{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
169 visninger | Oprettet:

Jojo
Jojo
Online Tilmeldt:
31. dec 2021
Følger: 5 Følgere: 8 Emner: 101 Svar: 1.158

The Triple {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ikke bare fanges i en nationalitet og idag var et særligt dag bland de mange hvert år.

Vinegaard vand in Paris, flot klaret og 3.7 million rigere foran mange Danske fans.

Max Verstappen, Holland vand Formula 1 løbet in Frankrig, vinder beløbet er ukendt for mig.

Brooke Henderson fra Canada vand hendes anden Major golf turnering med et side gevinds på ca. 8 million kr.

Dersom jeg holder med, og er næsten en med alle de nationaliteter var det et særdeles godt dag for mig.

Nu har vi i fællesskab med fruen lige set det sidste af VM in atletik, sikker en dag smiley

Kommentarer på:  The Triple
  • #1   24. jul Jojo glæde er en dejlig ting - så lad os glæde os sammen smiley

• #2   24. jul jo jo og finalen i Dart spilles i aften.

Dart er fascinerende at se på

• #3   25. jul Hvis der er noget, der ikke har min interesse, så er det sport smiley og det på trods af, jeg selv er sportslig.

Nå ja jeg kan da tilføje den sidste sportslige begivenhed, jeg har brugt min kostbare tid på at se, var i 1992 i vm i fodbold da Danmark vandt mod England, dengang boede vi i England og havde vidunderlige naboer. Den ene nabo ringede på hos os, lige inden kampen begyndte og spurgte om det kom til slagsmål hos os i aften uafhængig af, hvem der ville vinde. Det gjorde det heldigvis ikke smiley

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#4   25. jul Brok

Jeg så Fellon Snamrock vinde in kvinde darts VM for første gang.

Jeg vidste at McG skulle spille senere men vi valgte en film og tidligt i seng.
    Men ellers følger jeg meget med i Dart

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 10 Følgere: 235 Emner: 879 Svar: 11.173
    #5   25. jul Syntes at golf er fascinerende....

• #6   25. jul #5
    polysl

Syntes at golf er fascinerende....

Det glæder sikkert jojo at høre - her et et billede af ham i golf-aktion

profilbillede
  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#7   25. jul Puuha Annella

Godt er godt nok langt til siden jeg kunne ligge mig ned på den måde, og så er der ikke ret meget pust tilbage smiley

Men det glæder mig at jeg selv i min unge alder stadigvæk er en habil golfer.
    40 år erfaring kan godt bruges til noget smiley

• #8   25. jul jo jo, helt sikker på en plads som ekspert på tv 2 sport

Kommentér på:
The Triple

x