{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

"Skam Jer" - Efter at have skudt en isbjørn retter vreden sig mod rejsearrangøren {{forumTopicSubject}}

En isbjørn har på Spitzbergen angrebet et tysk besætningsmedlem fra krydstogtskibet "Bremen". Besætningsmedlemmet hører til gruppen af 'isbjørnvogtere', der sonderer terrænet, inden turisterne fra skibet bliver sejlet i land.

Dyret havde såret besætningsmedlemmet i hovedet og blev skudt af andre besætningsmedlemmer i "selvforsvar," meddeler rejsearrangøren

Hapag-LLoyd Cruises, den sårede mand er uden for livsfare, men ligger endnu på sygehuset.

Efter hændelsen i Arktis er der rettet vrede og kritik mod Hapag-Lloyd Cruises.

Jeg har absolut ikke ondt af den sårede 'vagt', og vrede og kritik mod Hapag-Lloyd tilslutter jeg mig, hvorfor i alverden skal turister invadere isbjørnenes territorium og gøre det til et turiststed, passagererne kan vel nøjes med at se på isbjørnene fra skibet og ikke forstyrre dyrene, isbjørnen forsvarede kun sit 'hjem', så jeg håber at for fremtiden, afstår krydstogtturister fra at invadere isbjørnenes områder.

Din mening?

Kommentarer på:  "Skam Jer" - Efter at have skudt en isbjørn retter vreden sig mod rejsearrangøren
  • #1   30. jul I Bulgarien overværede jeg, de slæbte rundt med en dopet brun bjørn i halsbånd.

I Hou var vi bagom et par cirkusvogne, hvor der blev brugt pisk mod elefanterne...

Og hvordan med tyrefægtning i Spanien, det er vel heller ikke afskaffet endnu...?

Man gør meget for at 'more' turisterne...

Skammeligt!

• #2   30. jul Helt klart skal turister IKKE
    invadere isbjørnenes territorium!!!
    Hapag Lloyd skibene må blive til havs og evt. have kikkerter klar til at man kan betragte bjørnene på afstand!

• #3   30. jul Isbjørnene har det ikke nemt, deres normale områder smelter, føde er svært at finde.

Det er ikke længe siden at en video viste en helt udsultet isbjørn, og så gør man sådan noget, bare for turisters skyld!

Der er INGEN undskyldning for den handling, slet ikke når man burde være beskytter af netop isbjørne.

• #4   2. aug https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/sultne-isbjoerne-gaar-til-angreb-paa-mennesker

Det er os, vi mennesker som har skabt klimaforandringerne, vi er skyldige i at ødelægge jorden og dens ressourcer som vi har brug for får at leve.

Kommentér på:
"Skam Jer" - Efter at have skudt en isbjørn retter vreden sig mod rejsearrangøren