4.921 visninger
|
Oprettet:
Steroider {{forumTopicSubject}}
Hej. Har tænkt på at begynde at tage steroider. Hvilke er bedst at tage? Hvad er forskellen på at sprøjte og tage piller?
Er der noget jeg skal tænke på inden jeg tager dem?
Ved ikk så meget om det
okt 2007
Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.021
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 17 Emner: 285 Svar: 2.077
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 31
sprøjten i røven og så sker der noget.
at tage sådan noget er jo til grin, man kan sagtens blive stor uden det lort. tag noget protein et par gange om dagen og så skal din overarme nok komme til at ligne Jay Cutler's
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 121
feb 2007
apr 2008
feb 2007
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 164
Er det det her du snakker om?
http://www.steroids-pharmacy.com/decabolic-p-45.html
feb 2007
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 19 Svar: 90
feb 2007
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 54 Svar: 934
plus du blir bar stor , men dine muskler kan ikk holde til ret meget altså du blir træt i løbet af 5-10 min hvis du tar krudt ,
DON'T do that
feb 2007
apr 2008
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 312
feb 2007
men , dig om det . dit liv
feb 2007
feb 2007
Passer sku ikk at man ikk kan en skid. Kender en der tager det, og han er mega stærk
feb 2007
det skader MEGET mere end det gavner
apr 2008
feb 2007
men han kan kun halvt så meget som en der træner normalt og som er lige så stor ,
plus, kan godt være han er stærk , men hvis du prøver sætte en anden ved siden af ham der kun er halv så stor og de lægger arm, så vil jeg vædde 500 spir på at ham den halv store vinder ,
men prøv at google det , og spørg på forskellige trænings sites osv ,
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 861
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 111 Svar: 928
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 290
Et skud før træning? Hvad snakker du lige om?
og så 100,- pr ml? Hvem er det lige du prøver at tage røven på?
apr 2008
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 424
apr 2007
1500 kr. for 15ml Deca Durabolin? Du er godt nok blevet snydt.
Til topicstarter:
Tør du virkelig benytte dig af råd, som folk på et ungdomsforum giver dig angående brug af AAS? Så er du virkelig for dum.
Læs om tingene i 6 måneder, så ved du måske nok til at begynde på kur.
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 340
Men jo prøv på den naturlige måde først, prøv at gå ind og se dette link, han har gjort det uden og tilmed tabt sig fra 138 kg til 98.
http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=6199
feb 2007
http://baboom.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=1979
apr 2007
Det er sjovt hvor folk får sådanne myter fra. Det siger lidt om hvor meget de har sat sig ind i tingene.
Man skal ikke udtale sig om noget, medmindre man ved hvad man taler om.
"Du får lille pik"
"Dine muskler bliver kun større, ikke stærkere"
"Du dør"
feb 2007
feb 2007
mar 2007
Men pas på gyno, du kan begynde at udvikle bryster hvis ikke du også tager anti østrogen.
apr 2007
Læs nu mine indlæg ordenligt.
Jeg ved skam en hel del om emnet
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 424
mar 2007
jan 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 106
feb 2007
Hvilkien slags brugte du?
feb 2007
Hvorfor tror du?
jan 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 106
Fordi man vil se fremskidt, der skal ske noget.
Hvorfor går du i sol? Det er da også pisse farligt.
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 23 Svar: 338
meld dig ind her og læs om det først
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 20
aldrig kør deca alene, og 1500 for 15 ml er for dyrt. ska ned på 50-60 kr pr ampul med 2 ml
og hvis du skal køre deca så kør det sammen emd noget test.
pillerne er langt mere skadeligt for lever og nyre.
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 240
87 31 14 48
Han sælger billigt krudt.
apr 2007
Det giver det et dårligere ry end det i forvejen har.
apr 2007
Steoider ER farligt, og det kan give varige mén, som måske aldrig går væk. Derfor er det dumt at begynde på uanset hvad. Nu er der sikkert mange som siger at man bare skal sætte sig ind i tingene inden, og derefter tage sin jomfru kur. Det er stadig dumt - for man ved ikke hvordan ens psyke vil reagere på det.
