{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

kan jeg nå det endnu (træning) {{forumTopicSubject}}

hej hej derude, jeg sidder og overvejer lidt a komme i gang med a styrketræne igen, men ved ikk hvordan jeg skal beskrive min bygning, er 1,76 høj og vejer 65kg, men er ikk den der har så tydelige muskeler nu, altser er ikk såen fed, men er skam heller ikk tynd da hehe :), men kan jeg godt nå a få de der klamme dæller væk, hvis jeg starter med a træne, for jeg hader når jeg sidder ned er der såen en 7 småfede dæller, dem gider jeg bare ikk mere a glo på hehe, så kan jeg nok få dem væk ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan jeg nå det endnu (træning)
  • #1   18. nov 2007 hehe kender godt problemet, ja det kan du sgu sagtens, start med at løbe 20 min og så ellers bare igang med styrke træningen, det skulle ikke være noget problem

  • #2   18. nov 2007 jeg har sku brug for jeres hjælp, ved nok i kan hjælpe med a svare på det smiley

  • #3   18. nov 2007 lyder nice nok kim, er godt nok ved a blive skør i hovedet af at glo på dem, det der er mest nedern når man er i byen osv, er at når pigerne rygger trøjen op er det jo ikk lige frem de mest tydligste muskler jeg render rundt med smiley

    er ordblind, så der kan nemt være stave fejl smiley


  • #4   18. nov 2007 hehe kan godt se det for mig :o) men det er bare at komme igang med mavebøjningerne, men ltag en 10 eller 20 kgs vægt klods på brystkassen når du laver mavebøjninger, det hjælper også på det

  • #5   18. nov 2007 ja okay, kan jeg godt klare det her hjemme, eller skal jeg se om jeg kan få min generthed væk og komme i et stykecenter ? smiley

  • #6   18. nov 2007 der er ikke noget at være genert over for, det er bare komme aftsed der skal nok være nogen der både er tykkere og mindre end dig :o)

  • #7   18. nov 2007 er bare sygt genert, så der hænger jeg lidt i bremsen, så må sku se om ikk jeg kan finde et fint sted i Hjørring smiley

  • Martin h
    Martin h Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #8   18. nov 2007 ja du kan satens få det væk smiley

    bare til at kom igang smiley


  • #9   18. nov 2007 hvis du vil tabe dig hurtigt skal bu sjippe en time om dagen i et varmt lokale. så sveder du mega meget og forbrænder rigtigt godt.

  • #10   18. nov 2007 hjørring er selv fra frederikshavn :o)

  • #11   18. nov 2007 du skal bare finde en og tag afsted sammen med så kommer man der hverdag =)

  • #12   18. nov 2007 NEJ det for sent du er doomed til at være fed resten af dit liv.

  • #13   18. nov 2007 Henrik H> Det er aldrig for sent... Mange pensionister træner os, så for sent er det aldrig.

    du kan sagtens træne derhjemme, men et center vil være klart at foretrække. Det giver mere motivation når man står blandt alle de vægte/maskiner. Men som du siger er det lidt genertheden der stopper dig. Glem det, alle andre er der af samme grund som dig. Nogen er større andre er mindre, sådan vil det altd være, men grunden til man er der er den samme, bare husk på det. smiley

    Få evt en instruktør til at komme med gode råd, og få lagt et program at begynde med, så du ikke ender med at gøre mere skade end gavn i form af overtræning, og forkert stilling.

    En god ting at huske på når du starter med at træne er "kvalitet frem for kvantitet". Det kan godt være manden/kvinden ved siden af kan løfte mere end dig, og hvad så? Alle starter et sted, så tag det som det kommer, så du ikke ender med skader. Resultaterne kommer selvom du ikke løfte så meget som personen ved siden af.

    Tag øvelserne langsomt og kontrolleret, med den vægt du kan. Jeg vil godt vove og påstå du får mere ud af det end den person som står og "svejer i ryggen og kaster med vægtene" fordi han faktisk talt ikke kan løfte dem.

    Med hensyn til at tabe dig, det kommer af sig selv når du begynder at træne. start med at løbe på løbebånd eller motionscykel. Få pulsen op. Hvis formen ikke er helt som den var engang, så sæt dig et mål inden du starter. F.eks 10 min, og når du så synes det er nemt, så sætter du tiden op, på den måde rammer du ikke en "væg" hvor du tænker: "Det bliver ikke bedre"...

    Håber du kan bruge det.
    God træning.


  • #14   18. nov 2007 Jeg takker virkelig mange gange for jeres hjælp! smiley men jeg skal nok bare ta mig sammen til a komme afsted, og få gjordt noget ved det, men tak Drenge smiley

  • #15   19. nov 2007 vil lige spørge om noget.
    jeg har købt 2x 2kg vægte som jeg sætter på anglerne og løber. efter en løbetur har jeg smerter i knægene når jeg rejser mig op osv.
    skal jeg bare vænne mig til vægten og træne med dem eller skal jeg vente med at bruge dem til jeg bliver større.
    højde: 173cm
    vægt: 57kg
    alder 16år


  • #16   19. nov 2007 $ Deca $
    - skriver du til mig?


  • #17   19. nov 2007 okay, lyder godt. prøver i en uges tid (:

  • #18   19. nov 2007 Riecke> Dit problem med at du får ondt i knæene kan skyldes forkert fodtøj! Få hellere det checket...

  • #19   19. nov 2007 helt nye løbesko. det er helt sikkert på grund af den xtra vægt.

  • #20   19. nov 2007 riecke> Selvom det er nye, er det ikke sikkert de passer til din løbestil... har du fået lavet en test, så du får de rigtige?

  • #21   19. nov 2007 nej. men har løbet med dem i et par uger nu (før jeg fik vægte) og der gik det perfekt.

  • #22   19. nov 2007 Riecke> Prøv at få lavet sådan en test... Selvom det er gået godt de første par uger, så kan "skaderne" godt komme nu... Især hvis du løber meget... at du har vægt på gør ikke det store... men bare at smide 2 kg på uden videre kan også være for meget...

  • #23   19. nov 2007 2 kilo per fod.
    man kan sku godt mærke det. tro mig.
    bare ved at gå (uden sku) kan man mærke at man bliver tvunget ned smiley også når jeg løber for jeg ondt i knægene. løber imorgen uden vægte og ser om smerten er der.


  • #24   19. nov 2007 det er os det jeg siger, 2 kg er meget pr fod. Husk at dit knæ er "stødpude" og for stort pres på det giver ømme knæ og skader... Løb hellere uden vægte eller os med mindre.

    Lav et lille regnestykke på det. 2 kg ekstra vægt pr fod, og så regn ud hvor mange gange din fod rammer jorden, hver gang får dit knæ et stød, med en højere belastning end det er vant til!


  • #25   19. nov 2007 ja. men knæget kan vel trænes op til det? eller hva

  • #26   19. nov 2007 det kan det godt... Men kræver en lang optræning for at være på den sikre side... men lad være med at tage vægt på, og når du så føler du kan det, så tag mindre end 2 kg... Og begynder du at få smerter i knæet, så drop vægtene... Men vil for en sikkerheds skyld lige se at få lavet en test for at se om det er det rigtige fodtøj, hvis du vil til at løbe meget... Tro mig, det ør en stor forskel!

  • #27   19. nov 2007 okay (: tak

  • #28   19. nov 2007 Så lidt smiley

Kommentér på:
kan jeg nå det endnu (træning)

Annonce