{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udflytning
  • #1   24. jan 2023 Brok S dog det må være Christiansborg nye model til hvordan man lukker hele Danmark ned.

  • #2   24. jan 2023 Leon, ja der bliver jo ikke brug for ekstra busser. i Provinsen

    så hvad gør vi nu?


  • #3   24. jan 2023 Brok

    Du lægger en hullens masse oplæg, om mere eller mindre samme emner, eller besvarelser, som andre har givet?

    Spammer du, eller keder dig?





  • #4   24. jan 2023 Ja Chris, du må da undskylde, at vi ikke kører videre i samme indlæg, men så er der problem med, at det ikke er det vi debattere, og hvis ikke jeg havde debat med Leon, så var sidens debat da hel død.

    Og kan du ikke se forskel på busser og udflytning af uddannelsen så undskyld.



  • #5   24. jan 2023 Jeg er jo af den mening at udflytning af velfærdsuddannelser gør Danmark større og mere attraktivt og så kan busserne jo følge med smiley

  • #6   25. jan 2023 Ja Leon, du læste ikke engang linket,

    Små skoler nedlægges, busruter nedlægges, små sygehuse nedlægges, og små købmænd lukker, post nord stopper med at levere pakker o.s.v.

    Der må jo være en grund, og den skal vi forholde os til, men drømmen om gamle dage vender ikke tilbage.

    Se realiteterne i øjnene vi lever i en ny tid, hvor kampen er blevet for og imod krig, også i vores verdensdel.

    For ganske få år siden var jeg sikker på, at kun muslimske fanatikere ville krig og terror, men den opfattelse har jeg godt nok mistet.

    Hvad bliver skriften på vægen, for jeg tror ikke på nye opfindelser kan få os gennem krig død og ødelæggelse af vores jord.



  • #7   25. jan 2023 Brok S jo jeg læste linket eller havde jeg ikke sagt tak for kigget smiley

Kommentér på:
Udflytning

Annonce