Så lad os lukke emnet - og slet ikke begynde at diskutere priser.
Dennis R:
"Deca er for at blive større
Test er for styrken ja..
Og fuck det der med 25..
Jeg er 18... så du kan ta dt når du har lyst!"
Hvis jeg postede dette på et forum for mere erfarne AAS brugere vil de le af dig i timevis. Alt hvad du har sagt i det her topic er forkert - og det er synd det måske går ud over uerfarne unge.
apr 2007
apr 2007
Synes godt nok at det er ærgeligt at i får jeres indlæg til at lyde opfordrende til brug af de ulovlige præperater.
Måske i er nogle af de få, som kan holde til det uden de store problemer - men der findes folk som f.eks. får gynækomasti, bliver sterile, ikke har nogen naturlig testosteron produktion, og måske ender med at blive psykotiske.
Er alle disse bivirkninger værd at tage chancen for? Ja - det er op til den enkelte person, men man skal ikke opfordre til det på nogen måde - selvom der er rigtig mange som benytter sig af genvejen til de større muskler.
"Ja, men der findes altså mange piller som gør at man undgår de bivirkninger"
Der findes en del præperater ja, men tvivler på at folk gider at sætte sig ned og nærstudere medicinet inden de bruger det - og derfor kan det ende galt.
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 69
apr 2008
mange sider i kørestol og alle deres ting er kroppen er smadret resten af livet og når du tager steoider vokser din lever og dit hjerte og det gør du dør som 50 årig ca. bodybuilder som tager noget bliver aldrig VILDT gamle.
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 42
SÅ DROP LORTET ..
apr 2007
Jeg er enig - og har også selv benyttet AAS, men derfor skal i stadig ikke få det til at lyde ufarligt - for det er det sq' langt fra. Nogen er mere uheldige end andre på området.
Det er ikke for sjov at det er ulovliggjort.
apr 2007
apr 2008
apr 2007
apr 2007
Hvem siger også at man skal vælge nogle af delene?
Det er da bedre at kunne holde sig helt væk fra narkotika og AAS - Men det er der desværre ikke ret mange som kan pga. folk som snakker åbenlyst om hvor ufarligt det er og hvor billigt det kan gøres på lettilfængelige forums
Og nej - jeg har intet imod Bodyhouse, da største delen af de aktive brugere derinde på ingen måde opfordrer folk til det. De fortæller dem at de skal læse om stoffet inden, og kende alle konsekvenser samt lære hvordan ens krop reagerer på det forskellige medicin vi fylder os med.
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 42
http://www.youtube.com/watch?v=rBBWMRRWOrM&feature=related
apr 2007
Greg er psykisk syg siden at han kan fylde sig med synthol i sådanne mængder.
Det han fylder i sin krop er ikke steoider - men en tyk væske som udelukkende gør musklerne større. Det er meget farligt - og utroligt at han er så dum.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 192
tror ikke ligefrem det er smart at tage steoider, tjek nogle af de tildligere kæmper der har taget det de lider under det i dag, du kan evt. finde filmklip med det på youtube.com
det er ikke et fedt valg, jeg ville lade vær hvis jeg var dig...men det er jo self dit valg...
apr 2007
Du kan ikke sammenligne steoide brug og at farve hår (eller solarie for den sags skyld).
Steroider giver belastning på en stor del af kroppen - og kan også skade psyken.
Hvorfor bliver i ved med at diskutere? Det er jo faktum at det er farligt - i både små og store mængder, men det er forskelligt hvordan ens krop reagerer.
