{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

FIFA 08 TIL PS3 - HVOR??? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!

Nu har jeg siden torsdag i sidste uge ledt efter Fifa 08 til PS3 i alle butikker omkring og i Næstved!

Så nu vil jeg spørge herinde og høre, om der er nogle i sydsjællands-området (helst så tæt på Næstved som muligt), som VED hvor de ligger inde med Fifa 08 til PS3 ??

På forhånd tak

/MrKongen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FIFA 08 TIL PS3 - HVOR???
  • #2   4. okt 2007 Køb det hos www.coolshop.dk der er levering gratis, eller beløbet og fragt er det beløb du ser ved hvert spil... så koster et spil 399kr er forsendelsen med i prisen

  • #3   4. okt 2007 Kresten: Er du SIKKER på at de har det i Merlin imorgen f.eks.?

    IJM: Vil helst ikke købe over nettet - risikerer bare at få den engelske version i stedet for den danske, og det pis gider jeg ikke ....


  • #4   4. okt 2007 Du kan 100% være sikker på at få den danske hvis du bestiller et sted hvor der står DK ud for det...

    Her er det den danske version af fifa - (link fjernet)

    og du har selvfølgelig ret til at bytte den hvis det ikke er dansk selvom den er pakket op, da overskriften skriver det er dansk... men det sker nok ikke da det er den danske version


  • #5   4. okt 2007 IJM: Har klikket på dit link, og som jeg gik ud fra, så står der inde på siden at det ikke er på lager, og der går mellem 1-7 dage før man har det, og ellers bliver man kontaktet - og 100 kr. på at man bliver kontaktet og får af vide at der går flere måneder!!!

    men til andre - kom med tip om hvor jeg kan købe det på Sjælland hvis I VED og er SIKRE på at man kan købe det der?


Kommentér på:
FIFA 08 TIL PS3 - HVOR???

Annonce