{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tøj til skiferie
  • #3   27. jan 2012 Kan man "nøjes" med varmt og godt ski undertøj + almindelige bukser + regntøj eller skal man have noget decideret skitøj på benene?

• #9   27. jan 2012 ski undertøj, en god start! . intersport har pt Helly hansen sæt for 175kr.. når man først er begyndt at fryse, så hænger det ofte ved. ret kedeligt smiley

strømper, gode lange varme, fås i alle afskygninger og priser, 3 for 200 mange steder.

Jakke og buks, ja det fås alle steder til fornuftige priser, evt tjekt sportsoutlet butikerne, der fandt jeg noget af mit også købte jeg os fra england, men ved ikke hvor lang tid du har til købe ind? har steder jeg kan anbefale.

som mellemlag på overkrop, kan det var bluser osv. dog ikke noget der samler sved.

Har selv lige skulle købe det hele, en værre omgang, også så heldig som man var, begge ture aflyst pga penge krisen fra de andre smiley

lidt links

http://www.skiwear4u.dk/skitoej-tilbud/?gclid=COL1kprs760CFdAvmAod8wdXsQ
    http://www.skisport.dk/skishop/restsalg-skitoej/?gclid=CPui-5rs760CFeRXmAod_338tw
    (link fjernet)
    http://www.skibutikken.dk/

• #10   27. jan 2012 et par googles og handsker også smiley

• #12   27. jan 2012 Julie P - ahh man ! lige givet 1600 for helly hansen sæt, Velocity jakke og legend bukserne smiley

• #14   27. jan 2012 Jeg tror vi smutter en tur forbi Bilka og kigger der først. Min tanke er såmænd ikke at jeg vil spare penge, men jeg vil gerne spare på alt det unødvendige så jeg kan købe noget ordentligt af det jeg SKAL bruge. Under alle omstændigheder skal det jo gerne bruges igen og ikke bare denne ene gang smiley

Mange tak for ALLE svar smiley det var til stor hjælp

• #15   27. jan 2012 Er enig med mange af dem - Dog skal du sørge for at du køber en jakke der har godt med lommer - gerne en lynlås lomme ved venstre arm til liftkortet smiley Derudover er det altid godt med nogle lommer til lidt snacks osv, hvis man ikke konstant skal stoppe når man er sulten smiley

Men det er en rigtig god idé som de andre siger med et par rigtig gode briller der ikke dugger, gode skistrømper (salomon er altid et hit!), gode handsker og evt. en hjelm hvis man skal være på den sikre side.

Skibukserne er ikke super vigtige, der kan næsten alt bruges så længe du synes de er behagelige.

Nu ved jeg ikke helt hvilken destination du skal hen til, men hvis der er meget koldt, så kan en halskrave være en god ting (irriterer heller ikke så meget som halstørklæder)..

GI GAS - og god ferie :-)!

• #16   27. jan 2012 Cedde , ye smiley altid godt med masser lommer, også en PolarBuff ^^

• Uffe K
    Uffe K Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #17   24. okt 2012 Vinteren i danmark kan være ubarmhjertig til alle os med en passion for det aktive sports liv!

Mit navn er Uffe Kjær. Iværksætter & Indehaver af www.skimaske.dk – En lille niche butik som sælger en " skimaske " 3 farver. til all round vinter brug. Som aktiv løber året rund kender jeg alt til at kæmpe med vind og vejret når vinteren besætter danmark. Jeg skriver til alle jer i denne forum da jeg klart mener min vare kan have interesse for alle jer.
    Masken til all round vinter brug lavet at neopren, med ventilation. Så dug og udånding ikke bliver til gene. Masken er one size. Yderst behaglig at have på, og giver maksimal varme og beskyttelse til dit ansigt imod den kold vind. For go orden skyld er varen ny og i uåbnet emballage.

Jeg vil gerne undskylde hvis dette bliver betragtet som spam, unden for den korrekte kategori i dette forum, eller andet. Dette er ikke min hensigt. Vil blot bare gerne lave lidt reklame for min meget lille virksomhed – For jeg mener helt sikker at masken er til gavn for mange.

Mine kontakt informationer er følgende: ( og tøv ikke med at ringe eller skrive hvis der bare er det mindste spørgsmål )

Uffe Kjær
    Mobil: 28 70 10 33
    Info@skimaske.dk

Møllevangen 27 8450 Hammel

De bedste vinter hilsener
    Uffe Kjær.

profilbillede
Kommentér på:
tøj til skiferie

Annonce