{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

Spritstive ferieturister {{forumTopicSubject}}

Mon det kan lade sig gøre, at begrænse spiritus i de spanske lufthavne eller afgangslufthallerne, hvor turen for turisterne bl.a. går til Mallorca, turismen er vel deres største indtægtskilde?!

https://ekstrabladet.dk/ferie/har-faaet-nok-af-spritstive-ferieturister-alkoholbegraensninger-paa-vej-i-spanske-lufthavne/7234762?plista=ferie

Så rejser det klientel vel andre steder hen....

Kommentarer på:  Spritstive ferieturister
  • #1   16. jul NEJ - det kan ikke lade sig gøre.....

• #2   16. jul Det tvivler jeg også stærkt på, selv førhen da man måtte ryge ombord i maskinen, forhindrede man jo ikke passagererne i at komme ind, selv om de var påfaldende overrislede eller blev det senere hen på turen.

Varerne skulle jo sælges ombord, og selv om man har overværet, folk har været ved at fald i søvn og tabe cigaretten med fare for brand, så landede de jo ikke ligefrem for at sætte dem af.;-)

• #3   16. jul Jo - vi er nogle som husker den nu afdøde skuespiller Ole Thestrup's skandale på et fly - han var så hamrende stiv af druk at der blev foretaget en nødlandig for at sætte ham af (jeg tror det var i Canada)...
    Han blev idømt en kæmpebøde - som han vistnok behørigt betalte - gik på antabus og fortsatte sin karriere og opnåede endda at vinde popularitaten tilbage......

• #4   16. jul Du husker bedre end mig, Torben...den havde jeg glemt, men det har nok også været helt ekstremt.

Formand Spies var også kendt for at drikke sig godt beruset, når han skulle flyve, men har dog aldrig hørt, at de måtte nødlande pga. ham.

• #5   16. jul Så rejser det klientel vel andre steder hen....

Jeps Madonna den nye destination er Bulgarien, det så jeg en udsendelse om i forgårs i fjernsynet i 2016 kom 8 mio. turister, i 2017 9.4 mio. og Bulgarien forventer et rekord år i år.

Og forresten ville Spanien helt sikkert være glade for færre turister, Barcelona og Madrid beklager allerede de mange turister, der overrender bl.a. de to byer.

• #6   16. jul Annella, det kunne være en mulighed med Bulgarien, der var jeg med mit ældste barnebarn, da hun var blevet student, og der var billige drinks og "Happy Hour" hele dagen, for det der svarede til 25 danske kr....for 2 drinks på hotellet.

Der var ikke så vildt i Sunny Beach, som beskrevet i medierne, men vi rendte jo heller ikke ude hele natten.

Men specielt smukt er der ikke, meen til dem der foretrækker badelivet, er det fint.

• #7   16. jul #4
    Spies (min fhv. chef) ejede jo selv sine fly og han var chef for personalet om bord ...
    Nok udelukket at de ville vove at sætte chefen af...

• #8   16. jul Det har sikkert ikke været kedeligt med Simon Spies som boss...

• #9   16. jul Nej ikke en eneste dag var kedelig - og der var ikke to dage som var ens...
    A pro Pos emnet så udtalte han helt seriøst: "Det er en dårlig medarbejder, der ikke tør at møde på job i en ordentlig brandert en gang imellem"

• #10   16. jul Dét udnyttede du vel ikke?

Men det gjaldt vel ikke luftkaptajnerne, man kommer jo til at tænke på sketchen med Dean Martin...

• #11   16. jul Udnyttede og udnyttede... tjah... Vi havde som regel en bajer på skrivebordet - men jeg var kun beruset til de legendariske "høstfester"... (Høsten = Overskuddet på Årsregnskabet).

• #12   16. jul Alkoholpolitikken i firmaerne dengang var jo også helt anderledes....

Og så var der jo også Kr. Luftfartsfesterne.

Kommentér på:
Spritstive ferieturister