{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Fremtiden for ordblinde/ boglige stærk {{forumTopicSubject}}

Jahh som sagt i et andet indlæg , hvad med os som ikke er så boglig stærke , men mere kreative . hvordan er fremtiden for os ?

Jeg synes at i danmark , sætter de høj pris på at man skal kunne mange forskellige ting og på højt niauvo ..

set på mig jeg elsker og tegne , være kreativ , men hvis jeg skulle være designer og sådan som jeg godt kunne tænke mig , men kan jeg ikke da jeg er rigtig dårlig til sprog og hvad har vi ,.. men jeg er god til at bruge min hjerne til at få ideer , skal jeg så gå til spilde og arbejde på en fabrik eller hvad har vi ?

hvad mener du , og hvad er dine drømme som du måske ik kan opnå ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremtiden for ordblinde/ boglige stærk
  • #1   1. maj 2007 jeg er meget ordblinde man er da blev udlære maskinsnedker.

  • #3   1. maj 2007 jeg sys bar at der skal være så mange ting perfekt for at man kan kunne blive det man ønsker sig at blive .

  • #4   1. maj 2007 jeg kan sagtens skrive tale og læse , men har stadig lidt svært ved det korrekt , engelsk kan jeg slet ik udover at i love you og sådna små sætninger , matmatik kan jeg kun hoved regning ..

    men alligevel er jeg den eneste der sys at det danske samfund kræver at man virkelig skal være i højt niauvo ?? med det boglige ?


  • #5   1. maj 2007 nitte for dig kusse kurt heh

  • #6   1. maj 2007 kæft i er underlige heh ... uhh nu bliver det da snart sjovt , medmindre at en HA kommer og ødelægger det med sin frysepistol ,.. ej :I

  • #7   1. maj 2007 kisk er det ik det hvor det gælder om at sperme på en kiks ?

  • #8   1. maj 2007 ej kusse kurt håber jeg ik for dig ,.. uhhmm ,.. smager jo ik af noget nok kun af kiks ,.. men håber da at det er fordi du har en livlig fantasi at du skriver det heh

  • #9   1. maj 2007 man kan får alt det hjæpe i dag vis man er ordbli i dag

  • #10   1. maj 2007 Allan kan kun give dig ret i det du skriver med at det er så svært og blive noget i dag smiley

  • #11   1. maj 2007 Jeg syntes også det er på tider der bliver gjort noget mere for de personer der har det svært i skolen. Så det er også med stor glæde at jeg i den seneste tid har set meget stor fokus på det medierne, og så sent som i dag er der en ung fyr og hans fammilie der har vundet en sag mod Viborg kommune, fordi de netop ikke havde taget deres ansvar over for den unge ordblibde fyr.

    Ang. uddanelse så findes der ofte en alternativ vej til et hvert job. ofte er det dog noget der tager meget lang tid, og/eller koster penge. Men som nævnt tidligere i indlæget kan man jo også selv gøre lidt for at blive stærkere i de fag man er lidt efter i ved hjælp af aftenskole. Men ddet er jo ingen holdbar løsning, og mener kun det er en udvej for os der har overstået folkeskolen.

    Men mon ikke der kommer nogle forslag inde fra "bogen" nu hvor det har været så meget i medierne de sidste 14 dage.


  • #12   1. maj 2007 Natascha F kan man da ik smage på kisk tror jeg ik , så er det jo bar salt kiks smiley ej

    kusse kurt , bliver uden sperm så haha


  • #13   1. maj 2007 Frisk pust , må man da håbe (: men ved slet ik hvad jeg vil ,.. tager på teknisk til sommer som maler ,.. og har lige fået arbejde i en dyrepark i dag (:

  • #14   1. maj 2007 mener det er tuc kiks hah

  • #15   1. maj 2007 *"bogen" = "borgen" smiley

  • #16   1. maj 2007 hah kusse kurt , du er sQ en værre en hva hah (:
    men dit navn giver mig dårlige minder !!


  • #17   1. maj 2007 Kusse kurt ,... var til fest hos en , og hans far var ik særlig normal , han hed kurt og var pedofil og han klappet mig i røven ,.. fuck jeg blev bange ,.. han sidder inde nu fordi han har haft insets eller hvordan det staves med sine børn ,.. skræmmende .. husker den fest som det var i går ,.. havde det heller ik godt med at være der ,.. og skulle sove der og var så lykkelig over at jeg sov sammen med en fyr over i en anden lejlighed med en fyr ,..

    kan huske at vi var nogen piger der sad inde mandens/farens soveværelse sammen med min x fordi han var træt ,.. og så kom faren og råbte af os at vi skulle gå ud og så gik han selv der ind ,.. og han drak min kammarat under og var ved at voldtage ham ,.. fuck det var vammelt ... :S


  • #18   1. maj 2007 kusse kurt , viste jeg da godt heh ,.. men det navn du skriver nu ved jeg heller ik om jeg skal tro hah smiley

  • #19   1. maj 2007 haha mit rigtige navn er faktisk heller ik anne det er Pamala anderson hah

  • #20   1. maj 2007 Danmark har ikke plads til skæve folk ingen gider at betale til dem for de skal have godt eller min omgangskreds hader de folk incl mig selv. Jeg pisse træt af der skal sidde en fucking bumset narko lort i Ishøj eller en kamel klapper i en af blokkene og sidde og græde snot fordi de ikke "kan" få arbejde . Hvem fanden gider at ansætte en junkie eller en kamel klapper uden arbejde der ikke engang er klædt orden.

    Det er dybt latterligt vi skal betale for de har det godt når de ikke gider at gøre en skid men de kræver bare ind . Danmark skulle ikke en skid give til alle de fucking udskud på bistand mm ....

    De kan betale deres bajere , hunde og mad selv .

    SÅ SE DOG AT KOMME VIDERE FOLK . HVIS I ER PÅ BISTAND BLIVER I IKKE TIL EN SKID ... DONE


  • #21   2. maj 2007 Ja hvorfor skulle jeg hjælpe jer ? smiley

    I kan ikke tilbyde mig noget og jeg har mange muligheder for fremtiden hvorfor skulle jeg sætte tempoet ned for at tilbyde jer hjælp når jeg intet får tilbage .

    Ja jeg tænker kun på mig selv , jeg lever engang så har jeg ikke tid til at bruge min tid på folk der intet kan levere tilbage i samme kaliber.


  • #22   2. maj 2007 Annøh - : ved ikk hvor gammel du er. men du burde vide noget mere om det du brokker dig over inden du skriver. self kan du blive designer. men det koster at tag den uddannelse. og man kan øve sig i at læse og skrive, bare du ved det!

  • #23   2. maj 2007 skal os lige siges vi har en politiker som er ordblind.

Kommentér på:
Fremtiden for ordblinde/ boglige stærk

Annonce