018 Ja, det må du nok sige. Jeg synes ikke at have oplevet en sommer som denne lige siden slutningen af april og det er ikke slut endnu, det bliver lige så varmt i næste uge, jeg tror, jeg vil flytte til Anaktisk, der skulle faktisk også være yderst spændende og det skal nok være inden den smelter, jeg har en kollega, der har været der, en oplevelse for livet siger hun, så fantastisk at gå på isen blandt pingviner og alle mulige andre dyr, alene sejlturen dertil, var en oplevelse i sig selv, det tror jeg på smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 331 Svar: 3.288
    #9   9. aug 2018 oj ja, det lyder fantastisk.

    Sidste år var en veninde på Grønland, hun sendte et fantastisk kort hvor billedet var eet hun selv havde taget. Det var en dyr tur som hun havde sparet sammen til længe, men også helt uforglemmelig.

    Da jeg så billeder efter hun kom hjem, ja det var helt betagende smukt.


  • #10   9. aug 2018 Ja, min kollega og kæreste havde også sparet sammen til denne tur og bagefter var de på rejse op gennem Argentina, helt uforglemmeligt og jeg har også set billeder, det var bare så ubeskriveligt det hele og alle pengene værd, det tror jeg på smiley

    Grønland er også storslået ubeskriveligt - det skal også opleves smiley


Kommentér på:
JETSET.

Annonce