{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Spritstive ferieturister {{forumTopicSubject}}

Mon det kan lade sig gøre, at begrænse spiritus i de spanske lufthavne eller afgangslufthallerne, hvor turen for turisterne bl.a. går til Mallorca, turismen er vel deres største indtægtskilde?!

https://ekstrabladet.dk/ferie/har-faaet-nok-af-spritstive-ferieturister-alkoholbegraensninger-paa-vej-i-spanske-lufthavne/7234762?plista=ferie

Så rejser det klientel vel andre steder hen....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spritstive ferieturister
  • #2   16. jul 2018 Det tvivler jeg også stærkt på, selv førhen da man måtte ryge ombord i maskinen, forhindrede man jo ikke passagererne i at komme ind, selv om de var påfaldende overrislede eller blev det senere hen på turen.

    Varerne skulle jo sælges ombord, og selv om man har overværet, folk har været ved at fald i søvn og tabe cigaretten med fare for brand, så landede de jo ikke ligefrem for at sætte dem af.;-)


  • #4   16. jul 2018 Du husker bedre end mig, Torben...den havde jeg glemt, men det har nok også været helt ekstremt.

    Formand Spies var også kendt for at drikke sig godt beruset, når han skulle flyve, men har dog aldrig hørt, at de måtte nødlande pga. ham.


  • #6   16. jul 2018 Annella, det kunne være en mulighed med Bulgarien, der var jeg med mit ældste barnebarn, da hun var blevet student, og der var billige drinks og "Happy Hour" hele dagen, for det der svarede til 25 danske kr....for 2 drinks på hotellet.

    Der var ikke så vildt i Sunny Beach, som beskrevet i medierne, men vi rendte jo heller ikke ude hele natten. smiley smiley

    Men specielt smukt er der ikke, meen til dem der foretrækker badelivet, er det fint.


  • #8   16. jul 2018 Det har sikkert ikke været kedeligt med Simon Spies som boss... smiley

  • #10   16. jul 2018 Dét udnyttede du vel ikke? smiley smiley

    Men det gjaldt vel ikke luftkaptajnerne, man kommer jo til at tænke på sketchen med Dean Martin...


  • #12   16. jul 2018 Alkoholpolitikken i firmaerne dengang var jo også helt anderledes....

    Og så var der jo også Kr. Luftfartsfesterne. smiley


Kommentér på:
Spritstive ferieturister

Annonce