{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
190 visninger | Oprettet:

Overvågning af patienter i sengen. {{forumTopicSubject}}

Ja nu så jeg lige hvordan der på et sygehus og tror det var på Nakskov sygehus hvor der sku være overvågning af sengeliggende patienter på lungeafdelingen og jeg tænker så hvor er vi på vej hen er verden hvor de varme hænder ved at blive til en saga blot og hvordan mon et superrobotsygehus mon se ud og må jeg gentage at jeg tror på og ønsker sygeplejersken og deres nænsomhed den tryghed de giver frem for en sliske over i hjørnet der går direkte til superrobotsygehus fyret og tror sku det må være kaffetid smiley


Kommentarer på:  Overvågning af patienter i sengen.
  • #2   1. feb 2023 Jojo ja det kan jeg godt forstå da jeg var på hjerteafdelingen på Slagelse Sygehus i for x-antal år siden gik jeg rundt med sådan hvor de ku se forskellige ting på deres skærm og det var også overvågning - men denne nye form for overvågning sku gøre at de kan se hvis patienten rør på sig og pøj pøj med din kære frue smiley

  • #4   2. feb 2023 Jo jo, dårlig opførsel forsvinder ikke det er indgroet hos mange.

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 331 Svar: 3.292
    #5   2. feb 2023 Der er helt iorden at overvåge via de forskellige elektroder der bliver sat på kroppen, og kan observeres på en skærm. Som Leon også nævner.

    Men direkte overvågning, nej det bryder jeg mig ikke om.

    Man er i forvejen meget sårbar når man ligger på hospitalet, og dét at vide at nogen ser at man måske får en tudetur, bryder sammen når familien er på besøg, eller skider ud over det hele osv., vil føles ydmygende når man ved at det bliver overvåget/optaget.





  • #7   2. feb 2023 Jojo hvis en person har abstinenser bør der jo være en som sidder ved sengen og abstinenser kan vel opleves på mange måder og ja overvågning grundet tyverig og ja desværre - jeg lå til overvågning efter en operation og der sad 2 sygeplejersker i den ene ende af opvågningsstuen og hvis min puls blev for lav råbte de Leon træk vejret smiley

Kommentér på:
Overvågning af patienter i sengen.

Annonce