{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
135 visninger | Oprettet:

Jojo
Jojo
Online Tilmeldt:
31. dec 2021
Følger: 7 Følgere: 22 Emner: 232 Svar: 2.166

Helt enig med Peter Hvelplund fra EL {{forumTopicSubject}}

Jeg er ellers ikke så meget om at blande mig in politik, men det er en decideret møgsag Lars Løkke roder sig ind med at sælge våben til Saudi Arabien.

Dom selv

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/other/el-danmark-stiller-sig-p%C3%A5-forkert-side-med-v%C3%A5beneksport-til-saudi-arabien/ar-AA18uOwS?ocid=msedgntp&cvid=0fd824c244594165be51030436c408e6&ei=17

Kommentarer på:  Helt enig med Peter Hvelplund fra EL
  • #1   11. mar Jeg kan også kun give Peter H 100% ret.

Jeg faldt over denne sætning i det indsatte link;

Udenrigsministeren erkender i Politiken, at det er et stort dilemma at tillade våbeneksport til de to lande igen, men at der i virkelighedens verden er brug for våben.

Det argument anerkender Peder Hvelplund ikke.

Den udtalelse fra Løkke Rasmussen er da langt ude i hampen og et tyndslidt argument.

• #2   11. mar Den udtalelse passer hel klart til den verden vi nu skaber i vores galskab mod den verden
    vi føler er under vores standard.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#3   11. mar Brok
    Nu ved jeg ikke hvad jeg ikke forstår, men jeg ved at du tror du ved noget du ikke ved smiley

Jeg har gemt den linje.

• #4   11. mar Britiske The Guardian nævnte i 3-4 måneder i streg, hver gang de dækkede krigen i Ukraine, hvor ammunition og tungt militært udstyr stammede fra.

Det gjorde de for at minde læseren om, hvor beskidt og komplekst moderne krigsførelse er. Og hvor mange allierede, der i virkeligheden, sælger våben til den såkaldte fjende.

Nej, Løkkes gebærden i dette spørgsmål er decideret ubehageligt. Men ikke unormalt. Desværre.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#5   11. mar Rigtigt Weena

Mere farligt mht. Saudi er at de forsøger at leje med alle via deres penge.
    Er Lars Løkke modstageligt for den slags. ??? smiley

• #6   11. mar Okke jo, okke jo og okke ja!

Løkke har aldrig gået af vejen for en lille beskidt skilling og en god studehandel.

• #7   12. mar Når det handler om våben så hellere selv tjene på dem end forære det væk, det bliver alligevel kun brugt til uro i verden.

• #8   12. mar #3
    ja ikke meget man selv kan udrette, så fortsæt bare, hvis du mangler ideer.

Kommentér på:
Helt enig med Peter Hvelplund fra EL

Annonce