Desuden skal i ikke forbinde steoide brug og Greg Valentino - han bestod af 80% synthol, som ikke er et steroid men en form for olie, læs nu forhelvede indlæggene igennem!
mar 2008
Farve hår?!!! er sku langt fra farligt, ja det ødelægger ens har men det er sku ikke farligt...og det kan på ingen måder sammenlignes
mar 2008
enig
apr 2007
Du kan slet ikke sætte tingene så firkantet op.
mar 2008
det kommer sku an på om man er overfølsom for lortet ellers er det sku ikke mere farligt end alt andet....det er måske en ud af ti der kunne reagere på det på den måde...Man kan jo få kræft af katofler i dag efter hvad efterforskere mener...så må man heller ikke spise mere eller hvad...
Jeg vil ti gange hellere dø af en naturlig årsag end pga af doping med at muligt lort...!!! Hvor tit er det lige man høre om folk der dør af at farve hår???.....næsten aldrig jeg har hørt om ellergisk reaktion men det er sku første gang i hele mit liv jeg har hørt om en det var ved at dø af hårfarvning....
Jeg kan ikke tåle permenetvæske så det holder jeg mig fra...men har sku aldrig haft problemer med at farve hår...du kan sku dø af alt i dag, pasiv rygning, rygning i sig selv, fedme, undervægt, solarie, stoffer....ja behøver jeg at nævne mere...det kommer sku nok an på hvor slemt man gør det....Jeg vil sku have lov til at leve livet uden at tænke over om jeg dør i morgen...der er sku lige så stor mulighed for at jeg bliver kørt ned som det er at jeg dør af hårfarve.....hvis man passer på og ikke gør det i for voldsom grad sker der sku ikke noget...og nu er det ikke lige frem fordi jeg farver mit hår en gang i måneden...der kan sku gå flere år imellem...!
mar 2008
og til gengæld har hårfarvning ikke en skid med sterioider at gøre, hold dig lige til emnet ikke...det er ikke mig der har spurgt om hjælp til hårfavning men en ung fyr der ønker brug af sterioider....! Snak til ham og ikke til mig jeg siger min mening og sådan er det bare...utroligt at folk som dig ikke kan respektere eller tåle at høre andres meninger uden at skulle snakke uden om....! Jeg synte det er dumt ja, men jeg har sku ikke sagt han ikke skulle gøre det for det er hans eget valg...syntes bare ikke det er smart!!!!! hvis en fyr skal være stor skal det sku være opbygget naturligt!
mar 2008
nej det er rigtig nok men steroider øderlægger mere end folk tror ikke kun kroppen men psygisk resten af livet ... men det er op til folk om de har lyst til at leve i en depression og skadet dele i kroppen..
feb 2007
der er nogen som har været på roids hele livet og ikke har mærket den mindste bivirkning også er der nogen der får bivirkninger bar de lufter til insulinen!!
Desuden så er hovedsaglige grunde til dødsfald inden for roids at folkene ikke har levet efter deres forbrug... Når man er på roids skal man leve efter det og spise efter det! ellers sker der det at man kan komme i livsfare!!
apr 2007
Og derfor skal man ikke tage chancen medmindre man har læst længe på lektien og kender steoiders virkning på alle tænkelige måder.
Og det er ikke til diskussion.
Steoider er farligt - om man går op i kroppens helbred mens man benytter sig af præperaterne eller ej. Og det skal du ikke prøve at forsvare.
Og jo man kan godt generalisere en rigtig stor del af bivirkningerne som f.eks. forhøjet blodtryk, forhøjet levertal og nyreproblemer.
Og jeg er udemærket klar over at det kommer an på hvilket præperat man vælger at bruge.
mar 2008
mar 2008
akt er næsten farligt i dag jo....men stadig syntes jeg der er forkert at sammenligne hårfarvning med brug af steorider...for der er og bliver aldrig det samme!
I mine øjne er det ikke rigtigt at sætte de to ting sammen for det har ikke en skid med hinanden at gøre på nogle måder...
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 131 Svar: 3.483
Man får IKKE en lille diller af det.. Ens boller trækker sig bare lidt op derfor man får en lysere stemme..
Ved noget om det før i lukker en masse lort ud..
kws .
Deka gir bare vand i kroppen.. Så snart man stopper så bliver man "lille" igen..
mar 2008
Jeg går ikke med make up hver dag, men bruger det når jeg skal ud....
Men diskutionen her kommer ikke længere fordi der er så meget uenighed om det...han kan jo tage til sin læge og høre hvad han ville sige til det, men tror ikke lige frem det er positivt...!
Kan slet ikke se hvorfor i bliver ved med at rode op i hårfarvning eller make up for det er langt fra det samme....dette emne handler ikke om hverken hårfarve eller make up jeg siger sku kun min mening fordi jeg syntes steoider er noget lort og den mening er der ingen der kan tage fra mig....det siger mig ikke en skid og det samme gør folk der tager det...hvad får man ud af at tage steoider og hvorfor gør i det....det er sku ti gange være end at gå med make up og farve hår til sammen og det er ikke nær så skadeligt som det andet...fyre kan tage alle de sprøjter og piller de vil, men går det galt er det sku deres egen skyld og så er der bare ingen sympati for det...så nemt er det bare...
I mine øjne skal man ikke være overdrevet pumpet for at se godt ud for mig er det fint med markeringer, men fyre i dag kan bare ikke blive store nok, og de fleste af dem gør det sku kun for at få opmærksomhed, og sådanne typer bryder jeg mig bare ikke om...har sku mere respekt for dem som arbejder sig op til det og får formen af natrurlige årsager...så som træning og det...det andet er jo et eller andet sted fake...alle kan blive store hvis de proper sig med steoider/ andre hjælpemidler... vile der ikke være federe at kunne sige at man har gjodt sig fortjent til det?
mar 2008
enig....!
Utroligt folk ikke bare kan holde sig til emnet....!
mar 2008
mar 2008
hmm nu bor jeg i det sønderjyske...så tror du skal gemme bajeren til en anden gang, og så lav det lige om til en drink i stedet for drikker ikke øl hehe
mar 2008
apr 2007
"grunden til at der er ulovligt er at det er præstations fremmende"
Du ved jo udemærket godt at det udsagn er forkert, så hvorfor skrive det? Steoider er ulovliggjort i stort set alle lande efterhånden grundet de mange ubehagelige bivirkninger (om man har læst på lektien eller ej).
apr 2007
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 8
feb 2014
Følger: 1 Svar: 22
Brug 6-12 måneder bare på at læse om de forskellige ting som bivirkninger og mct og pct. For det andet skal du minimum være 22 før du overhovedet overvejer det. Og så skal du ha trænet i mange år før du starter. Du skal os ha 100 % styr på kost og æde som et svin h er dag ikke drikke alkohol og undgå alt usundt. 1 jomfrukur består typisk af testosteron enanthate 10 ml her vil jeg anbefale mærket alpha pharma da du altid kan tjekke serie nr på nettet. Derudover skal det helst skydes hver 3.5 dag altså 1 ml er 250 mg og det er ew så fornuftigt ville være 125 mg hver 3.5 dag i 10 uger. Men så kommer det næste problem når 1 ml er åbnet kan du ik lukke den igen så du skal ha en kammerst der villig til at køre det sammen med dig. Grundet man skyder hver 3.5 dag er pga det gir en bedre blodstabilitet i kroppen fremfor og skyde 250 mg hver uge (ew)
Når man når 10 uge på test og er ved den sidste injekt skyder man altid 1 skud hcg der os for at ens kugler skal falde på plads og få gang i egenproduktion af test igen. Så når halveringstiden er ovre på test e starter man på nolvadex for at undgå gyno patter. Er den hel gal skal man os ta letro. Altid vær opmærksom på bivirkninger.
feb 2014
Følger: 1 Svar: 22
Steroider